Покупка Б/У Славуты

Автор Number One, 25 Січня 2014, 23:52:46

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Андрій

та вона не те що дістала, вона .....
тепер газ вийо...ється. як переходить на газ глохне, погано тягне.
в їзди натискаєш на педаль провал, потім іде в розгон (тікі на газу таке).
термостата два поміняв всі клинять обидва.
слів немає.....


[img]http://s

Sergik32

да перероби ти його на лайносовський і буде тобі щістя. а газ то зло
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 07 Грудня 2017, 12:46:45
... а газ то зло
Що, жаба давить? Дивись Парк автомобільного періоду!

Sergik32

та не давить, просто я вагаюсь, 2 чи 4-те пакаління ставити і куди балончЄг затулити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 07 Грудня 2017, 13:08:43
та не давить, просто я вагаюсь, 2 чи 4-те пакаління ставити і куди балончЄг затулити
4-те і не думай...в мене товариш на калині 100тич положив...фірсункі замінив в Куєві...і уперод. Покі ти 100 проїдеш...і домікі струхнуть, не те що Славута :-D :-D :-D

Володимир

Цитата: Sergik32 від 07 Грудня 2017, 13:08:43
та не давить, просто я вагаюсь, 2 чи 4-те пакаління ставити і куди балончЄг затулити
Я за 4-те, а балон під багажник. 2-ге то той самий карб, але карб можна раз відрегулювати, поставити інжевий фільтр і більше туди роками не заглядати, а з газом так не вийде, тому що на різних заправках він різний, також на нього впливає погода.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну воно то да, але 2-ге я і сам можу установити, я вже бачив відімороліки, а от 4-те то це вже космос для мене, особливо форсунки вживляти в калєхтар
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Та нічого там нема страшного.
Тоже ср . ав ( боявся ) знімать і сверлить, але все пройшло гладко, не те що із висверлюванням шпильок для ланосотермостату  ))))
:-D :-D :-D
Всьо буде чьотко.
Тіки сам роби, бо краще ніж сам, не зробить ніхто. Перевірено.
Деь фотки тут кидав як в мене вийшло.
Як найду - кину.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ZaVa

ОООО !!!
Знайшов.
Ось.






Все що є. По нормальному, то роботи на пару годин.
Тільки перед розбором тиждень пшикай ВД-шкою на гайки, що кріплять впускний колектор і тосол злий перед розбором з блоку.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: Sergik32 від 07 Грудня 2017, 14:51:55
ну воно то да, але 2-ге я і сам можу установити, я вже бачив відімороліки, а от 4-те то це вже космос для мене, особливо форсунки вживляти в калєхтар
Я не думаю що для тебе проблема в колекторі зробити отвори і нарізати різьбу М6.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

SWarlock

Сережа, ничего страшного в установке своими руками нет. Гораздо страшнее, когда кто-то криво поставил, а надо исправлять. Механические работы проблем не составят. Электрика - почти на уровне настольной лампочки. Настройка - в интернете куча роликов под каждый вид оборудования.
Так что, все довольно просто: глаза боятся, а руки уже начали делать.  :ok:
Жизнь - тяжелая штука. Как только у тебя на руках все козыри, она начинает играть с тобой в шахматы.

YUKON

Цитата: Sergik32 від 07 Грудня 2017, 14:51:55
... а от 4-те то це вже космос для мене, особливо форсунки вживляти в калєхтар
Значить домікі ми ставити вміємо...а от 4 отвори на 5 просверлити по центру 4-х трубок то проблема. Молодець Серіжка. Сідай...знову 2-ка. :-D
Добре...як ти вже такій то я тобі розповім з усіми ньюансами в тебе в бортовику.

