бортовик моего гаража.

Автор виталий, 22 Квітня 2011, 21:56:40

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: vitos1979А я не думал, что остывание труб влияет на тягу.
Впливає, я зараз для економії газу трохи кочегару дровами в котлі КЧМ, на виході котла для переходу в димохід стіни я зробив з труби діаметром 140 мм і стінкою 5 мм коліно, то доки не розігієш котел до 60 щоби далі пішов нагрів тої труби до температури більше 100 градусів, то бажаної тяги нема, а потім, то тяга така, що вогонь вже не жовтий, а синього коліру як при горінні газу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

виталий

видео на тему как ремонтировать бампер(пластик).
[video]https://www.youtube.com/watch?v=_QcbtuA1_VU&feature=em-upload_owner[/video]

виталий

кому покрасить авто за 3000 грн. ?  :D
[video][/video]

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

виталий

трехминутный ролик как я в одиночку прокачиваю тормоза.
[video]http://www.youtube.com/watch?v=S7ziGkXhutQ&feature=youtu.be[/video]

виталий


Andrew1.2Li

КрасавчеГи)Всё легко и просто,на видео)))



[url=http:

archimedzp

Молодчаги! Ждем видео про петли)))

виталий


Александр

Прикольное решение
Молодцы,отлично сделано

ВКБ

Відразу заперечення! Токар каже що второпласт не катіт - 100%, капролон - категорично КАТІТ! Труба опалення полістірол ПР(PR) - категорично НЕ КАТІТ!!! Токар в основному дає детілі форму за домомогою виконавчих органів верстата і різця по кресленню, а от матеріаловедення може і не знати. Більш до виробництва і інженерного персоналу питання, до довідника. Капролон  стоїть у втулках гребних гвинтів кораблів. Бронза оловяніста чи свенциста, теж підійде. А от опалення - заперечую. Ну це вже класс супербідності.
 Втулка відлита з капролону заводська, навіть не з поліаміду, там спеціальний шип відлитий, поліамід може тріснути, він хрупковатий і не для цілей ковзання, мала тепрепатура розповзання.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБВідразу заперечення! Токар каже що второпласт не катіт - 100%, капролон - категорично КАТІТ! Труба опалення полістірол ПР(PR) - категорично НЕ КАТІТ!!! Токар в основному дає детілі форму за домомогою виконавчих органів верстата і різця по кресленню, а от матеріаловедення може і не знати. Більш до виробництва і інженерного персоналу питання, до довідника. Капролон  стоїть у втулках гребних гвинтів кораблів. Бронза оловяніста чи свенциста, теж підійде. А от опалення - заперечую. Ну це вже класс супербідності.
 Втулка відлита з капролону заводська, навіть не з поліаміду, там спеціальний шип відлитий, поліамід може тріснути, він хрупковатий і не для цілей ковзання, мала тепрепатура розповзання.
А ти точно пишеш в ту тему куди хотів написати?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

я от тоже переглянув ролик і ні капролона ні фторопласта не знайшов
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Andrew1.2Li

Костя промахнулся немного :)))



[url=http:

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0