Термостат

Автор Стас, 08 Січня 2008, 14:07:58

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vitaliy.

У меня не инжекторная, и в электронике и мозгах я непонимаю. Но знаю, что для мозгов стоит отдельный от стрелочного термодатчик на два вывода.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Володимир

Цитата: Жулик від 28 Вересня 2016, 08:42:09
Нече себе!
Шо на микас и на стрелку в двигле стоят разные датчики?
Ти не повіриш, але так.

Цей для мікаса, вкручений в лійку до якої кріпиться на виході з головки кривий патрубок.


А цей для датчика, вкручений в головку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Игорь

Так что по моему вопросу?
Королевский синий. 1,2Sі.2008г.

Aryan

Добрий день одноклубникам. Вже давно не заходжу на форум бо Славуту продав і купив ЗАЗ VIDA. Але потання не в цьому. Хочу брату на Сенс переробити СО з термостатом від Ланоса як колись робив на своїй Славуті. Ніде не можу знайти отакий http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=1778&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26
чи отакий http://zapchastizaz.com.ua/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=5842&category_id=6&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart&Itemid=26 перехідник (комплект). Собі робив як перший комплект. 
Можливо зараз хтось виготовляє щось подібне? Я б придбав! 
Або підскажіть де купити? Спасибі.

Wildchild

Такие симптомы: упорно не хочет греться выше 70 градусов. При этом при температуре 50-60 нижний патрубок холодный, а при 70 уже горячий. Постукивание молотком по термосу решает проблему на один раз - температура подрастает до положенных 80. При следующем запуске все возвращается на круги своя. Стоит сразу менять термос, или танцы с молотком могут привести к возвращению к нормальной работе?

st0kaN

Metalcore 4ever

ВКБ

Мда, на зиму таки краще 87. Купляв 87 а виявився 83.
На пам.яті з 87 пічка пале прекрасно на ходу 90км/год та за бортом -15 морозу. І хто казав шо пічка погана у славути? На термосі 87 їхав у шортах а за бортом -15 мороку.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

я казав шо пічка слаба, нема нормального обдуву, в ноги жарить, а на скло херушки. Їхав сьогодні меганом, от там дарить і обдув славний і з дверей не дує і вікна сухі.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Цитата: Sergik32 від 04 Січня 2017, 23:43:11
я казав шо пічка слаба, нема нормального обдуву, в ноги жарить, а на скло херушки. Їхав сьогодні меганом, от там дарить і обдув славний і з дверей не дує і вікна сухі.

Меееееган і сЛАВУТА.....)))))  І так добре, я прикидую на МТ-11 валить по трасі в мляку і фури назустріч.......а так таки криша є і якась блін пічка. ЛАе у мене  гріє норм так.

Сержик "Авто: Slavuta 1.2і плацкарт 2006 р.в." - ))))) тільки помітив - ПЛАЦКАРТ  -  я упав зі стулу...)))

У кента  Славута 2004 р.в. карбюраторна, кажу "Ставута - пульвізатор" ))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ПЛАЦКАРТ це круто, там місця в колінах більше зпереду, але немає обертометра, а я люблю щоб панель була затикана різними приладами і кнопавками. Ну на пічку я поки не жаліюсь, якщо немає густих морозів то гріє вродіби. Он після свят поставлю термоса з лайноса і перероблю все ото буде гріти "...я так думаю (с)"
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

А може вихлопне коліно трамбоном по салону через торпеду загнати, ото жарити буде ))))) У мене кент рже з Слаути, каже сруль там несиметрично до сидіння прикручений, трохи косить праворуч. Каже, білн, ну то сядь на МТ-11 і катай......

Так запузир собі обертометр електроний якись. Таки да, я косю постійно при розкрутці ДВС, бо можна на тищу перекрутити і не помітити.

У мене кент сенсовський ДВС зарізав нафіг, бо не було обертометра, крутив його на таксі аж до 6тис. мабуть і літав як скажений.  На його ДВС шатун вивалив блок на трасі. - докрутив )))))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну то той таксун глухуюватий напевно, раз не відчуває мотора, я і без обертометра, на слух відчуваю коли переключатись, да навіть по розгону машини відчуваю коли переключитись. Обертометра люблю стрілочного, хочу ще тискометра на масло втулити гідравлічного, в мене колись в москвичу стояв, шкала до 6 бар була з підсвіткою, а в моторі тиск був 0,6 на гарячій і 3 на холодній.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

А може тискомір у циліндр?))))) На ХХУ буде 6 атм, а під потугою підгору до 40 давить. Бо на все остальне в БК Володимира майже все є.ю Ще б дискомір у бензорампу б не помішав би і в колеса по дачику блузуб.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

ну то вже занадто. от люксовська панелька якраз нормальна, але є плацкарт то тим і довольний. Ну якогось обертометра колись заангажирую в свого корчвагена таурега.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Як купить термостат на 87 , щоб точно на 87 а не як купив я і вийшов на 83. Таки коли катався з 87 то було супер, зазвичай 90-94 темпераче була.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.