Моторное масло

Автор Сергей, 11 Січня 2008, 18:46:27

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

В кого яке масло в двигуні

Aral
4 (2.5%)
Bizol
2 (1.2%)
BP
2 (1.2%)
Castrol
12 (7.4%)
Elf
9 (5.6%)
Fuchs
1 (0.6%)
Liqui Moly
13 (8%)
Mobil
10 (6.2%)
Motul
3 (1.9%)
Neste
2 (1.2%)
Ravenol
1 (0.6%)
Shell
16 (9.9%)
Total
0 (0%)
Venol
2 (1.2%)
XADO
22 (13.6%)
ZIC
20 (12.3%)
Lukoil
11 (6.8%)
Інше
32 (19.8%)

Всього голосів: 162

Жулик

не гоните, от я уже подумываю залить шел  :D

YUKON

Цитата: Жулик від 03 Листопада 2015, 09:03:30
не гоните, от я уже подумываю залить шел  :D
Послухав я Крітіка, подивився шо він пише з приводу масла Несте, полазів по тирнету, почитав всілякі статейки...підвів підсумок і от що інтересно
Neste City Pro 5W40
Температура вспышки °С (СОС) -   244
Кастрол Магнатек 5W40 - аналогічний параметр - 212град.С
Shell Helix Ultra SAE 5W-40 - С: 206
ELF EVOLUTION SXR 5W-40 - 226 град.С
TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W-40 - 240град.С
Дані факти говорят про розхід масла на угар! Робіть висновки самі! Жулік не старайся - ГМ наше всьо!

Володимир

Цитата: YUKON від 03 Листопада 2015, 10:38:10
Цитата: Жулик від 03 Листопада 2015, 09:03:30
не гоните, от я уже подумываю залить шел  :D
Послухав я Крітіка, подивився шо він пише з приводу масла Несте, полазів по тирнету, почитав всілякі статейки...підвів підсумок і от що інтересно
Neste City Pro 5W40
Температура вспышки °С (СОС) -   244
Кастрол Магнатек 5W40 - аналогічний параметр - 212град.С
Shell Helix Ultra SAE 5W-40 - С: 206
ELF EVOLUTION SXR 5W-40 - 226 град.С
TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W-40 - 240град.С
Дані факти говорят про розхід масла на угар! Робіть висновки самі! Жулік не старайся - ГМ наше всьо!
Лию шел хелікс ультра 10в-40, через 10 тисяч пробігу рівень масла на щупі завжди той самий що і після заливки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kritik

Цитата: YUKON від 03 Листопада 2015, 10:38:10
Цитата: Жулик від 03 Листопада 2015, 09:03:30
не гоните, от я уже подумываю залить шел  :D
Послухав я Крітіка, подивився шо він пише з приводу масла Несте, полазів по тирнету, почитав всілякі статейки...підвів підсумок і от що інтересно
Neste City Pro 5W40
Температура вспышки °С (СОС) -   244
Кастрол Магнатек 5W40 - аналогічний параметр - 212град.С
Shell Helix Ultra SAE 5W-40 - С: 206
ELF EVOLUTION SXR 5W-40 - 226 град.С
TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W-40 - 240град.С
Дані факти говорят про розхід масла на угар! Робіть висновки самі! Жулік не старайся - ГМ наше всьо!

Несте по всіх параметрах дрюкає 95% масел  8)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Жулик

Цитата: Володимир від 03 Листопада 2015, 10:52:46
Цитата: YUKON від 03 Листопада 2015, 10:38:10
Цитата: Жулик від 03 Листопада 2015, 09:03:30
не гоните, от я уже подумываю залить шел  :D
Послухав я Крітіка, подивився шо він пише з приводу масла Несте, полазів по тирнету, почитав всілякі статейки...підвів підсумок і от що інтересно
Neste City Pro 5W40
Температура вспышки °С (СОС) -   244
Кастрол Магнатек 5W40 - аналогічний параметр - 212град.С
Shell Helix Ultra SAE 5W-40 - С: 206
ELF EVOLUTION SXR 5W-40 - 226 град.С
TOTAL QUARTZ INEO MC3 5W-40 - 240град.С
Дані факти говорят про розхід масла на угар! Робіть висновки самі! Жулік не старайся - ГМ наше всьо!
Лию шел хелікс ультра 10в-40, через 10 тисяч пробігу рівень масла на щупі завжди той самий що і після заливки.

мне кажется что если двигло хавает масло то туда уже хоть салидола напихай он его сожрет, а угар то 500грам туда сюда на любом масле...


а Aral  5W-30

Какая температура?

