Не заводится иногда тёплое и горячее авто

Автор Slavva, 29 Березня 2015, 14:49:52

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Руслан Козак

Цитата: ВолодимирКоли не заводиться, то включи запалювання і дочекайся зупинки насосу, тоду включай стартер, якщо насос не загудить, значить нема сигналу ДПКВ, або він сам дохлий або прододка до нього пошкоджена.

Це потрібно дочикатися моменту, коли вона не заведеться і тоді протестую. А проводку щас пощупаю, подьоргаю при проботі \"ласточки\" )

Руслан Козак

Передьоргав всю проводку - непомогло, незаглохла :). Під торпедою є реллє зажиганія, посоветували мені подивитися до нього. Поміняв я його місцями з релє вентілятора охолодження. Пока ривків немає. Взимку в мороз в мене щелкало якесь релле під торпедою, замерзало мабудь :), може це воно начло глючити.... поїздю, побачим .

Руслан Козак

тепер должен глючити вентілятор по ідеї...

Руслан Козак

Цитата: Руслан Козактепер должен глючити вентілятор по ідеї...


непомогло. міняв модуль зажига на справний.... непомогло. Провів тількишо тест: підключив вольтметр до проводів від ДПКВ і начав міряти напругу при роботі мотора. Коли наглілась до 90 градусів. заглушив. потім завів - напруга є. Потім заглушив, завів - а напруги нема з датчика  o_O ), а датчик купив новий. Ставлю я старий датчик - заводиться, різко міняю на новий - незаводиться. В мене є  таке думка, що коли нагрівається датчик, то начинає глючити... И  це брак заводський чи шо, Тепер поїздю на старому датчику, а як тільки заглохне, то поставлю новий (охолоджений). От така ситуація. Як ви думаєте, можливе таке, чи було в когось?

Алексей


ZaVa

Цитувати виділенеможе десь запалюваня сбите
Ти хоч думай що пишеш !!!

Тобі то років скілько ??
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Руслан Козак

Цитата: slavyta2007може десь запалюваня сбите

запалювання Мікас вроді би сам регулює?

Алексей


Руслан Козак

Цитата: slavyta2007ну а ремінь може десь перескочив
як перескочив би ремень то на холодну не завів би.... або троїла б

Алексей


$lavka


Sergik32

У мого шефа на рено меган така проблема, тільки там навпаки коли гарячий то працює а холодний глючить. Проблема була в скрутці проводів, я пропаяв і проблема ушла. У нас фішка на датчику, але в твоєму випадку похоже є проблема в самому датчику.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Skiper

Да не понятно, в датчику, фишке или дротам.
А измерение непонятного напряжения - это не верно, до пОпыдверцы. Там идут импульсы, если и мерить, то переменное и желательно осциллографом.  Если нет возможности протестить осциллографом, то в первую очередь заменить фишку и кинуть цельные дроты к Мозгам (не помню, но они экранированы и экран к массе (перепроверить). Сравнить старый и новый по длине писюна, может новый короче, а может прокладку поставили и он не хватает пропуск зуба, т.к. расстояние там так же нормировано.
А поскольку причина не постоянна, то я, напр., ещё не до конца уверен, что виновен ДПКВ, поскольку глюк проявляется при температуре и есть масса обратных связей с Мозгами и подсосики. Потому вопрос по ходу к Руслан Козак:
Тогда, когда не заводится, пробовали нажать на педельку \"газа\" для помочь. Нажимали ли педальку до упора для просушки свечей. Помогает?
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Руслан Козак

Цитата: slavyta2007а свічки провіряв?

свічки поміняв як тільки дьоргатись начала  :\'(

Руслан Козак

Цитата: SkiperДа не понятно, в датчику, фишке или дротам.
А измерение непонятного напряжения - это не верно, до пОпыдверцы. Там идут импульсы, если и мерить, то переменное и желательно осциллографом.  Если нет возможности протестить осциллографом, то в первую очередь заменить фишку и кинуть цельные дроты к Мозгам (не помню, но они экранированы и экран к массе (перепроверить). Сравнить старый и новый по длине писюна, может новый короче, а может прокладку поставили и он не хватает пропуск зуба, т.к. расстояние там так же нормировано.
А поскольку причина не постоянна, то я, напр., ещё не до конца уверен, что виновен ДПКВ, поскольку глюк проявляется при температуре и есть масса обратных связей с Мозгами и подсосики. Потому вопрос по ходу к Руслан Козак:
Тогда, когда не заводится, пробовали нажать на педельку \"газа\" для помочь. Нажимали ли педальку до упора для просушки свечей. Помогает?

На данний момент я поставив старий датчик - ривки остались, а от глохнути на светофорі і незаводитись перестала, хоча на новому датчику глохла і незаводилась по пів часа. Коли незаводилась педалька газа не помогала, просушка тоже.
На сторінці 213 в  \"руководство по ремонту, издатель \"Ранок\" написано як провіряти датчик ДПКВ і я міряв змінну напругу, доречі при педалі газу до половини показувало біля 13В, на холостому. Попробую нові провода кинути на датчик. Доречі в цій ж книжці написано шо опір датчика повинен бути 300-400 Ом, а в мене 700 Ом в новому датчику і в старому теж. o_O