электроклапан холостого хода стоит ли отламывать штырек.

Автор Zhuk, 24 Грудня 2010, 20:44:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Виктор

я двигателем специально не тормозил.просто выключил скорость и кочусь на нейтралке. а какой тогда комутатор нужно брать? и я же говорю 7-ой контакт там впорядке-тестером проверяем провод на него напряжение идет.

Number One

А коли з 4000 газ відпускаєш, напруга пропадає на мить?
Тоді все нормально.
Значить тре клапан тестити.
На клапані напругу поміряй.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Виктор

не пробовал. завтра померяю. но я до 4000 двигатель никогда не кручу. как то жалко его....у меня потолок 3200-3400

Number One

Ще раз нагадую, при відпущеній педалі газу та обертах вище 2100 комутатор відсікає напругу на клапан ХХ.
Тобто, розкручуєш двигун вище 2100, відпускаєш газ, повинен бути скачок на тестері. При 2100 знову з\"являється напруга на клапані. Просто чим вище розкрутиш мотор, тим більше пауза, видніше провал на тестері.
Якщо напруга пропадає зовсім - проблема в комутаторі, не пропадає - також в комутаторі, але глохне двигун не через живлення клапану ХХ.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Виктор

Стоп! а и правда. двиг не может глохнуть из за клапана (по идее) а почему же тогда при подключении именно провода с комутатора он глохнет?!

Number One

Або клапан несправний.
Або комутатор не той. Вроді як 2108 на 7 нозі було живлення тахометра.
Спочатку продзвони живлення на клапан.
Хтось колись писав, що подібний трабл був, то проблема була в клапані, зависав то в відкритому (нічого не відчувалось, машина працює добре), то в закритому положенні (машина глохне і не заводиться, тільки з газом, ХХ немає).

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Виктор

комутатор я покупал новый за 65 грн. Украинский. и потом еще у соседа с Таврии снимали пробовали-то же самое. выходит только сам клапан может парить.а какой нужно купить чтоб не опростоволосится?!

Number One

Звичайний ДААЗівський клапан, між ними різниця тільки в жиклері ХХ.
Китайські підробки, Пекарівські, АТшні, та ін. не рекомендую, бо вони нові можуть бути несправні.
Знаєш шо, викрути клапан, зніми жиклер, шоб голку було видно, підключи, заведи, погазуй, тіко ХХ звісно не буде)
Тоді вже точно зможеш сказати, чи працює клапан.
Але його тре на массу кріпити, май на увазі.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Виктор

Спасибо! (кнопку нажал:) ). Завтра буду пробовать

Number One

Завжди цікаво допомагати одноклубникам, особливо по карбам :)

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Володимир

Цитата: krushcomне пробовал. завтра померяю. но я до 4000 двигатель никогда не кручу. как то жалко его....у меня потолок 3200-3400
Відкрути гвинт якості трохи. Для перевірки на повіністю прогрітому двигуні на ХХ газуєш щоби оберти піднялись близько до 3000 і відпускаєш газ, якщо двигун глохне, то потрібно трохи відкрутити гвинт якості на карбі щоби додати палива.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Number One

Цитата: krushcomне пробовал. завтра померяю. но я до 4000 двигатель никогда не кручу. как то жалко его....у меня потолок 3200-3400
Не тре його жаліти, чим вище оберти тим легше двигуну!
Ти більше його гробиш, як на 3 швидкості 30км/г їдеш, ніж 70-80.
Навіть майстри-аси рекомендують регулярно давати просеритись двигуну, до отсєчки його викрутити, щоб не застоювався.
Цитата: ВолодимирВідкрути гвинт якості трохи. Для перевірки на повіністю прогрітому двигуні на ХХ газуєш щоби оберти піднялись близько до 3000 і відпускаєш газ, якщо двигун глохне, то потрібно трохи відкрутити гвинт якості на карбі щоби додати палива.
Я саме так регулював карба, вроді працює на ХХ, а як газанеш, то провал до 500 обертів.
То потроху відкручував гвинта якості, шоб перестали оберти падати нижче ХХ, то вопше супер машина їде і розхід був скромний.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!

Василь

Цитата: krushcomкомутатор я покупал новый за 65 грн...
Що на комутаторі написано (маркування)? Має бути такий: http://www.vtnauto.com/ru/1103.html . Інші можуть не мати встроєного блока керування електромагнітним клапаном.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.

Виктор

Цитата: В@силь
Цитата: krushcomкомутатор я покупал новый за 65 грн...
Що на комутаторі написано (маркування)? Має бути такий: http://www.vtnauto.com/ru/1103.html . Інші можуть не мати встроєного блока керування електромагнітним клапаном.
такой же

Василь

Якщо блок працює (робочий) - то тоді клапан, жиклер або холості занижені.
Авто - ЗАЗ-110307 1,2S 2003 р.. Пробіг - 30 500 км.