Переход на ВАЗ ходовую.

Автор Денис, 14 Квітня 2008, 15:08:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

Цитата: flyer112
Цитата: ihortarasuk
Цитата: ZibertТаке питання хочу поставити ваз ходову на рідний заз кулак тобто виходить що з ваз тількидиски і гальма,чи варто це робити чи пропаде вібрація на руль після 120-130км??


Вібрація, пропаде.
Чи варто це робити, -ні.

 Декор і  все. Недоліки дорого, дорого, дорого. Жахливі тормоза, вічні проблеми, гемор. А взагалі повна хунта це діло не парся...

Ну поставиш ти тормоза, зловиш перетормоз коліс(якщо поміняєш на дискові спереді і взаді). Чи пропадуть тормоза взагалі, так як стокового вакумника не вистачить качати. Поставиш від вісімки, чи ланоса. Це ще іпала+ перхідники на трубки, прокачка. Але нічого з того путноього не вийде. Я переписався з усіма, хто їх ставив. І скажу чесно. Точної відповіді чи класно так і ніхто не вказав. В того перетормоз, в того не тормозить, проблеми з розвалом, затиранням,опорами, перехідниками. Я мовчу про точіння заз кулака, як на мене це тупак...

Відвалити в середньому 300$ на б/у запчастини, для того щоб пропала вібрація дурня. Зрозумій від макферсона ти комфорту не пулучиш ніколи, як не іпись, встановка тормозної системи, від чужого авто. Ти тормозів не отримаєш. Як пояснити тормоза не повинні клинити колесо і не давати йому крутитись, а навпаки давати крутитись, при цьому зменшувати тормозний шлях по максимому. А для цього потрібні розрахунки. Скільки і куди потрібно дати тормозної рідини, який повинен бути момент, який розруховується як від маси автомобіля, так і від кожного навантаженого колеса окремо.Не кажучи про габарити, базу, кут тормозіння. Положення коліс відносно переду, Тормоза при повороті.
Тому в кожного авто(свій вакумник, гтц прораховані лише під цей тип авто).
Подумай логічно:
- Ти отримаєш надійність запчастин, перейшовши на ваз?
- Ти отримаєш надійні тормоза ?
- Про гаї можна не говорити і так зрозуміло?
- Ти маєш лишні 400$, які ти просреш на гемор?
- Ти будеш точити сам, кулаки чи дасиш комусь іншому?
- Ті переходники, які точать зараз, робив пяний студент? і Більшість деталей підвіски працюють фактично, не в штатному режимі, на ізлом.
- Ти отримаєш комфорт від підвіски, чи навпаки?(комфорт це, ричаги і зменшення маси самої підвіски(кулака, ричагів))

Що ти дійсно отримаш:
- Секс у всіх ракурсах і позах.
- Пустий кошильок
- Галочка \"ідіот\"від окружаючих, тебе продавців, всіх людей хто їздить на іномарках.
- Перетормоз, недотормоз, вічна прокачка.
- При покупці б/у запчастин тормозної системи. Деякі прийдеться купити повторно, по причині браку, виходу з ладу через тиждень експлуатації авто.
- Пошук всіляких прехідників, для трубочок, вакумника, гтц, кулаків. Бо не рідна запчастина, ї її треж туди якось вколхозити.
- Класний розвал.
- Зможеж викинути колпаки і поставити титани якщо, гроші зостались
- Хвастатись, на форумі який ти крутий, і сидіти підбирати резину під ваз бублики, і такі щоб не затирало(звісно якщо не зробиш з авто жирафа)

Я не спорю тюнинг повинен тут мати місце. Але не потрібно путати тюнинг з ідіотизмом. За весь час колхозу підвіски, ніде нема ттх, розрахунків. Переробок перехідників, удосконалень.(виворіт коліс, стабілізаторів, прорахуно тормозних зусиль). Пошук аналогів, від іншого авто зі схожими авто. Тупо від вісімки колхозять. Тепер модно тулити від ланоса.Ще той тупак ібо дорого в 2рази, нічого при цьому нового. І той самий тупак на заз кулаку.

