при разгоне скачет как козлик

Автор alex911urist, 15 Квітня 2017, 23:47:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: alex911urist від 26 Квітня 2017, 15:44:42
Цитата: Володимир від 25 Квітня 2017, 17:26:22
Цитата: alex911urist від 25 Квітня 2017, 15:24:22
Цитата: ZaVa від 25 Квітня 2017, 15:07:58
ВОлдодя вже написав - міряй тиск в рампі. Проблема з подачею палива.
Тиск в рампі 2,7. При зажатій обратці манометр шкалить. Записався стенд почистити форсунки
Це на холостому чи не запущеному двигуні?
На непраццюючому моторі. На холостому 2.5. При прогазовці майже не просідає.
Значить проблема регуляторі тиску. На непрацюючому має бути біля 3 атм, на ХХ той тиск що наміряли на непрацюючому мінус величина розрідження у рессивері, коли тиснеш на газ, то тиск має збільшуватись, тому що зменшується розрідження в рессивері. Додай паливоподачі G0b, якщо пройде, то замало тиску.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Ще одне, різниця тиску між ХХ і незапущеним двигуном має бути порядка 0,5 атм, падіння тиску на 0,2 атм може свідчити або про підсос повітря, або таки на малу паливоподачу, через що РХХ іде в плюс для підтримки обертів двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

alex911urist

Цитата: Володимир від 26 Квітня 2017, 16:37:35
Ще одне, різниця тиску між ХХ і незапущеним двигуном має бути порядка 0,5 атм, падіння тиску на 0,2 атм може свідчити або про підсос повітря, або таки на малу паливоподачу, через що РХХ іде в плюс для підтримки обертів двигуна.
Як регулятор тиску можна перевірити?
девушке было обидно, когда в автобусе вместо ее груди прыгали щеки

Володимир

Цитата: alex911urist від 26 Квітня 2017, 19:27:39
Цитата: Володимир від 26 Квітня 2017, 16:37:35
Ще одне, різниця тиску між ХХ і незапущеним двигуном має бути порядка 0,5 атм, падіння тиску на 0,2 атм може свідчити або про підсос повітря, або таки на малу паливоподачу, через що РХХ іде в плюс для підтримки обертів двигуна.
Як регулятор тиску можна перевірити?
Для початку перевір чи нема підсосу на вакумному патрубку що з"єднує РДТ з ресивером, потім міряєш тиск на не запущеному двигуні, далі запускаєш двигун і дивишся як падає тиск, він має впасти на величину розрідження, при натисканні на газ, має трохи підніматись. Бо по описаним тобою параметрам, в тебе тиск в ресивері зараз 740-148=592 мм.рт.ст., при нормі хоча б 360 мм.рт.ст.

Якщо РДТ працює, то риск можна відрегулювати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

alex911urist

Цитата: Володимир від 27 Квітня 2017, 07:47:08
Цитата: alex911urist від 26 Квітня 2017, 19:27:39
Цитата: Володимир від 26 Квітня 2017, 16:37:35
Ще одне, різниця тиску між ХХ і незапущеним двигуном має бути порядка 0,5 атм, падіння тиску на 0,2 атм може свідчити або про підсос повітря, або таки на малу паливоподачу, через що РХХ іде в плюс для підтримки обертів двигуна.
Як регулятор тиску можна перевірити?
Для початку перевір чи нема підсосу на вакумному патрубку що з"єднує РДТ з ресивером, потім міряєш тиск на не запущеному двигуні, далі запускаєш двигун і дивишся як падає тиск, він має впасти на величину розрідження, при натисканні на газ, має трохи підніматись. Бо по описаним тобою параметрам, в тебе тиск в ресивері зараз 740-148=592 мм.рт.ст., при нормі хоча б 360 мм.рт.ст.