Sergik32

немає у мене 500грам туда сюда, від заміни до заміни рівень тойже, колір міняється від світлого до темнуватого, значить все змиває і маже, кришку клапанів зняв а там все як з заводу, чисте і гарне, аж немашо витирати білою тряпочкою, значить масло працює і не угарає. Лийте репсол.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 03 Листопада 2015, 11:01:13
немає у мене 500грам туда сюда, від заміни до заміни рівень тойже, колір міняється від світлого до темнуватого, значить все змиває і маже, кришку клапанів зняв а там все як з заводу, чисте і гарне, аж немашо витирати білою тряпочкою, значить масло працює і не угарає. Лийте репсол.
Хоч і копі паст але - бути такого не може щоб масло не уходило на угар...дивимось що пишуть вумні люди...
В современных автомобильных двигателях считается нормальным расход масла порядка 0,1-0,3% от расхода топлива. Интересно, что для больших дизелей этот параметр существенно больше - от 0,8 до 3,0%. А еще интереснее то, что зачастую для одного и того же типа мотора, но имеющего разное назначение, паспортный расход масла на угар может существенно различаться. Так, для дизеля обычного на-земного транспортного использования, он может составлять, допустим, 1,8%, тогда как для судового - 2,5% (данные по реальному двигателю). Это уровень надежности и долговечности, который у судового варианта должен быть значительно выше, сказывается!

Но паспортные параметры, характерные для нового двигателя, держатся только определенное время. А потом вдруг масляный аппетит мотора начинает неуклонно увеличиваться. И многие автомеханики расход масла на угар берут как один из основных диагностических признаков, на основании которых следует отправить мотор на <капиталку>.

Итак, посмотрим на основные пути расхода масла в обычном двигателе и попробуем проанализировать основные причины повышенного расхода.


Ну, о первой и, в общем-то, основной статье - выгорании масла с поверхности цилиндров - мы уже упомянули. Без нее, к сожалению, никак не обойтись. Вторая составляющая расхода масла также практически неизбежна. Это то масло, которое выносится на впуск двигателя через систему вентиляции картера. И чем больше износ мотора, тем больше давление картерных газов. Скорости их в системе вентиляции растут, и тянут они с собой масла все больше. Третья составляющая, очень значимая, присуща турбированным моторам. Турбокомпрессор надо смазывать, и на это расходуется много масла. Ну и, наконец, элементарные течи через всякие уплотнительные элементы - сальники коленчатого и распределительных валов и клапанов - маслоотражательные колпачки. А еще масло может сочиться через неплотности прилегания, допустим, головки к блоку через прокладку блока цилиндров, но это уж в совсем крайнем случае

Sergik32

ну скажу так, у мене на щупі завжди мах, навіть трошки вище, я не знаю чого, але так було, то тих 100-150 грам якщо і вигорить то не особо то на щупі і побачиш
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 03 Листопада 2015, 11:19:28
ну скажу так, у мене на щупі завжди мах, навіть трошки вище, я не знаю чого, але так було, то тих 100-150 грам якщо і вигорить то не особо то на щупі і побачиш
Серег, я до чого вів...можливо ті цифри що я привів а також ті масла які "досліджував" не зовсім то до Славут і підходять! Але ті ж самі характеристики присутні і в маслах і типах в'язкості що використовуються для двіжків Славути! Рекомендую звертати увагу на них! От саме це я і хотів сказати!

Kritik

вот іменно
не рівняйте Славуту і сучасні або не дуже турбо двигуни наприклад

там температури зовсім інші
ви знаєте яка температура турбіни в сучасному двіжку? і шо вона змащується маслом, тим самим моторним...

тому там угар буде полюбому, який би ідеальний двіжок не був, навіть в 100% робочому стані угар масла буде)

ну а в Калині наприклад в мене тоже не брало ні грама масла, і так і має бути
а в Ауді бере, бо навалюю, і вона турбована

в мого кастрола температура вспишки взагалі 210 градусів.... тому і розхід масла 0,5л на 4000 км
температура застигання -48, шо є дуже круто)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

YUKON

#2785
Еспешелі фор Жулег - http://www.aral.ua/ukr/auto/applications/car/64
Офіційний сайт не дає такої інфи для ARAL SuperTronic Longlife III 5W-30...рию...знайду вкину!
Дивись сам, шоб не казав шо я "несправедливий" - http://www.aral-sib.ru/images/tehlist/Aral-SuperTronic-LL-III-5W-30.pdf
Точка вспышки, PMCC ASTM D93 °С 202
То було по 5W30,а далі 5W40 - Точка вспышки, PMCC ASTM D93 °С 210
Трох краще!

Sergik32

Repsol Elite Injection 10W-40 де про нього щось є, бо не можу знайти
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик


YUKON


Ну всьо капец!
Люди в свои порши каяны и панеры, марсы, бехи, фольцвагоны наливают ацтой  ???

А ты в калину тупа канфетку  :D

YUKON

Цитата: Sergik32 від 03 Листопада 2015, 12:59:22
Repsol Elite Injection 10W-40 де про нього щось є, бо не можу знайти
Ось - http://www.repsol.delfinrus.com/?page=catalog&category=130

Цитата: Жулик від 03 Листопада 2015, 13:01:09

YUKON

Ну всьо капец!
Люди в свои порши каяны и панеры наливают ацтой  ???
А ты в калину тупа канфетку  :D
От ти ж "бузячиш" - там інше масло взагалі...0В40...0В30...0В50...і нші характеристики!перш ніж писати подумай що написав! Аби ото ляп трусами об асфальт!

Sergik32

ну сарю вспишка 215, а от застигання -27, трохи малувата для наших зим
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0