Аммортизаторы

Автор Женя, 12 Липня 2008, 22:00:47

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32у мене задні то ще вроді нічого, а от передні то постукують коли холодні, вже як трохи проїду то вроді стук пропадає, чи то може вухо вже привикає, але на холодну то противно
Та вони не дуже стукають, але стукають, інколи буває що їдеш як на фірі.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Заради цікавості розібрав старий задній амортизатор, як і в старому передньому пластмасовий відбійник розлізся на пластівці. Також склалось враження що під час роботи амортизатор тягне пилюку, так як на всіх нерухомих детялях міліметрові чорні відкладення.

Все перемив зібрав і заправив маслом, після прокачки тримає мертво без пропусків. Причиною пропусків думаю може бути тільки повітря в системі, скоріш за все через недолив масла, якщо наприклад витягнути шток на 3/4 і залишити амортизатор на кілька годин щоби зтекло масло вниз нижче поршня, то при перших рухах є пропуск, а потім коли циліндр вже заповнився маслом пропусків нема. Підвисання клапанів на поршні там виключене, так як їх рух вимірюється десятими міліметра.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Profesor_007

задние аморты тоже разборные? клас.сальники новые впродаже есть где нибудь? и цена вопроса?

Андрей

Цитата: ihortarasuk
Цитата: Profesor_007задние аморты тоже разборные? клас.сальники новые впродаже есть где нибудь? и цена вопроса?
Ні, це одноразові агати.

Spoiler
Амортизаторы в Таврии и Славуте ремонто пригодны. Есть исключения в виде польских патронов Кросно и газовых амортизаторов. Стоит ли перебирать или лучше купить новые? Обычно специалисты по ремонту амортизаторов при переборе меняют масло, клапана, сальник. Тут и кроется главная проблема. В отличии от Жигулей, в Таврии амортизатор испытывает сильные нагрузки на шток, поэтому одна из частых причин выхода из строя амортизаторов – износ пары шток-втулка и как следствие течь сальника. Купить оригинальные втулку и шток просто негде – такие запчасти не поставляются заводом в продажу. Другая серьёзная проблема это разное усилие срабатывания на отбой и сжатие. Эта характеристика должна быть одинакова у амортизаторов на одной оси. Амортизатор, срабатывающий раньше и с большим усилием, выйдет из строя очень быстро. По этой же причине амортизаторы меняют парой, новый один амортизатор будет принимать всю нагрузку на себя и быстро выйдет из строя.
Поэтому перебирать амортизаторы есть смысл только новые. Например брак, а возможности обменять у продавца нет.
[close]
.


Не по темі хочу таку ходову намутити, хто що скаже?

А що тебе цікавить?

Володимир

Цитата: Profesor_007задние аморты тоже разборные? клас.сальники новые впродаже есть где нибудь? и цена вопроса?
В мене тільки передні розбірні, з задніми вийшов облом, вони запресовані і мають іншу конструкцію, зверху стоїть сальник від калини. Манжети брав на цьому http://www.kremen-rti.com.ua/index_ua.htm сайті, масло МГП-10. В переборці нема нічого складного, головне не погубити деталі. Також бажано наперед запастись якимось матеріалом для відбійника, як на мене краще знайти резинові маслостійкф кільця, бо заводькі відбійники пластмасові і розлітаються на опилки, які потім застрягають в клапанах.

Щодо підвищеної нагрузки на шток, то потрібно правильно встановлювати амортизатори. Перед встановленням слід обов\"язково промазати на балці замазкою штифти кріплення амортизатора, бо з часом закисає і амортизатор неможливо зняти. Болти кріплення амортизатора зразу не потрібно затягувати, а в самому кінці, коли вже авто на колесах, кілька разів нажимаємо на задок качаючи машину щоби сайлентблок став в нейтральне не нагружене положення, і тільки після цього затягуємо болти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Profesor_007

мой дружбан на таврию поставил от бмв е34 задние аморты незнаю как всунул, она задрата стала как козлик и в поворотах когда порезвее входил то она типа запрыгивала  с зади прыг- прыг. ржачно было жаль тогда на видео не снял.

Артем

Привіт всім! Виникла проблема, потік правий передній амортизатор, скажіть будь ласка наскільки це критично, тобто як швидко це треба міняти? А ще підкажіть будь ласка що краще вибрати на заміну (стоять ще заводські) і чи можна міняти цей один амортизатор чи треба одразу пару?

Max 55

только парой менять!
каябу нужно ставить, хоть и дорого, остальное чепуха!

Сергей

я от каябы уже отказался! много брака появилось! щас ставлю мастр спорт да китай да лотерея бывает брак ! но на них ездить лутше чем на каябе они чють жоще ход стандартный машинка менше кренится! а самое главное комфортно глотают ямы! машинка сбитой получается!
сто  ремонт и техническое обслуживание вашего автомобиля любой сложности! 063-44-20-375 Сергей!

Andrew1.2Li

Цитата: serdgioя от каябы уже отказался! много брака появилось! щас ставлю мастр спорт да китай да лотерея бывает брак ! но на них ездить лутше чем на каябе они чють жоще ход стандартный машинка менше кренится! а самое главное комфортно глотают ямы! машинка сбитой получается!
А что по цене они?Это красные аморики?



[url=http:

Володимир

Погода була нельотна, зібрався силами і перебрав одну передню амортизаторну стойку. Сальник амортизатора виявився не такий як раніше, а такий як на фото, тип ТС-4, з синьої резини, без будь яких розпізнавальних знаків. З амортизатора було злито 220 мл масла, спеціально переміряв шприцом, ну грам 5-10 ще залишилось на стінках. Тобто на маслі завод зараз економить, так як мурзілка пише в одному місці що повинно бути 260 мл, в іншому пише 250+-5 мл. Ніяких косяків в стойці не замітив, тільки все розібрав, протер тряпочкою і зібрав як було, тільки на клапані стакану пружину поставив щоби була по центру клапана, і на поршні в товстій пружині підігнув кінці до середини щоби вона добре центрувалась. Залив в стойку 255 мл амортизаторного масла МГП-10, два дні катаюсь, поки що не стукає.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жека

Всем привет! Ребятки такой вопрос, кто нибудь ставил АГАТ желтые СЕЛЕКТ? Как они себя ведут на неровностях, трассе, по надежности.
Спасибо.
2005г.карб.,1.2 люкс/мегапанель, газ/бенз пробег 107000
[/

Max 55

какая надежность у АГАТА  :D   *ROFL*

Ромео

АГАТ- это выкинутые деньги на ветер.
Установил себе KYB (Каяба)-663035, и забыл что такое стук стоек....

Number One

Цитата: Жека2013Всем привет! Ребятки такой вопрос, кто нибудь ставил АГАТ желтые СЕЛЕКТ? Как они себя ведут на неровностях, трассе, по надежности.
Спасибо.
Кто-то здесь ставил. Но отзывов не помню. Последние страниц пять посмотри.

Мобілізацiя  12.03.2015 - 5.04.2016.
Я ДОМА !!!