Chevrolet Lanos 1,5L SX 2007 by SEMPER FI

Автор SEMPER FI, 15 Березня 2014, 13:53:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

SEMPER FI

Цитата: Жулик від 26 Серпня 2015, 16:03:55
вроде видел есть в продаже сразу с зеркальной поверхностю.
https://www.drive2.ru/l/288230376153196358/

подумываю может себе такую вткнуть )
Фарба висохла, світити стали ще тускліше. Звісно, велика заслуга моя, що забагато фарби наніс.
Взяв бензин, відмив. Поки буду з жовтими, доки не придумаю щось інше.
Пофарбовані теж бачив на драйві, але в себе в місті так і не знайшов у продажі. Тому і взявся фарбувати.
Поки хочу ще раз спробувати пофарбувати, але через марлю (бинт). Тоді фарба не ляже так щільно.

SEMPER FI

#76
Знайшов Philips SilverVision найдешевше за 230 грн.
Подумав, ну їх. Не в теперішній ситуації.
Перемалював рідні жовті повороти ще раз.
Результат набагато кращий. Світять практично як і непомальовані.
На просвіт видно нитку розжарювання.


Результатом задоволений. Фари не жовтять так сильно. Лише маленький натяк на жовтизну.

Встановлено захист тросіка капота:
Сам девайс:

На машині:

SEMPER FI

Пробіг 49831:
- кабель для налаштування та діагностики ГБО (180грн.)


Протягнув кабель у салон через отвір, що майстри по встановленню гбо зробили в моторному щитку для кнопки переключення газ-бензин.
Від старого розєму блоку живлення до материнської плати (24-ьох піновий) відділив конектор на 8-м пінів і залишив лише необхідні три (Tx, Rx, GND) і скрутив до кабеля ГБО відповідно до тих же контактів на перспективу для налаштування майбутнього варіатора Microluch ind_602_(cm3).
Підлаштував відображення рівня газу на кнопці переключення газ-бензин. Залив 5 літрів газу у пустий балон і виставив програмно цей рівень напруги на датчику, як мінімум. Потім дозаповний до повного ще на 33,07 літра і встановив як максимум.
Після недавнього проходження нульово ТО, спостеріг зростаючий розхід. Десь на літр-півтора. Бачив, що збільшували тиск газу в редукторі. Вирішив перевірити. Як і думав, завеликий. При нормі в 1-1,2 атмосфери, тиск 1,52-1,62. Встановив на рівні 1,15-1,18 з урахуванням, що ще трохи просяде. Покатаюся на такому, гляну на розхід.

SEMPER FI

Пробіг 49900:
- придбано та встановлено підлокітник (390грн.)







SEMPER FI

#79
Взявся за переналаштування газового блоку управління.
Підозрював, що налаштування були внесені халатно.
Так і вийшло насправді. Проїхавши кілька кілометрів на газі, порівняв зібрану карту із бензиновою.
Розбіжність суттєва. Отже не лише з тиском газу нахомутали установщики.
Виконав авторегулювання заново. Під час процесу авторегулювання, помилок не виникло. Отже тиск в редкторі я встановив нормальний.
Розпочав збір газової карти. Зібрав. Порівняв до бензину. Відкорегував газову. Так повторив тричі.
Ось приблизний результат чого вдалося добитися. Карти практично співпадають. Незначні відхилення.

Також порівняв швидкість робти бензинових форсунок при роботі на газі і на бензині.
Розбіжність в межах 3%. Згідно інструкції, якщо не більше 5%, то налаштування здійснені вірно. Результатом задоволений.
Після цього вирішив перевірити осцилограми на предмет провалу тиску на різних обертах.
Все ок. Тиск стабільний.

Проте є одне но. Після 4000 обертів встановлено було домішування бензину. Проте не знаю, як це відслідкувати. Вирішив поставити суто на повний перехід на бензин. Розігнався до 4500 об/хв. На бензин переключення не відбулося. Будемо розбиратися далі. Ну і звісно в планах все ж задіяти корекцію по ODB.

