потік раліатор.

Автор Валерий, 31 Жовтня 2017, 21:30:50

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

ZaVa

Цитувати виділенестрашно в руку взяти, патрубки аж світяться і тонкі.
А які радіатори дивився ???
На деталях ЗП є радіатори, бери там.
Собі встановив Лузар Спорт - вже 2-й рік нарікань не маю.
https://detali.zp.ua/catalog/56254-radiator_ohlazhdenija_1102_aljuminievo_pajanyj_SPORT_luzar/

Да, подорожчав, однако . . . .
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ZaVa від 24 Листопада 2017, 14:14:52
Цитувати виділенестрашно в руку взяти, патрубки аж світяться і тонкі.
А які радіатори дивився ???
На деталях ЗП є радіатори, бери там.
Собі встановив Лузар Спорт - вже 2-й рік нарікань не маю.
https://detali.zp.ua/catalog/56254-radiator_ohlazhdenija_1102_aljuminievo_pajanyj_SPORT_luzar/

Да, подорожчав, однако . . . .

То такий самий як рідний Зліт, але мені чеснокажучи він не подобається, трубчатий ДААЗ в мене на таврії охолоджував краще, в нього і пластинки густіше, і він товстіший.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

я сарєв луганського  і польского аврору, і тіпа лузара то скажу чесно, такого гівна не тримав у руках давно, аж шкода гроші викидати

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Не агітую ні на що, просто написав, що встановлено в моєму авто. Зі своєю функцією справляється, то й добре.
Пластикові деталі в системі охолодження лопають тому, що в систеьі надмірний тиск. Щоб його зменшити я вкоротив пружину в клапані пробки розширювального баку на 2 витки. Тиск в системі є, але не такий високий, "як потрібно".
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

я на днях перевірив кришку то при 1,4бара вже зтравлює, такщо тут все окейно працює, я тоже думав що кришка у мене не робоча і тому і бачок потік і радіатор, а виявляється що все в нормі
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Я вважаю, що такий тиск є "занадто". Не всі вироблені теперешні деталі до авто  відповідають розрахованим для авто параметрам.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: ZaVa від 24 Листопада 2017, 14:48:20
Не агітую ні на що, просто написав, що встановлено в моєму авто. Зі своєю функцією справляється, то й добре.
Пластикові деталі в системі охолодження лопають тому, що в систеьі надмірний тиск. Щоб його зменшити я вкоротив пружину в клапані пробки розширювального баку на 2 витки. Тиск в системі є, але не такий високий, "як потрібно".
Я вже навіть сужу бо відгукам на радіатор ЛузарКомфорт для пічки, що має аналогічну конструкцію, то люди пишуть що мерзнуть навіть після звичайного лузара трубчатого, не говорячи вже про ДААЗ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексчук

Цитата: Sergik32 від 24 Листопада 2017, 15:02:02
багато?
Система (шланги, радиатор, пробки движка и прочее) вообще-то при проверке тестируется на 1,5 бара (атм), слишком близко к максимуму.

Температура, °С   Давление пара мм.рт.ст.     атм.
105                          906,4                                  1,193
110                         1075,37                                  1,415

Алексчук

Цитата: Salek від 24 Листопада 2017, 15:50:13
Цитата: Sergik32 від 24 Листопада 2017, 15:02:02
багато?

У меня 0.7-0.8кПа.
Опять не правду говоришь, Салек! Ты хочешь сказать, что у тебя клапан никогда не срабатывал?

Ну зимой может быть, а летом? На какую температуру у тебя термостат?

Sergik32

я в кришку не лазив, вона ще заводська, а значить робить правильно. ну можу розібрати і відрізати пів виточка
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

ахїбудьте так любязни пояснити мені шо робити. 1,4 бара зе дофіга, а по пачпарту  має бути 1,2, от і все?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

а літом не попре? я то зроблю, нивапрос, обріжу пружинку
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

манометр брав на роботі в лабораторії, він повірений з штемпселями і документом
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Алексчук

Цитата: Salek від 24 Листопада 2017, 16:59:18
Цитата: Sergik32 від 24 Листопада 2017, 16:53:31
манометр брав на роботі в лабораторії, він повірений з штемпселями і документом
А хлам из которого собирали твоё авто? ;)
Ну конечно, все, что не из хермании - хлам :).