при разгоне скачет как козлик

Автор alex911urist, 15 Квітня 2017, 23:47:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

значить там V10 різьба чи там наша, метрична? я отако запитав бо тра туди перехідника виточити під тискометра
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 26 Квітня 2017, 09:06:24
значить там V10 різьба чи там наша, метрична? я отако запитав бо тра туди перехідника виточити під тискометра
Серж - там нестандартний хід різьби - він - як ти бачиш з госту між 0,75 та 0,7...заміряй штангелем з допуском до 1 сотої мм., по стандартному велососку!

Sergik32

пралівно, там різьба дюймова, їврапейський штандартен. на сосках лісапєдних вона V8, а на паливній рампі там більший діаметр, от я і запитав, мо хто робив штуцера і пам'ятає розміри. ну є ще варіант надійніший, шланг і хомут
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Різьба там така сама як на клапані шредера що застосовують холодильщики, можна тупо до того ковпачка припаяти ніпель від соска шини.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

шредери, холодильщики, це я не знаю, з такими не стикався.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 26 Квітня 2017, 09:40:14
шредери, холодильщики, це я не знаю, з такими не стикався.
Ось ще - наружна - 1/32 дюйма (8х0.794)

Sergik32

то це лісапєдна, там грубша ніж 8мм
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Серьога - знайшов шо мав! Вибачте...

Sergik32

все дібрє, данке шон, тож я нічо проти не маю, скаристаюсь шлангом з хомутом, там раз поміряти то вистачить, у мене насіс бош то там тиск в нормі повинен бути, але перевірити треба.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 26 Квітня 2017, 10:12:14
все дібрє, данке шон, тож я нічо проти не маю, скаристаюсь шлангом з хомутом, там раз поміряти то вистачить, у мене насіс бош то там тиск в нормі повинен бути, але перевірити треба.
Ай маладес! ;)
Так би зразу, по-нашому, ато різьба, прехідник! Європеєць йо-майо! :-D :-D :-D

Sergik32

ну я люблю щоб не на соплях усе було, а перехідник-штуцер-муфта ну і т.д. і все з нержавійки або латуні.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 26 Квітня 2017, 10:53:30
ну я люблю щоб не на соплях усе було, а перехідник-штуцер-муфта ну і т.д. і все з нержавійки або латуні.
відсотків 90 інжехтарщиків, натягують на золотника шланг...фіксують хомутом і агонь!

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 26 Квітня 2017, 09:40:14
шредери, холодильщики, це я не знаю, з такими не стикався.
Мені в морозілку місцевий кулібін вварив такого.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

alex911urist

Цитата: Володимир від 25 Квітня 2017, 17:26:22
Цитата: alex911urist від 25 Квітня 2017, 15:24:22
Цитата: ZaVa від 25 Квітня 2017, 15:07:58
ВОлдодя вже написав - міряй тиск в рампі. Проблема з подачею палива.
Тиск в рампі 2,7. При зажатій обратці манометр шкалить. Записався стенд почистити форсунки
Це на холостому чи не запущеному двигуні?
На непраццюючому моторі. На холостому 2.5. При прогазовці майже не просідає.
девушке было обидно, когда в автобусе вместо ее груди прыгали щеки