А ви їздили в Києві чи інших обласних містах де інтенсивність руху дуже велика?Якщо ні то ви і не зрозумієте для чого ставлять Ваз ходовку
Причомучи їздив я в Києві ??Це взагалі не по темі мене цікавить насам перед чи не буде колбасити руль на швидкостях!?ну і диски нормальні поставити!

Андрей

Цитата: Zibert
Цитата: flyer112
Цитата: ihortarasukВібрація, пропаде.
Чи варто це робити, -ні.

 Декор і  все. Недоліки дорого, дорого, дорого. Жахливі тормоза, вічні проблеми, гемор. А взагалі повна хунта це діло не парся...

Ну поставиш ти тормоза, зловиш перетормоз коліс(якщо поміняєш на дискові спереді і взаді). Чи пропадуть тормоза взагалі, так як стокового вакумника не вистачить качати. Поставиш від вісімки, чи ланоса. Це ще іпала+ перхідники на трубки, прокачка. Але нічого з того путноього не вийде. Я переписався з усіма, хто їх ставив. І скажу чесно. Точної відповіді чи класно так і ніхто не вказав. В того перетормоз, в того не тормозить, проблеми з розвалом, затиранням,опорами, перехідниками. Я мовчу про точіння заз кулака, як на мене це тупак...

Відвалити в середньому 300$ на б/у запчастини, для того щоб пропала вібрація дурня. Зрозумій від макферсона ти комфорту не пулучиш ніколи, як не іпись, встановка тормозної системи, від чужого авто. Ти тормозів не отримаєш. Як пояснити тормоза не повинні клинити колесо і не давати йому крутитись, а навпаки давати крутитись, при цьому зменшувати тормозний шлях по максимому. А для цього потрібні розрахунки. Скільки і куди потрібно дати тормозної рідини, який повинен бути момент, який розруховується як від маси автомобіля, так і від кожного навантаженого колеса окремо.Не кажучи про габарити, базу, кут тормозіння. Положення коліс відносно переду, Тормоза при повороті.
Тому в кожного авто(свій вакумник, гтц прораховані лише під цей тип авто).
Подумай логічно:
- Ти отримаєш надійність запчастин, перейшовши на ваз?
- Ти отримаєш надійні тормоза ?
- Про гаї можна не говорити і так зрозуміло?
- Ти маєш лишні 400$, які ти просреш на гемор?
- Ти будеш точити сам, кулаки чи дасиш комусь іншому?
- Ті переходники, які точать зараз, робив пяний студент? і Більшість деталей підвіски працюють фактично, не в штатному режимі, на ізлом.
- Ти отримаєш комфорт від підвіски, чи навпаки?(комфорт це, ричаги і зменшення маси самої підвіски(кулака, ричагів))

Що ти дійсно отримаш:
- Секс у всіх ракурсах і позах.
- Пустий кошильок
- Галочка \"ідіот\"від окружаючих, тебе продавців, всіх людей хто їздить на іномарках.
- Перетормоз, недотормоз, вічна прокачка.
- При покупці б/у запчастин тормозної системи. Деякі прийдеться купити повторно, по причині браку, виходу з ладу через тиждень експлуатації авто.
- Пошук всіляких прехідників, для трубочок, вакумника, гтц, кулаків. Бо не рідна запчастина, ї її треж туди якось вколхозити.
- Класний розвал.
- Зможеж викинути колпаки і поставити титани якщо, гроші зостались
- Хвастатись, на форумі який ти крутий, і сидіти підбирати резину під ваз бублики, і такі щоб не затирало(звісно якщо не зробиш з авто жирафа)

Я не спорю тюнинг повинен тут мати місце. Але не потрібно путати тюнинг з ідіотизмом. За весь час колхозу підвіски, ніде нема ттх, розрахунків. Переробок перехідників, удосконалень.(виворіт коліс, стабілізаторів, прорахуно тормозних зусиль). Пошук аналогів, від іншого авто зі схожими авто. Тупо від вісімки колхозять. Тепер модно тулити від ланоса.Ще той тупак ібо дорого в 2рази, нічого при цьому нового. І той самий тупак на заз кулаку.

