Термостат

Автор Стас, 08 Січня 2008, 14:07:58

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

попобую сварить, но так как без авто ни дня, то куплю ка я польский термос.
Причину выясню. Пясялка писеяет хорошо. Она нужна так как подогревает верха радиатора для подогрева воздуха в впускной ресивер и разваздушивания верха системы. Знаю что было всё гуд, да и термос явно открылся. Видать летом при жаре радиатор не охлаждал и было нор, проявились при обдуве холодом.
Если я писялку перекрою, то лучше пойдёт на радиатор. Шайба у меня стоит с отв 10мм.
На бенз переключался - так же.
А прошлой зимой по трасе вали при -10, в салоне жара, температура за 90, при том что шайба стояла и игла от накачки мячей. Снял иглу из-а за частого засорения после долива К2 идкост для устранения прокапывания радиатора. Радиатор уже не течёт давно, помогло, а иголочку убрал пока.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Було так вчора: взяв я і вирішив спростувати теорію, що ГБО жере енергію тепла для випаровування, що аж не піднімається температура ДВС, по теорії одного знатока. Перекрив картонкою радіатор і покатаався. Догрів аж до 110 градусів ДВС. Тепла навалом. Відкрив картонку, ДВС остив швидко і термостат почав працювати справно. Сьогодня в світлофорах нагрівся ДВС до 90 градусів (без картонки) як слід. Тобто, засраний шток клапана термостата. Тобто, під шляпюю є щілина, яка сифонить при ремпературі десь 70-80. Помити його чи що?.  Іголовне нетиповий трабл, у людей навпаки клине . а тут працює, але не прикриває.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

А де це ти пропав що не пишеш нічого. А питання такого роду, якщо шток приклинив, що дасть промивка, я свій стоковий і мив і киснув в оцті і ніфіга не дало, так і є заклинившим
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

В клопотах.

Так він рухається, бо при 60 патрубок холодний. Тобто недозакрив трохи. а при 70-80 патрубок теплий.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2015, 12:17:50
Було так вчора: взяв я і вирішив спростувати теорію, що ГБО жере енергію тепла для випаровування, що аж не піднімається температура ДВС, по теорії одного знатока. Перекрив картонкою радіатор і покатаався. Догрів аж до 110 градусів ДВС. Тепла навалом. Відкрив картонку, ДВС остив швидко і термостат почав працювати справно. Сьогодня в світлофорах нагрівся ДВС до 90 градусів (без картонки) як слід. Тобто, засраний шток клапана термостата. Тобто, під шляпюю є щілина, яка сифонить при ремпературі десь 70-80. Помити його чи що?.  Іголовне нетиповий трабл, у людей навпаки клине . а тут працює, але не прикриває.
Як на мене, то на газі двигун швидше прогрівається ніж на бензині.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну газ 47МДж/кг, а у бенза 44МДж/кг, різниця в 3Мдж/кг
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Згоден. що взимку газа більше ваги на літер як і бензину. А ле проблема в термостаті.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Lisiy83

и на карб можно от ланоса?

Lisiy83

та ну столько гемора......я думал есть вариант "болт он"

YUKON

Цитата: Lisiy83 від 11 Листопада 2015, 15:44:45
та ну столько гемора......я думал есть вариант "болт он"
Есть, поставь завод и не замарачивайся!

Lisiy83


ВКБ

#776
Яка різниця тулити від ланоса і т.п. Вставка така сама скрізь, наче виробники термостаівт купляють її в одному місці - враження що запатентована єдина конструкція і остальні стидаються щось свої запропонувати. У суцільних термостатах вставка тупо запресована і закрита другою половиною корпуса. Тільки добре що саму вставку можна замінити, але ціна така ж сама майже як і на пластиковий чи силумінний термостат. Чи я помиляюсь? Бо то просто смакує назва авто краще?
Мені здається якісь виробник на вставках круто сидить.


http://forum.homedistiller.ru/index.php?topic=2524.0

Оказується два клапана там.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

всі кажуть і пишуть що установка термоса з лайноса краще працює, ну я про заміну штатної системи на лайносовську. Я трошки здам бутилок і тоже собі таку буду мостити.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Я куплю штатну термостату.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Цитата: Salek від 11 Листопада 2015, 21:36:10
Цитата: ВКБ від 11 Листопада 2015, 21:23:26
Я куплю штатну термостату.
Ну и зря!!!
При ГБО термостат от ланоса аж просится в систему охлаждения.

Дай плиз посилання на тему. Спробую.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.