Подушки двигателя

Автор Serega__1983, 02 Жовтня 2010, 08:38:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

На таврофорумі натрапив на фотки установки волговських подушок, пишуть що вже три роки ходять.

http://tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=39153&page=7


Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да, вілговські класні, вони високі. Тож наш Серіжка ГРЕЙ БЛЕКович поставив собі такіжсамо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 11 Жовтня 2016, 10:45:12
да, вілговські класні, вони високі. Тож наш Серіжка ГРЕЙ БЛЕКович поставив собі такіжсамо.

На скільки пам"ятаю він ставив шпильками до лижі, тут зроблено трохи цікавіше, так як подушки розмістились ширше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

да, але там пишуть що з часом кронштейн починає лопати в місцяї де шов зварювальний. Считаете совпадение - не думаю(с) У мене на трахторі вдома волговський мотір і такіж подушки, вже скільки років і як нові.
А от вапрос, вони походу вищі від стокових, виходить мотір трохи буде косити із-за бокової, вона то на тому самому рівні чіпить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 11 Жовтня 2016, 11:05:45
да, але там пишуть що з часом кронштейн починає лопати в місцяї де шов зварювальний. Считаете совпадение - не думаю(с) У мене на трахторі вдома волговський мотір і такіж подушки, вже скільки років і як нові.
А от вапрос, вони походу вищі від стокових, виходить мотір трохи буде косити із-за бокової, вона то на тому самому рівні чіпить

Автор пише що з 3 роки не трісло, але я би так просто не варив, варто по бокам трохи додати трохи заліза і зробити у вигляді швелера. Десь в тій гілці читав що волговські мають ту саму висоту, єдиний мінус, по краям нема упорів, під гнагрузкою двигун буде трохи літати під капотом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

не вилетить, всі двигути так крутяться, просто щоб у нашому моторі балоном об розпорку не вальохало і стартером по карлсону. Я оце зараз засарєв як міняти бокову, то йоханий бабай, чувак і стойку виняв і кусок підкрилка вирізав. це аж не по феншую якось.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Дада там еще капот тре открутить...
:facepalm:

Sergik32

от я ворушив свого движка то він не ворушиться, а вібрація на кузов особливо на холостих то є, протівно аж сидіти в машині. колись то движок з лижою аж на боковцй подушці повісив, випадково, може і порвав її нафіг.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Цитата: Sergik32 від 11 Жовтня 2016, 12:53:28
от я ворушив свого движка то він не ворушиться, а вібрація на кузов особливо на холостих то є, протівно аж сидіти в машині. колись то движок з лижою аж на боковцй подушці повісив, випадково, може і порвав її нафіг.
То такой движок помню по своей славке когда обороты 900  :facepalm: резонанс, турбулентная зона  :facepalm:.
Ставлю 840об оооо терпимо а если еще + говфра то и вовсе терпимо как для славуты, шоб небыло вибры тре друге авто а мо и двигло )
_______________________________________________________________________________________

По поводу замены подушки: аморт там снимать не тре, просто ключь рожково накиднойда и все! Да не быстро и в попе но аморт трогать не тре!
+ Донкратнуь двиг и + удленитель большой для трещетки шоб подушку снизу открутить (так удобнее), короче не дольше замены колодок там )

Sergik32

ну я ще засарєв пару відімороликів і бачу що нічого там заумного немає. Одне гівно то це кріплення подушки на крилі, маразм, не зручно і не надійно. Бачу такі граблі в декого бувають що аж вварюють нові втулки і шайби.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

не конда не слышал чтобы двигатель отпал )
А вот то что подушки перекашивает это капец  :facepalm:, с малым ставили думали то старая такая, а фиг там новая тоже перекошено становится, ну короче забили...
Там бы гофру вместо того мячика где штаны ээээх, но тогда тре ще крипеж к кузову делать через резинки после гофры а иначе попа а не кашкет...

Володимир

Цитата: Sergik32 від 11 Жовтня 2016, 12:53:28
от я ворушив свого движка то він не ворушиться, а вібрація на кузов особливо на холостих то є, протівно аж сидіти в машині. колись то движок з лижою аж на боковцй подушці повісив, випадково, може і порвав її нафіг.
Колись заводські подушки мали таку конструкцію як на фото, і буле виготовлені з дуже м"якої резини. Якщо не було несоосності отворів кріплення, то двигун під капотом переміщався майже як на моєму відео. Одного разу я купив кооперативну подушку з твердої гуми, то поставив, заліз в машину, запустив двигуна, і почав назад ставити ту що стояла до того. На твердій подушці і вібрації і шум дуже сильні були.



Цитата: Sergik32 від 11 Жовтня 2016, 14:11:58
ну я ще засарєв пару відімороликів і бачу що нічого там заумного немає. Одне гівно то це кріплення подушки на крилі, маразм, не зручно і не надійно. Бачу такі граблі в декого бувають що аж вварюють нові втулки і шайби.
Нема там нічого складного. Знімаєш колесо праве, болт на крилі крутиться без проблем ріжковим чи накидним ключем, через вікно для рулювої тяги маєш доступ до гайки на подушці.

Цитата: Жулик від 11 Жовтня 2016, 14:15:32
не конда не слышал чтобы двигатель отпал )
А вот то что подушки перекашивает это капец  :facepalm:, с малым ставили думали то старая такая, а фиг там новая тоже перекошено становится, ну короче забили...
Там бы гофру вместо того мячика где штаны ээээх, но тогда тре ще крипеж к кузову делать через резинки после гофры а иначе попа а не кашкет...
Маєш на увазі що різьба на подушці не співпадає з отвором в крилі? В мене колись на старій машині так було, вилічилось підставкою куска смуги під одну з нижніх подушок. Після цієї операції зразу в салоні стало тихіше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

да типа стакан за амортом кривой и подушка по плоскости прилегает к нему! И получается что в скобе лежит косо  :facepalm:

А ты нече не путаешь?
У малого подушка с завода стояла такая


А купили уже тукаю как ты выложил на фото...

Володимир

Цитата: Жулик від 11 Жовтня 2016, 14:28:23А ты нече не путаешь?
У малого подушка с завода стояла такая

А купили уже тукаю как ты выложил на фото...
То зараз такі, а років 10 тому, я купляв з заводською голограмою таку як на моєму фото.

Таку як ця, кілька років також брав з заводською голограмою, то твердіша ніж та що була на машині, трохи поїздив і поставив від вісімки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Я буду ставити 2108 з тих розпорок рікаровських, зроблю як Володя, там робити не складно, ну і заодно поміняю лижні подушки на Волгаліщні (так називають на таврофорумі), може ще прихімічу упори щоб не гуляв движок сильно. Бо реально задрала ота вібрація, може то не в подушках діло, але методом заміни чогось на щось думаю вилікую. Зараз та проблема з різким рухом назад при нагрузці, щось тарабанить, а от де і що то ХЗ. Думав куліса, а то не вона бо ніде не видно на ній ні знаків контакту і на картері ручки КПП
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0