Подушки двигателя

Автор Serega__1983, 02 Жовтня 2010, 08:38:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Жулик

я с этой цуко падло вибрацией боролся все владение славуты  :facepalm: :facepalm: :facepalm:, а теперь поборол  :-D тихо мля стало как на берегу озера возле леса  :rofl:.

Sergik32

ну бо машина як машина, мотор як мотор, і бензин жере а труситься як школьнік перший раз на випускному на лавці
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

звеняйте шо не по теме у моего друга был моциклет китайский спорт турист а у меня чепером двигатели один в один.
У него такая вибрация от него шла  :facepalm: шо аж стрелки на спидометре отпадали и шпильни на выхлопной рвало  :facepalm: у меня же все ровно и гладко работало.
И что то мне кажется что это проблема коленвала. Не отбалансирован, двигатели то одинаковые.

Короче шото они в тех тавро славутах не доделали у меня даже у деда в 412том вибрации не было...

Sergik32

мій 2140 тоже як ролсройс робив, мяко і тихо
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

но в москале там двиг можно было руками совать по подкапотке а тут туго...

Володимир

Цитата: Sergik32 від 11 Жовтня 2016, 14:56:32
ну бо машина як машина, мотор як мотор, і бензин жере а труситься як школьнік перший раз на випускному на лавці
В мене на таврії також двигун сильно трусився, на холостому літав під капотом шо дурний, але як навів порядок з подушками, то в салоні не відчувалось.
Цитата: Жулик від 11 Жовтня 2016, 15:01:59
Короче шото они в тех тавро славутах не доделали у меня даже у деда в 412том вибрации не было...
Я в себе на таврії двигун другий ставив, а характер вібрації не помінявся.
Цитата: Жулик від 11 Жовтня 2016, 15:04:59
но в москале там двиг можно было руками совать по подкапотке а тут туго...
Таврійську систему подушок ніби придумали добре, але як завжди реалізували погано. Колись родич показував як в нього на гольфі двигун на подушках літає, просто як в моїй машинці автомат барабан літає. На відео видно, але в нього ще м"якіше було.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Цитувати виділенеЯ в себе на таврії двигун другий ставив, а характер вібрації не помінявся.
Не с другой ли таврии?  :-D

У меня в авео двигатель не трусится ) и в слоне тоже )

Ой блин кудаж копать...?

Володимир

Цитата: Жулик від 11 Жовтня 2016, 16:45:46
Цитувати виділенеЯ в себе на таврії двигун другий ставив, а характер вібрації не помінявся.
Не с другой ли таврии?  :-D

У меня в авео двигатель не трусится ) и в слоне тоже )

Ой блин кудаж копать...?

Ну там історія довга була. Спочатку поміняв зчеплення повністю на заводське, потім поміняв блок, колінвал, поршня, шатуни, пальці, на вібрацію не вплинуло. Потім поміняв розподільчий вал, так як один кулачок був сильно стертий через масляне голодування, реакції нуль. Потім поміняв клапана, так як в морози не працював один циліндр доки не нагрієш, то трохи трусити стало менше, але не пройшло.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Sergik32 від 11 Жовтня 2016, 14:42:22
Бо реально задрала ота вібрація, може то не в подушках діло, але методом заміни чогось на щось думаю вилікую.
Слухай, а ти лижу від мусору давно чистив, в мене як появляється вібрація, то я як почищу то стає тихіше. Два рази лижою ловив каменюку, перший раз як зловив, то не стукало нічо, але вібрації були сильні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Цитувати виділенеНу там історія довга була. Спочатку поміняв зчеплення повністю на заводське, потім поміняв блок, колінвал, поршня, шатуни, пальці, на вібрацію не вплинуло. Потім поміняв розподільчий вал, так як один кулачок був сильно стертий через масляне голодування, реакції нуль. Потім поміняв клапана, так як в морози не працював один циліндр доки не нагрієш, то трохи трусити стало менше, але не пройшло.

Отэто история века  :facepalm:
Самое главное я так понял двиг все же делался таврический? Кривой с завода и запы кривые )

Sergik32

лижа чиста вона завжди чиста, там сміттяне було ніколи, пилючка трошки
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Жулик від 12 Жовтня 2016, 09:25:08
Цитувати виділенеНу там історія довга була. Спочатку поміняв зчеплення повністю на заводське, потім поміняв блок, колінвал, поршня, шатуни, пальці, на вібрацію не вплинуло. Потім поміняв розподільчий вал, так як один кулачок був сильно стертий через масляне голодування, реакції нуль. Потім поміняв клапана, так як в морози не працював один циліндр доки не нагрієш, то трохи трусити стало менше, але не пройшло.

Отэто история века  :facepalm:
Самое главное я так понял двиг все же делался таврический? Кривой с завода и запы кривые )

Ну я тоді був молодий зелений, грошей так щоби зробити все зразу не було. Спочатку стояв двигун з таврії реекспортованої з Польщі, помаленьку йшов ремонт рідного двигуна. Що я їм тільки не робив, трусились вони однаково. Підозрюю що карбові двигуни мають резонанс в певному діапазоні обертів, причиною цього резонансу може бути нерівномірність паливоподачі в циліндрах, де 1,4 циліндри мають бідну суміш а 2,3 багатшу.

Цитата: Sergik32 від 12 Жовтня 2016, 09:47:16
лижа чиста вона завжди чиста, там сміттяне було ніколи, пилючка трошки
Я маю на увазі зверху а не знизу, камінь не міг залетіти.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

я маю на увазі чиста лижа і там і там, я періодично її оглядаю. Відбація виключно на ХХ, коли трошки газнути то чисто і рівно робить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 12 Жовтня 2016, 11:49:58
я маю на увазі чиста лижа і там і там, я періодично її оглядаю. Відбація виключно на ХХ, коли трошки газнути то чисто і рівно робить.
Свічки однакового коліру? Компресію також варто переміряти чи нема різниці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

свіяки вроді однакові, провода поміняні, компресія однакова, тільки вроді в одному баняку десь на 0,1 відрізнялась
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0