Якщо РДТ працює, то риск можна відрегулювати.
Дякую за інструкцію. Ввечері буду пробувати
девушке было обидно, когда в автобусе вместо ее груди прыгали щеки

alex911urist

Цитата: Володимир від 27 Квітня 2017, 07:47:08
Цитата: alex911urist від 26 Квітня 2017, 19:27:39
Цитата: Володимир від 26 Квітня 2017, 16:37:35
Ще одне, різниця тиску між ХХ і незапущеним двигуном має бути порядка 0,5 атм, падіння тиску на 0,2 атм може свідчити або про підсос повітря, або таки на малу паливоподачу, через що РХХ іде в плюс для підтримки обертів двигуна.
Як регулятор тиску можна перевірити?
Для початку перевір чи нема підсосу на вакумному патрубку що з"єднує РДТ з ресивером, потім міряєш тиск на не запущеному двигуні, далі запускаєш двигун і дивишся як падає тиск, він має впасти на величину розрідження, при натисканні на газ, має трохи підніматись. Бо по описаним тобою параметрам, в тебе тиск в ресивері зараз 740-148=592 мм.рт.ст., при нормі хоча б 360 мм.рт.ст.

Якщо РДТ працює, то риск можна відрегулювати.
Перевірив тиск в ресивері, ще раз тиск в рампі і РДТ. Ситуація така. При незапущеному моторі тиск в рампі рівно 3 атм., тиск в ресивері 760 мм. рт. ст. При запуску  тиск в  рампі падає до 2.5 атм а в ресивері до 450 мм. рт. ст. При перегазовці тиск в рампі падає до 2.3-2.4 атм. а в ресивері падає до 250-300 мм рт ст. Виходить РДТ глючить? Чи що? Підсосу ніби немає. Ще одне. Коли  зняв клему з ДД машина стала їхатм краще.
девушке было обидно, когда в автобусе вместо ее груди прыгали щеки

Max 55

Перевірив тиск в ресивері, ще раз тиск в рампі і РДТ. Ситуація така. При незапущеному моторі тиск в рампі рівно 3 атм., тиск в ресивері 760 мм. рт. ст. При запуску  тиск в  рампі падає до 2.5 атм а в ресивері до 450 мм. рт. ст. При перегазовці тиск в рампі падає до 2.3-2.4 атм. а в ресивері падає до 250-300 мм рт ст. Виходить РДТ глючить? Чи що? Підсосу ніби немає. Ще одне. Коли  зняв клему з ДД машина стала їхатм краще.


Нормальное у вас давление топлива, возможно ДД режет УОЗ отсюда глюки

alex911urist

Цитата: Max 55 від 27 Квітня 2017, 22:05:31
Перевірив тиск в ресивері, ще раз тиск в рампі і РДТ. Ситуація така. При незапущеному моторі тиск в рампі рівно 3 атм., тиск в ресивері 760 мм. рт. ст. При запуску  тиск в  рампі падає до 2.5 атм а в ресивері до 450 мм. рт. ст. При перегазовці тиск в рампі падає до 2.3-2.4 атм. а в ресивері падає до 250-300 мм рт ст. Виходить РДТ глючить? Чи що? Підсосу ніби немає. Ще одне. Коли  зняв клему з ДД машина стала їхатм краще.


Нормальное у вас давление топлива, возможно ДД режет УОЗ отсюда глюки
То виходить в мене той датчик під заміну?
девушке было обидно, когда в автобусе вместо ее груди прыгали щеки

Володимир

Цитата: alex911urist від 28 Квітня 2017, 08:18:05
Цитата: Max 55 від 27 Квітня 2017, 22:05:31
Перевірив тиск в ресивері, ще раз тиск в рампі і РДТ. Ситуація така. При незапущеному моторі тиск в рампі рівно 3 атм., тиск в ресивері 760 мм. рт. ст. При запуску  тиск в  рампі падає до 2.5 атм а в ресивері до 450 мм. рт. ст. При перегазовці тиск в рампі падає до 2.3-2.4 атм. а в ресивері падає до 250-300 мм рт ст. Виходить РДТ глючить? Чи що? Підсосу ніби немає. Ще одне. Коли  зняв клему з ДД машина стала їхатм краще.


