потік раліатор.

Автор Валерий, 31 Жовтня 2017, 21:30:50

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: Sergik32 від 03 Листопада 2017, 11:22:18
і епоксідка не допомагає, не любить епоксідка динаміки, да і обезжирити там важко.
В автомагазинах продають спеціальні герметики для системи охолодження, можна попробувати їх, або звичайний сантехнічний силікон, температуру він тримає.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YUKON

Цитата: Володимир від 03 Листопада 2017, 12:02:48
... або звичайний сантехнічний силікон, температуру він тримає.
А силікон тосолом не роз'їсть????

Володимир

Цитата: YUKON від 03 Листопада 2017, 12:53:59
Цитата: Володимир від 03 Листопада 2017, 12:02:48
... або звичайний сантехнічний силікон, температуру він тримає.
А силікон тосолом не роз'їсть????
Масло його точно не бере, головне добре зачистити і обезжирити, бо скажімо в місцях де є контакт з бітумом, то він не застигає, а є розчинником бітума.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vol4ok7

А давление в системе ,мне кажеться не будет силикон там держать...Может эпоксидкой попробовать?

Валерий

Пацани спасибі.но в такому випадку лутше позичить грошей на новийі іздить і не думать прорве чи держатиме.з моїм щастям десь в дорозі потече.ще раз двіжок робить немає ніякого бажання.ну не везучий я.
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Григорий

Це не тільки ти невезучий адже у всих це буває, клеїти я особисто не бачу сенсу, якщо потік  то вже все.
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

YUKON

Да ми Валер, в Охолодженні Славути, років зо два, три міркували над цим питанням...там хлопчина нач так і зробив, замінив радіатор.

Валерий

Шоб знять радіатор розібрав десь третину морди .от чому стошники не лбблять французів.таке впечетоеніє раз зібрали і більш туди ніхто лвзити не буде :wallbash:
глаза боятся, а руки делают. Ремонтно строительные работы

Sergik32

Поновлю тему. Потік радіатор і то вже бачу все сильніше і сильніше, найвірогідніше то десь в районі отих пиндиків що в пробки гумові втикаються, а може і вище, район патрубка нижнього. коротше калюжки на захисті картера. Якого виробника радіватор порадите?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 19 Листопада 2017, 18:17:49
Поновлю тему. Потік радіатор і то вже бачу все сильніше і сильніше, найвірогідніше то десь в районі отих пиндиків що в пробки гумові втикаються, а може і вище, район патрубка нижнього. коротше калюжки на захисті картера. Якого виробника радіватор порадите?
Бери трубчатий, він краще охолоджує, так як він товстіший і пластинки густіші. А на рахунок надійності то в відгуках відповідь знайдеш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Алексчук

Цитата: Sergik32 від 19 Листопада 2017, 18:17:49
Поновлю тему. Потік радіатор і то вже бачу все сильніше і сильніше, найвірогідніше то десь в районі отих пиндиків що в пробки гумові втикаються, а може і вище, район патрубка нижнього. коротше калюжки на захисті картера. Якого виробника радіватор порадите?

А может для начала затяжку патрубков проверить?

vol4ok7

Цитата: Алексчук від 19 Листопада 2017, 20:41:56
Цитата: Sergik32 від 19 Листопада 2017, 18:17:49
Поновлю тему. Потік радіатор і то вже бачу все сильніше і сильніше, найвірогідніше то десь в районі отих пиндиків що в пробки гумові втикаються, а може і вище, район патрубка нижнього. коротше калюжки на захисті картера. Якого виробника радіватор порадите?

А может для начала затяжку патрубков проверить?
Согласен!
Вообще странно Сергей с твоим пробегом и столько проблем...
У меня недавно в том же месте были потеки ,подтянул хомут вроде нормально!Так у меня за 200 штук пробег,хотя купил нижний патрубок на всяк случай..

Сергей

Цитата: vol4ok7 від 19 Листопада 2017, 21:19:54

Согласен!
Вообще странно Сергей с твоим пробегом и столько проблем...

Вот такое впечатление, что у вас никогда продукции ЗАЗ в ходу не было... Причем здесь пробеги?

\"Только дураки учатся на своих ошибках\" Отто фон Бисмарк

Sergik32

реально хлопці, я і сам диву даюсь, патрубки підтягнуті, а тече десь нижче нижнього патрубка, я читав то пишуть що то їх болячки. тут он хлопці ганяють по районам і областям, працюють торговими агентами, а там самі знаєте, провтикав то не успів, і на машини не заглядують. а тут їжжу як пенсіонер а вона сука як не тече то пищить то ще яка херня вилізе. а їздити і коли з неї тіче тосол - це не для мене. Був колись москвіч 2140 то за 25 років і 200 з хріном тисяч там ні пічка ні помпа і радіатор не потікли, ідеально чисті і сухі були, а тут бляха муха 28 тисяч і друшляк.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексчук

Цитата: Sergik32 від 19 Листопада 2017, 23:15:05
реально хлопці, я і сам диву даюсь, патрубки підтягнуті, а тече десь нижче нижнього патрубка, я читав то пишуть що то їх болячки. тут он хлопці ганяють по районам і областям, працюють торговими агентами, а там самі знаєте, провтикав то не успів, і на машини не заглядують. а тут їжжу як пенсіонер а вона сука як не тече то пищить то ще яка херня вилізе. а їздити і коли з неї тіче тосол - це не для мене. Був колись москвіч 2140 то за 25 років і 200 з хріном тисяч там ні пічка ні помпа і радіатор не потікли, ідеально чисті і сухі були, а тут бляха муха 28 тисяч і друшляк.
Не спеши брать сразу новый радиатор, сними свой, заглуши патрубки, накачай 1,5 атм. и проверь в ванной.