HELP HELP HELP!!! Коротить проводку Мікас 10,3. від наїзду на калюжі.

Автор ВКБ, 20 Січня 2015, 11:46:23

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Від наїзду на калюжі і брисків під капот коротить проводку! *WALL*

Як  це я понів? :

1. по БК Володимира бачу надбагату суміш і троїння ДВС, тобто зрізання Мікасом часу палива на форсунки, відповідно пропуски (навряд що ріже запалення Мікас). прошлий раз так загробив катушку, або від старості добив.
2. на колодці датчиків нижніх вода хлюпає і під кожухами жгутів проводів
3. при відсиканні ДК теж семе відбувається, БК показує дрейф коефіцієнта ДК від нормального 1+-0,02 до 0,75 і відпоівдно проопадає тяга.
4. Відповідно зменшується час вприску полива.
5. Тільки тоді глючить, як наїду на швидкості на калюжу
6. Якщо показує надбагату, або коротке інформаційного проводу на массу, або на +14.

Як з цим боротись? де саме може коротити?

Внизу де-кілька датчиків , які поливає водою: датчик швидкості, датчик кисню, датчик температури тосола, далчик заднього ходу, датчик ьтиску мастила.

УВАГА! ПРОБЛЕМА ВИРІШИЛАСЬ ПІСЛЯ ТРИВАЛОГО ЧАСУ ВИВЧЕННЯ. ПРИЧИНА - ПРОНИКНЕННЯ ВОДИ В КОЛОДКУ РОЗ,ЄМА ДАТЧИКА КИСНЮ (ЛЯМБДА) І ЗАМИКАННЯ СИГНАЛЬНОГО ПРОВОДА НА ЩОСЬ!РОЗ.ЄМ ВИСУШИТИ, ЗАМОТАТИ АБО ВАЗЕЛІНОМ НАМАЗАТИ ВСЕРЕДИНІ,
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

може на лямбду так заливає, бо всі решта то там вродіби захищені, датчик тиску масла навряд чи при ділах, датчик ЗХ тоже не працює при їзді вперед, може де сбди під колектор ллє, там де датчик детонації і там роз\'єм широкий висить, може туди з під крила ллє
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Саме цікаво що відключений зараз лямбда і все одне глючить. Як тільки калюжа.
Я маю на увазі, що на цих датчиках в жгутах може фонити на інформаційний +14в від них чи масса, якщо поруч проходять, як варіант.
Ну реально трамбуліно, що їхати не хоче.
Датчик детонації хіба ріже час вприску?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

він у мене чогось в масляному інеї, якийсь мокруватий, я от думаю з якого дирка там соплить, це погано чи як?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Оп\'ять проїхався  - коеф падає на 0.7 і тяга пропада і троїть.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Данке шон Діма за пораду, обов\'язково цим займусь.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Ау, а як же моя проблема!!!?? Кого дякувати, признавайсь! Що зробити цьому Мікасомемзу!!! Ізолювати, чи лямбду відключити, чи поддон якись прикрутити?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

дорожну службу, якщо калюж не буде на дорозі. Ми ж то проблему не вирішили.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ



Де датчик кисню на схемі хто знає?



Контакти в районі 9, 10, 11, 12, 13, 14 позиції на малюнку 2.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБОп\'ять проїхався  - коеф падає на 0.7 і тяга пропада і троїть.
Якщо датчик відключений, то підтягни роз\"єм ДК трохи вище під капот і не мучся.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Зараз так і їзджу з вчорашнього дня. Все одно проводка мокра і з відключеним глючить. Десь в жгутах навіть проблема, але в якому місці? Може коротить і на другому датчику - не знаю. по схемі що то за петельки намальовані В4, В5, Y2?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

будівельний силікон окислить і дасть ржавчину на кузов, це вже я перевірив на своїй машині
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Поколупав я тількі шо свій двс. Кажись знайшов. Причина вода, але не датчик кисню.


Я так поняв,показувало мікасу що двс кипить і віповідно різав паливоподачю. Ну,завтра воно покаже чи я вгадав трабл.



хто скаже, чому в мікасі два датчика тосола, якщо в підручнику один двоконтактний. У мене два одноконтактні в різних місцях. Невже сумарний опір і двс як перемичка?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Тот что возле колектора выпусконого для чего? Этот был подогнут мокрый и загажен.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Саша

для микаса у датчика вокруг контакта разъем (черный), у приборочного клемму видно.