Нормальное у вас давление топлива, возможно ДД режет УОЗ отсюда глюки
То виходить в мене той датчик під заміну?
Виходить що так.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ZaVa

А який знього має бути сигнал?  В мене показує " напряжение канала детонации" до 1,2 В.  Це нормально?
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

alex911urist

Хлопці поборов!!! Виявилось все просто. Останнім часом холості почали злітати більше 3000. Довго не думаючи замінив РХХ, підпиляв вушка на ДПДЗ, щоб чітко верталось в 0% на 0.46 в під час холостого і щастя. Все запрацювало рівно і без проблем... Аж незвично. Жмеш газ і напружуєш шию щоб голову не зламати від теліпання і ривків. А їх нема...
девушке было обидно, когда в автобусе вместо ее груди прыгали щеки

Sergik32

от якби ж то знаттє щл той РХХ попадеться справний. я на днях коллезі на 2110 міняв того РХХ, купив він нового за 250грн, ну я заодно кажу дайно попробую, поставив собі, а хер там, мотор аж підтрушує, знов зняв і свого поставив, і все пєстня, такщо отака хрінь бува. Ну якщо ривки пропали і машина гарно робить то це хорошо.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 04 Липня 2017, 08:14:57
от якби ж то знаттє щл той РХХ попадеться справний. я на днях коллезі на 2110 міняв того РХХ, купив він нового за 250грн, ну я заодно кажу дайно попробую, поставив собі, а хер там, мотор аж підтрушує, знов зняв і свого поставив, і все пєстня, такщо отака хрінь бува. Ну якщо ривки пропали і машина гарно робить то це хорошо.
Ну і нашо ото такі експеременти! Вонож запише помилку! Потім при твоєму робочому РХХ буде плющити!...це не гарантія але не виключено. Клему скідати тре щоб обнулились помилки! Потім запише помилку живлення як скінеш клему...нашо ото такі експеременти...не розумію...от ти такі любиш заважити машині їздити!

Володимир

Цитата: alex911urist від 04 Липня 2017, 07:51:02
Хлопці поборов!!! Виявилось все просто. Останнім часом холості почали злітати більше 3000. Довго не думаючи замінив РХХ, підпиляв вушка на ДПДЗ, щоб чітко верталось в 0% на 0.46 в під час холостого і щастя. Все запрацювало рівно і без проблем... Аж незвично. Жмеш газ і напружуєш шию щоб голову не зламати від теліпання і ривків. А їх нема...
Я думаю що треба було просто підключити комп і відкалібрувати ДПДЗ, а не мучати залізо.
Цитата: Sergik32 від 04 Липня 2017, 08:14:57
от якби ж то знаттє щл той РХХ попадеться справний. я на днях коллезі на 2110 міняв того РХХ, купив він нового за 250грн, ну я заодно кажу дайно попробую, поставив собі, а хер там, мотор аж підтрушує, знов зняв і свого поставив, і все пєстня, такщо отака хрінь бува. Ну якщо ривки пропали і машина гарно робить то це хорошо.
Може ти його забув адаптувати?
Цитата: YUKON від 04 Липня 2017, 08:35:02
Цитата: Sergik32 від 04 Липня 2017, 08:14:57
от якби ж то знаттє щл той РХХ попадеться справний. я на днях коллезі на 2110 міняв того РХХ, купив він нового за 250грн, ну я заодно кажу дайно попробую, поставив собі, а хер там, мотор аж підтрушує, знов зняв і свого поставив, і все пєстня, такщо отака хрінь бува. Ну якщо ривки пропали і машина гарно робить то це хорошо.
Ну і нашо ото такі експеременти! Вонож запише помилку! Потім при твоєму робочому РХХ буде плющити!...це не гарантія але не виключено. Клему скідати тре щоб обнулились помилки! Потім запише помилку живлення як скінеш клему...нашо ото такі експеременти...не розумію...от ти такі любиш заважити машині їздити!
В мікасі 10,3 при скиданні клеми обнулюються тільки таблиці адаптації, помилки ні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

отак я думав що все буде добре, а вийшло навпаки.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0