Бензонасос (ЭБН)

Автор Андрей, 26 Травня 2008, 12:13:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Sergik32

Ну ви ж кажете що в жару гуде сильніше ніж в прохолодну пору, значить тра дивитися і чути чого так відбувається
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

олег

Цитата: Sergik32Ну ви ж кажете що в жару гуде сильніше ніж в прохолодну пору, значить тра дивитися і чути чого так відбувається
Серёжка, глаза то бачуть, мозги не кэбают, понимают так: оце открути,оце выкинь.

Skiper

Цитата: ВКБОбов.язково перевірити цілістність баку і клапана вакуума під жопою. Спробуй поїздити з привіткритою кришкою бака, може паразитне розрідження бака виходить, що є причиною кавітації теж.
Почему на инжекторных славках стоковая пробка бензабака герметичная (на некоторых инокорчах в пробке дополнительно установлен клапан, регулирующий давление), а на карбюраторных нет?
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

ВКБ

Клапан у мене 2007 р.в. знаходиться справа біля бампера сзаду,  зі сторони сепаратора парів бензину, він там зовні на днищі прикручений з пластиковою шапочкою.

У мене ЕБН і фільтр прикручені паравозиком з мінімальною відстанню під пластиковою чорною защитою. Хіба у вас не так? Так наче з заводу було.

Патрубки всосу приєднати більшого діаметру
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну в баку завжди є трохи розрідження, бо коли приїжаю на заправку і відкручую кришку то шипить, запаху немає значить втягує в середину
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

клапанок для цього і є, щоб не більше чим треба розряжалось. Запросто може бути проблема там. І головне, коли трохи поїздити.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

олег

Получается так:1) поездить с недокрученной крышкой бензобака 2) обрезать патрубки между топ.фильтром и эбн 3)проверить забит или не перепускной клапан( не знаю как) 4) рассверлить трубку от бака  на топ.фильтр Шо ще ?

Цитата: ВКБКлапан у мене 2007 р.в. знаходиться справа біля бампера сзаду,  зі сторони сепаратора парів бензину, він там зовні на днищі прикручений з пластиковою шапочкою.

У мене ЕБН і фільтр прикручені паравозиком з мінімальною відстанню під пластиковою чорною защитою. Хіба у вас не так? Так наче з заводу було.

Патрубки всосу приєднати більшого діаметру
У меня так же, только патрубки согнуты как буква О , особенно между фильтом и насосом, они  (фильтр,насос) получаются не по середине крепления, смещенны в сторону. Я думал, так и надо.Если бы глянуть фото.

Овер
Number One

ВКБ

Наче все. Попробувати продути і відчути чи вільний патрубок.

Моэ фото?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

о52е, яка це трубка від бака на фільтр? там нема такої, з бака повинна трубка йти в насос, з насоса до фільтра. ставити хвітра перед насосом нізя
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

У мене десь так. Все правильно, фільтр після насосу.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну так в усих повинно бути, бак-трубка-насос-трубка-фільтр ну іт.д.
А як фільтр себе веде, він не забитий, бо у мене було шо гулів насос а причину знайшов у фільтрі, ротом ледь продувався, компресором то продув, потім замінив на нового і стало тихіше.
А ще треба глянути як там в насосі сіточка, чи чиста вона, і взагалі зняти і включити просто в руках без трубок, кинути + і - на АКБ і вмикнути, якщо дирчить в руках і гуде то тоді бажано б поміняти, я ремонтувати не став і не розбирав
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Бисто зітри, напиши шось на виліковування траблу. *WASSUP*
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

олег

Цитата: ВКБУ мене десь так. Все правильно, фільтр після насосу.

Спасибо за фото. Если заглянуть под хвост авто , то и у меня так же расположен эбн и фильтр, только шланги длиннее.Может фильтр сенсовский длиннее , того и шланги буквой О.

Цитата: Sergik32ну так в усих повинно бути, бак-трубка-насос-трубка-фільтр ну іт.д.
А як фільтр себе веде, він не забитий, бо у мене було шо гулів насос а причину знайшов у фільтрі, ротом ледь продувався, компресором то продув, потім замінив на нового і стало тихіше.
А ще треба глянути як там в насосі сіточка, чи чиста вона, і взагалі зняти і включити просто в руках без трубок, кинути + і - на АКБ і вмикнути, якщо дирчить в руках і гуде то тоді бажано б поміняти, я ремонтувати не став і не розбирав
в 2013 менял и эбн, и фильтр- всё было чистейшим. в 2014 менял фильтр, то продув

Овер
Number One

ВКБ

(фото з книги) на пальцях дійсно складно дискутувати.

Думаю, як варіант, причина кавітації пов.язано з вакуумом у баку. Спробуй з кришкою, просто і швидко.

Друкнеш, як воно по результату, самому цікаво що там траблить.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

олег

Цитата: ВКБ(фото з книги) на пальцях дійсно складно дискутувати.

Думаю, як варіант, причина кавітації пов.язано з вакуумом у баку. Спробуй з кришкою, просто і швидко.

Друкнеш, як воно по результату, самому цікаво що там траблить.
Добро , напишу, но не раньше чем завтра.Гремыть, будет дощ, завтра поеду посмотрю и отпишусь.

Цитата: Sergik32о52е, яка це трубка від бака на фільтр? там нема такої, з бака повинна трубка йти в насос, з насоса до фільтра. ставити хвітра перед насосом нізя
То я напутав- эбн, хотя славутоводы ставят и перед насосом и за ним, эгеш?

Овер
Number One