А ви їздили в Києві чи інших обласних містах де інтенсивність руху дуже велика?Якщо ні то ви і не зрозумієте для чого ставлять Ваз ходовку
Причомучи їздив я в Києві ??Це взагалі не по темі мене цікавить насам перед чи не буде колбасити руль на швидкостях!?ну і диски нормальні поставити!

Адресувалось ihortarasukЯкщо ти про те що з 120км гальмувати різко то в руль бити не буде

Александр

при скорости 10-170  км/ч руль трусить не будет

Андрій

Ще одне питання гтц також потрібно міняти на вазовський??

Александр

да,иначе педаль будет в самом низу и норм тормоза будут со второго нажатия,так как гтц таврический мало выпускает тормозной жидкости,и ее не хватит на все 4 колеса

Андрій

А хто може поділитися чертежами щоб нормальні були??

Володимир

Цитата: ihortarasukПід ваз кулак цікавіше, є прямі, і криві. Криві кращі, там шарова не так іде на ізлом.Але чи правильне креслення те що внизу я обіцяти не можу.

Розібрати рідну шарову, виточити втулку під шарову ваз і вставити в корпус зазівської шарової, і не потрібно мудрувати такі круті ричаги.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

greep

Цитата: ihortarasukПрикол в том що отвір для кріплення шарової в низу на схемі взятий від балди. Там конусний отвір, жодний нормальний слюсарь не захоче його робити. Лише на заводі і до треба підганяти під шарову. Якщо отвір буде ширшим шарова буде болтатись, і її з часом вирве. Вилитиш здороги як піть дать.

ВЫ щас написали ерунду. Я не обидеть ради, а в качестве констатации факта....  Если бы трогали руками удлинители рычага под ВАЗ-шаровую, точно такого не писали бы....  Ябольше скажу, это НАИМЕНЕЕ геморройная часть ВАЗхода....

Андрей

Геморой і то і інше.Але уже і не такий

АнтохА

Цитата: ВолодимирРозібрати рідну шарову, виточити втулку під шарову ваз і вставити в корпус зазівської шарової, і не потрібно мудрувати такі круті ричаги.
так не пойдет, потому, что пружина упрется в лонжерон, а ваз переходник выносит стойку для образования просвета

АнтохА

greep прав, я уже 3 года на ваз ходовке и 2 года на вазкулаках, и вспоминаю тавроходовку в страшном сне, одно чего стоит что руль не бьет на любой скорости никогда

Александр

у меня тоже стоит ваз ход 3 год пошел уже,никаких проблем не знаю))))

Володимир

Цитата: ihortarasukТак буде прально, але мабуть ціна двох рідних шарових, з такими доробками буде дорожче ніж ці ричаги.Також бачив роблять варені гнуті ричаги, з тяг.
А до цього машина без шарових як їздила що є потреба в купівлі нових?
Цитата: ihortarasukВи пане Володимир, чому не робили, цю модернізацію тормозів, причеп то у вас є. Що мішає? Фінансова частина, чи конструктив вам не довподоби??
Я просто заставив рідні тормоза тормозити, машина зупиняється без проблем і з загруженим прицепом, при цьому колеса не блокуються і нема ніякого биття.
Цитата: Антон
Цитата: ВолодимирРозібрати рідну шарову, виточити втулку під шарову ваз і вставити в корпус зазівської шарової, і не потрібно мудрувати такі круті ричаги.
так не пойдет, потому, что пружина упрется в лонжерон, а ваз переходник выносит стойку для образования просвета
Можливо, форма кулака ж інша, так як розрахований на більш широку колію.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Мене тормоза впринципі нормально иормозять з прицепом їзджу раз в рік а вже може взагалі не буду,головною проблемою є вібрація на руль після 110-120км а однозначної відповіді чи пройде вібрація якщо я куплю нову резину ніхто не дав тому думаю про переробку!

Александр

биение руля происходит не от резины,а потому что флянец и торомозной диск не отбалансированы,и отбалансировать их не реально,плюс ко всем тавро диск овальный,он никогда не бывает фактически круглым
я менял 3 подряд комплекта резины.
1 стояла росавва вс 11 трусило руль
2 поставил тойя 350 рультрусит
3 поставил нокиан хакка руль трусит
диски 8 штук новых брал,руль трусит
поставил ваз ход и забыл что это такое