SeVA

справи не стоять на місці
їздив дивитись друге авто
славута 2009 року, 1,3, інжектор, люкс.
при особистому огляді виявив:
переднї ліве крило, знизу по центру корозія (не велика, але є)
обидва порога біля задніх коліс, також корозія, майже видно залізо, але точечні
заднє ліве крило, глибока подряпина
передні водійскі дверцята, погано відкриваються, можливо замок розхитався (самі дверцята не люфтять взагалі)
тосол бурий, але без масляної плівки
багажник під ковриком мокрий, але іржі і гнилі я не побачив

те що, розповів продавець:

був ударений задній бампер, до заліза не дістало. (я би сам не побачив, зроблено і пофарбовано дуже якісно, не відрізнити від інших частин авто по кольору)
треба міняти масло
газовий редуктор перед зимою треба показати газовщику, якісь манипуляції потрібні (стоіть гбо 2)

загнали на СТО
ходова :
на коробці якась проблемна шпилька, її треба міняти (не зовсім зрозумів про шо йдеться)
рульові наконєчники, з правого боку, на чомусь там є виработка (бажано замінити)
сайлентблоки рульових, бажано замінити
глушник дірявий, треба міняти, майстер сказав шо буде гнати гази в салон (поки їхали не відчув ніяких сторонніх запахів)

елктрика :

комп*ютер показав що двигун живенький, його не вбивали, там все гаразд
бажано відрегулювати клапана
замінити свічки
замінити провода (я так зрозумів високовольтні)
поскільки газ2, то відігнати авто до газовщиків, щоб зробили "викидний клапан" від прострілів, щоб пластик не зламало
на одометрі 120 000.  комп показав 107000, електрик сказав що в тому нічого страшного нема
на авто за кермом їздив, думав що буде занадто тісна по моєму зросту, але виявилось що досить комфортно.
такі справи
Сів за кермо, нерви залиш вдома

vol4ok7

Цитата: SeVA від 09 Грудня 2017, 12:37:43
справи не стоять на місці
їздив дивитись друге авто
славута 2009 року, 1,3, інжектор, люкс.
при особистому огляді виявив:
переднї ліве крило, знизу по центру корозія (не велика, але є)
обидва порога біля задніх коліс, також корозія, майже видно залізо, але точечні
заднє ліве крило, глибока подряпина
передні водійскі дверцята, погано відкриваються, можливо замок розхитався (самі дверцята не люфтять взагалі)
тосол бурий, але без масляної плівки
багажник під ковриком мокрий, але іржі і гнилі я не побачив

те що, розповів продавець:

був ударений задній бампер, до заліза не дістало. (я би сам не побачив, зроблено і пофарбовано дуже якісно, не відрізнити від інших частин авто по кольору)
треба міняти масло
газовий редуктор перед зимою треба показати газовщику, якісь манипуляції потрібні (стоіть гбо 2)

загнали на СТО
ходова :
на коробці якась проблемна шпилька, її треба міняти (не зовсім зрозумів про шо йдеться)
рульові наконєчники, з правого боку, на чомусь там є виработка (бажано замінити)
сайлентблоки рульових, бажано замінити
глушник дірявий, треба міняти, майстер сказав шо буде гнати гази в салон (поки їхали не відчув ніяких сторонніх запахів)

елктрика :

комп*ютер показав що двигун живенький, його не вбивали, там все гаразд
бажано відрегулювати клапана
замінити свічки
замінити провода (я так зрозумів високовольтні)
поскільки газ2, то відігнати авто до газовщиків, щоб зробили "викидний клапан" від прострілів, щоб пластик не зламало
на одометрі 120 000.  комп показав 107000, електрик сказав що в тому нічого страшного нема
на авто за кермом їздив, думав що буде занадто тісна по моєму зросту, але виявилось що досить комфортно.
такі справи
Цена какая ,и сколько если брать ,будет уступать?Мне для общего развития.тоже буду что-то брать...

SeVA

початкова ціна 2 000$
буду торгуватись, бо це таки, як на мене, забагато
Сів за кермо, нерви залиш вдома