Паровое отопление своими руками

Автор Жулик, 22 Квітня 2015, 17:07:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Жулик

есть опыт эксплуатации такого клапана?
тот что по ссылке я смотрел он вроде разборной.

И как понять потом если он закиснет или наоборот не будет закрываться?

Sergik32

опит є, тільки я креслив бойпаси з клапаном і ставив на вертикальну трубу в звичайну гравітаційну систему, то працював клапан нормально
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

мне что-то подсказывает что все будет гуд ))) если его поставить, а то с безперебойниками ваше лажа какась...

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

http://pixs.ru/showimage/IMG2015060_4758490_17522703.jpg
шото я не пойняв а як паклю матать если там муфта?
типа наматав накрутив? Потім наматав на другу сторону і одкручюючи накрутив чи шо?

Sergik32

матаєш на трубу, накручуєш крана, матаєш на крана і накручуєш муфту, матаєш на трубу після муфти і тоді затягуєш контрогайку
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32матаєш на трубу, накручуєш крана, матаєш на крана і накручуєш муфту, матаєш на трубу після муфти і тоді затягуєш контрогайку
так шо типа пакля будет только под контргайкой?
или она еще и между контргайкой и муфтой? Тоесть под муфтой со стороны трубы пакли вообще нет?

Sergik32

егеж. там в контргайці є фаска для того щоб паклю вжати в муфту, і цього достатньо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32егеж. там в контргайці є фаска для того щоб паклю вжати в муфту, і цього достатньо.
ага вот воно як, а то яж собірав его по частям то паклю наматав везде, мав можливість...
А теперь задався таким питанням, бо коли воно вже стоіть то везде не наматаєшь  :P

Sergik32

пакля і паста, а ще скотч і пєна спасуть мір.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик


Жулик

я оце воду тянув то по неопитності матав фум ленту, з 10 соідіняшок тіко 2шт не потікло  *WALL* , далі по совету хороших людєй, перепакував на паклю помазану герметіком, не одного потека вже 3 года паше, без вапросів...

Отак то, теперь тіко так і пакую, правда там герметік був тіпа строітельний (водостойкий) а тут валявся автомобільний, то отопление пакую автомобільним...

Sergik32

є спеціальна паста для паковки з\'єднань трубних, нахрена мазати те що не положено, можна і солідолом помазати, він тоже з паклею буде тримати. На рахунок фум лєнти то ти таку просто взяв не потрібну. у мене на роботі всю газову автоматику мотають на фумку, відповідно і я вдома і газову і водяну магістралі мотаю такоюж фумкою, вона гладенька блистить і її склад не такий як на базарі в рулончиках тоненьких і не потрібних.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

та герметик іспитан нафіг куплять те пасти?
салідол стремно, не вода ж текти буде а тасол той для отопленія тіпа отаке гамно http://velnord.ua/teplo_i_hladonositeli.html
кажуть шо воно дуже тикуче і пролазить там де вода не пролазить, короче до паковки треба дуже чятельно підходить...

Sergik32

само собою, до всього треба тчательно підходити, не всіхда получається правда.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0