SWarlock

Судя по скриншоту, бак газа полный, а давление накручено 1,06 (раньше было написано - 1,15-1,18). При уровне газа в баке порядка четверти и ниже давление еще немного просядет (у меня 1.12 --->1.07). Надо либо поднять немного давление, но тогда заново проходить автокалибровку и накатывать карту газа, либо можно сделать коррекцию по давлению.
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

SEMPER FI

Цитата: SWarlock від 17 Вересня 2015, 18:59:01
Судя по скриншоту, бак газа полный, а давление накручено 1,06 (раньше было написано - 1,15-1,18). При уровне газа в баке порядка четверти и ниже давление еще немного просядет (у меня 1.12 --->1.07). Надо либо поднять немного давление, но тогда заново проходить автокалибровку и накатывать карту газа, либо можно сделать коррекцию по давлению.
Насправді бак наполовину. Діапазон напруг між мінімум і максимум виявився дуже малий, відповідно вніс корегування на максимум для половини баку.
Тиск виставив на ХХ 1,15-1,18. Це після того як стояло 1,52-1,62. Ще не стабілізувався був.
При роботі іноді трохи просідає, але не нижче 1,06.
Виходячи з рекомендацій до форсунок (1,0-1,2) та редуктора при використанні блоку управління Zenit Pro (1,0), гадаю, що наразі корегувати не варто, враховуючи, що зараз він все ж тримається стабільно, на скріні нижче видно. Якщо ж просяде нижче, тоді так.

Пробіг 50000:

Цього разу вручну відкалібрував карти.

Розпочав збір бензинової карти для автоадаптації відносно даних від бортової системи діагностики для внесення корекції при роботі на газі.

Поки ще єтрохи часу, почав малювати зимові штамповки.


SEMPER FI

#82
Цитата: SWarlock від 17 Вересня 2015, 18:59:01
Судя по скриншоту, бак газа полный, а давление накручено 1,06 (раньше было написано - 1,15-1,18). При уровне газа в баке порядка четверти и ниже давление еще немного просядет (у меня 1.12 --->1.07). Надо либо поднять немного давление, но тогда заново проходить автокалибровку и накатывать карту газа, либо можно сделать коррекцию по давлению.
Тиск на четвертині баку щось виріс до 1,36.
Відгуки про те що K.M.E стабільно тримає тиск, в моєму випадку не справджуються.
Понизив знову до 1,2 і як Ви і радили, вніс корекцію по тиску в обидві сторони. Також з приходом холодів включив корекції по температурі редуктора та газу.
Пройшов заново автокалібровку, накатав бензинові та газові карти. Зводжу по трохи по мірі заповнення.
По новій збираю дані для автоадаптації по вприску бензину.

SEMPER FI

Середній час вприску бензинових форсунок при роботі на бензині (1130 показів) = 2,72мс
Середній час вприску бензинових форсунок при роботі на газі (640 показів) = 2,71мс.
Тобто, різниця менше 0,5% при нормі не більше 5%.
Гадаю, результат непоганий.

SEMPER FI

Пробіг 50850:
- Утеплювач капота (б/у) + кліпси - 200грн. (встановлено)
- Прокладка кришки клапанів (з бортом) - 60грн. (замінено + термостійкий герметик)
- Прокладка піддона КПП - 40грн.
- Кільце уплотнююче катушки запалювання - 15грн.
- Масло GM 10w-40 5l - 350грн.
- Фильтр масляний Mahle - 50грн.

Жулик

Цитувати виділене- Масло GM 10w-40 5l - 350грн.
Це де така шара?
Или то давно было ?

SEMPER FI

Цитата: Жулик від 26 Жовтня 2015, 08:15:43
Цитувати виділене- Масло GM 10w-40 5l - 350грн.
Це де така шара?
Или то давно было ?
Та ні, минулої суботи придбав. Тара 1:1 з тою, що придбав минулого року. Голограма GM. Дата 26.08.2015 не стирається. Сподіваюсь, що не підробка. Знайомий в магазині пропонував за 380, але зараз кожна копійка на рахунку, тому шукав де ще дешевше.
Сьогодні бачив таку ж банку в іншому магазині, теж з голограмою GM. Минулого року були Opel.

YUKON

ГМ?10 W 40? Під гідрікі? Не жалко двигун? Мож би хай оте ГМ але 5W40? Ні?

Жулик

не трінді, я он перешел, и шо, а хрен его знает, ниче!

YUKON

Цитата: Жулик від 27 Жовтня 2015, 11:01:56
не трінді, я он перешел, и шо, а хрен его знает, ниче!
Так а че не перйшов на 15 або 20 В40? Теж змін ніяких не буде!...зразу а потім все видно буде! Гідрік то так вредна штука!