Резонансная проблема резонаторная...

Автор Rem, 24 Вересня 2017, 17:31:16

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 25 Вересня 2017, 15:09:59
ну да, там резонатор низько висів, але і повісити його вище також немає як, хіба що попробувати вмостити в нішу, туди  за кулісою КПП, майже перед самим глушаком, якщо він там не буде товкти по трубкам і днищу, а каталізатора вернути знов як і був.
Там проблема не стільки в тому що низько висів, як в його розміщенні. Каталізатор там на такій самій висоті, але він ні за що не чіплявся бо знаходиться майже між передніми колесамки, а резонатор знаходиться по середині кузова, трошки крутіший рель"єф, і він зачіпає за дорогу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Rem

Таке вичитав, там люди вібрацію та подушки обговорювали:
http://tavria.org.ua/forum/archive/index.php/t-39153.html
"Кстати на гул на холостом имеет влияние густота и уровень масла в КПП. Сегодня лично в этом убедился. Было залито в КПП 3 литра минералки 80-90. Появилось у меня подозрение что сильно оно вспенивается после добрячих "писдюлей". Поехал и слил поллитра в мензурку. Гул на холостом сразу снизился и ощутимо."

Мені коли міняли щеплення, замінили і мастило в коробці, тіпа на нове. Мастерок казав, що треба лити на 0,5 л більше, щоб 5-та змазувалась. Я зразу помітив, що на 3-й накатом зявилося підвивання після цього.

Sergik32

коробку маслом не зіпсуєш і вона не дасть такої вібрації як ти описував.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Romka

У меня на інже стояли резонатор+штаны сток, потом карб Полмо и карб Босал. Проблем на яблоке не было, возможно из-за того, что все одного и того же производителя, так вышло, что они изнашивались одновременно.
По звуку выхлопа - между Полмо и Босалом ни какой разницы. С стоковым - есть, он тише и не так бубнит. Но увеличение шумности не сильно заметно.
По резонансу - на вазовских резинках он меньше ощущается на всех системах.
Еще у инж и карба разные резонансные частоты. Определил по вибрации салона при прогреве. Для инжа это около 750-900 об и на 3800-4100 об, точно не помню. У карба - 900-1000об, верхний - не обнаружил.

С нижним резонансом я боролся банально - подключил комп и когда машина прогрелась и работала на ХХ об изменял холостые обороты в ту или иную сторону находя компромисс и по вибрации, и стабильности ХХ.
С верхним никак не поборолся.

Отмечу, что ужасной вибрации не было и прорыва газов на оборотах под нагрузкой тоже. Возможно, если разного производителя составляющие,  то они не точно состыкуются, + могут быть немного не так изогнуты или чуть короче, вызывая перекос и где-то касаются корпуса авто. Необходимо подогнуть их для устранения указанных последствий.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Rem

После снятия резонатора Палмо, по пятну контакта стало видно, что прилегал он не по сферической поверхности, а упирался фактически внутренней трубой. Так что откуда там герметизации взяться, даже если она в такой конструкции теоретически замыслена?... Кроме того, там же сварной шов идет...
"Народными методами" еще никак не придумали решение проблемы герметичности?
Я подумал, может облудить внутри чашку припоем, он мягкий, при нагреве и вибрации ужмется и поверхность примет нужную форму?

Sergik32

я після заміни стокової системи і коли викинув каталізатора і поставив карбовий резонатор, тоже модохався з яблуком, і ніфіга не помогло, сікло з під нього, потім взяв відрізав з каталізатора старий раструб з гайкою і вварив на новий резонатор, а воно все заводом підігнано от і перестало сікти.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Romka від 26 Вересня 2017, 09:39:46По звуку выхлопа - между Полмо и Босалом ни какой разницы.
Можливо є різні резонатори Полмо, одні прямоточні, інші типу заводської конструкції. Мій прямоточний, то різниця дуже відчутна. Я навіть коли вварював гайку під ДК в резонатор босал, то погнув раструб, то на малих обертах бубніло через негерметичність, а от коли давав газу, то зразу наступала тишина, тільки було чути шипіння зі сторони штанів.
Цитата: Rem від 26 Вересня 2017, 10:12:03
Я подумал, может облудить внутри чашку припоем, он мягкий, при нагреве и вибрации ужмется и поверхность примет нужную форму?
Припой розплавиться, я колись з алюмінієвого провода діаметром приблизно 6мм робив кілце, яке ставив між штанами і резонатором, воно притиралось і ущільнювало стик. Десь вдома ще валяється, якщо комусь дуже цікаво то можу пофоткати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Rem

Не факт що поплавиться. В мене колись в лісі штани лопнули, я їх тряпками замотував, думав згорять в момент. Так тиждень потім проїздив, тільки почорніли.
Хоча з мякого алюмінію теж може бути непогано

Sergik32

не така вже там температура, гаряче, але не сильно, тряпки не горять. Якби вже там було сильно гаряче, то лямбда би вже згоріла, точніш провода і ізоляція на них.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Rem

Мій "польський" виявився Utas, а не Палмо.
Піде на експеременти. Мабуть наварю ребра жорсткості, облужу сферу, та поставлю назад, як руки дойдуть...

Rem

Надибав фото кронштейна під бокову подушку http://photo.qip.ru/users/motodrom.pochtaru/96722219/133698183/#mainImageLink
Цікаво, від чого хомут використаний?
Н-да... З похолоданням пластмаса дубіе та починає сильніше рипіти. Тепер як... приведу цитату:
"Недавно порвалась родная, передняя, нижняя. Отслужила 10 лет. Купил новую, поставил. Матерь божья!!! Когда завел, я в начале не понял что произошло и происходит. Машину на холостых трясет хуже газ53. Как в вибро машине сидишь. Я конечно в акуе от продаваемых у нас в России запчастей на Таврию."

Sergik32

похожий з подушки додаткової на КПП, в той хомут вставлялась з 2108 подушка, от вона для славути само то
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Rem

Цитата: Sergik32 від 28 Вересня 2017, 12:08:25
похожий з подушки додаткової на КПП, в той хомут вставлялась з 2108 подушка, от вона для славути само то

Подушка двигуна, чи кпп? Щось я дивлюсь опори 08 якісь не круглі і ексцентричні всі...

Sergik32

ні, отой хомут такийже як і стояв на додатковій опорі КПП, це така хрінь рекаровська для розпорки стаканів
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Rem

Тоді це дорого обійдеться, тільки щоб один хомут зрізать...

Я в одному коменті прочитав, що бокова вазовська на славуту -- фігня, заз кронштейн взагалі переробляти не треба, а подушка переробляється за 15 хв. Таке можливо?