Славута 1.2Li 2008 рік Паннакота-2 (Володимир)

Автор Володимир, 07 Квітня 2010, 13:04:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Алексей від 18 Серпня 2015, 19:13:42
а защіта що в тебе не стоїть?
Нах.. вона потрібна, щоби зменшити кліренс і слухати як вона зачіпає за все що можна.
Цитата: Buzyan від 18 Серпня 2015, 23:26:37
Вот мое масло имеет присадки которые нейтрализуют окислы. В окислах присутствует и азот благодаря ему и краснота.
Ну, на сьогодні ні для кого не секрет що в повітрі більше 70% азоту, тому все природно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Andrew1.2Li

Володя,где ты ездишь постоянно,что у тебя в лыже такая срань собирается?)через вспаханое поле?



[url=http:

Володимир

Цитата: Andrew1.2Li від 28 Серпня 2015, 20:10:26
Володя,где ты ездишь постоянно,что у тебя в лыже такая срань собирается?)через вспаханое поле?
Всюди де тільки можна, по полях також.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Поміняв патрубок парової фази що на порсунки, старий семперір через 5 місяців роботи і двох підтяжок хомутів через витік газу має вигляд як на фотці. Резина зовні на патрубку сира зовсім.



Форсунки Valtek на двигуні МЕМЗ.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Доповнив своє ГБО новими датчиками.

Датчик температури газу Zenit.






Диференційний датчик тиску MPX5700DP







Була дописана програма MikasOnline для настройки і діагностики газоблока, можна одночасно конектитись по двом компортам до газоблока і до мікаса.






















Сьогодні зранку зробив перший тестовий пуск, то при температурі двигуна 6 градусів, перехід на бензи пройшов без зупинки двигуна, раніше потрібно було клацати кілька разів тумблером "газ/бензин" щоби двигун не зупинився. Воно і не дивно, так як після включення запалювання на холодному двигуні тиск газу на форсунках 2,2 атм замість положених 1,5 атм, двигун просто не міг працювати на такій багатій суміші.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Пробіг 37500, замінено масло в двигуні та фільтри. Масло як завжди Shell Helix HX7 10w-40, фільтри WIX.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик


Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик


Sergik32

я поняв, а я про фільтри.
Володя, ти масло по пробігу міняєш чи раз в рік. Бо я на своїй вже 2 роки не міняв, ніяк 10тис не наїжжу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Жулик від 09 Червня 2016, 09:39:50
WIX тож украина  :rolleyes: не?
Ніби, але то колишній Filtron, у нас ниби як дочірнє підприємство.
Цитата: Sergik32 від 09 Червня 2016, 10:08:22
я поняв, а я про фільтри.
Володя, ти масло по пробігу міняєш чи раз в рік. Бо я на своїй вже 2 роки не міняв, ніяк 10тис не наїжжу
Я завжди міняв раз на два роки, в мене щорічний пробіг був 5 тисяч. Але за останні два роки не зміг наїздити 10 тисяч, то поміняв через 7500 км.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну зараз ти на газу то ціна ніби нормальна можна їздити, то мені вже гайки з такими цінами на 92-й, от і думаю чи міняти чи ні
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 09 Червня 2016, 12:24:20
ну зараз ти на газу то ціна ніби нормальна можна їздити, то мені вже гайки з такими цінами на 92-й, от і думаю чи міняти чи ні
Та нема куди їздити, до роботи 5 хв пішком, доки витягнеш з гаража, то вже до роботу можна дійти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Сікі той хвільтр коштував і чого саме його вибрав?
Мо є якійсь секрет с цього приводу?

Володимир

Цитата: Жулик від 09 Червня 2016, 12:48:15
Сікі той хвільтр коштував і чого саме його вибрав? Мо є якійсь секрет с цього приводу?
Нема ніякого секрету, скоріше привичка.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion