Регулятор холостого хода (РХХ)

Автор CharllyUA, 09 Жовтня 2008, 10:13:53

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Vadim_K

Цитата: Алексчук від 15 Лютого 2018, 11:37:07
Будешь стоят на светофоре, газни резко и сбрось газ, обороты упадут?

Ну светофоров нет у нас :) - село неасфальтированэ.
Вот сегодня утром проехал 15 км, заехал во двор, на слух ХХ нормальный. Газнул резко и обороты стали немного повышены и не падают. Еще погазовал - нифига. Включил 1 передачу и потихоньку так, с очень небольшим газом в натяжку(въезд во двор с небольшим подъемом) проехал 0,5-1м и обороты упали до нормальных холостых.
Также после остановки двига, после парковки РХХ, если снова завести двиг, то ХХ нормальный.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 15 Лютого 2018, 11:24:35
Цитата: Петр від 26 Березня 2012, 22:14:50
Подключил АКМ, там есть такая строчка: FSM Фактическое положение шагового мотора. Так вот там при зависании оборотов 45-47 шагов. (Холостые около 27-30 шагов.)
Вопрос: Подвисание происходит из за подклинивания РХХ или по др. причине? Ведь если РХХ \"застрял\" в положении 45 шагов то от куда Микас об этом знает, там нет обратной связи, или Микас высчитывает FSM по др. данным.
Так-как на таврофоруме нет подходящей темы, то напишу здесь.
Имею аналогичную проблему. Тему всю перечитал. РХХ уже 4 в запасе (1 - родной, который с комплектом инжектора покупал, 2 - подделка под Калугу, 3 - Аврора, 4 - Омега(вроде оригинал, с голограмой). Сейчас купил вроде как оригинальный Калуга, вот такой  , а все равно обороты периодически подвисают.
Даже с рабочего Ланоса пробовал РХХ(мексика), вообще газует. Не знаю как его устанавливали на Таврию(Славуту).
Прошивки менял разные  - думаю проблема не в этом. Провода целые, разъем перемацал уже не однократно, уже и на микасе разъем передергивал. Может проблема в самом Микасе(10,3 без плюса)?
Справа в прошивці, можливо навіть в цьому параметрі "Минимальная скорость выхода приоткрывателя (об/мин/сек)", але скоріш за все графіках привідкривача, бо я цього параметру ніколи не чіпав. Я коли експерементував з граіфками, то в якийсь момент постійно зависало, потім перестало в наступних версіях прошивки.

Точніше можна сказати знявши лог з роботи двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Забув спитати, а впевнений що коли відбувся завис, дросель на нулю і включено режим холостого ходу?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

вірно,більш схоже на підвисаючий датчик положення дросельної заслонки. Глянь діагностичним софтом процент відкриття дросльноїзаслонки на хх. ДПДЗ який? контактний чи безконтактний?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Vadim_K

Цитата: Володимир від 15 Лютого 2018, 12:42:58
Забув спитати, а впевнений що коли відбувся завис, дросель на нулю і включено режим холостого ходу?
Дросель точно на нулі, я на це зразу увагу звертав. Микасонлайн показував ще включеним "режим привідкривача", а от за режим ХХ щось не пам"ятаю.
Сьогодні або завтра-післязавтра запишу лог і спробую погратись різними версіями прошивок.
Цитата: Romka від 15 Лютого 2018, 13:06:25
вірно,більш схоже на підвисаючий датчик положення дросельної заслонки. Глянь діагностичним софтом процент відкриття дросльноїзаслонки на хх. ДПДЗ який? контактний чи безконтактний?

Процент відкриття ДЗ по софту на ХХ 0,0-0,1%. ДПДЗ STC 06682 з сірим вершком, дросель 2112 з водяним підігрівом.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 15 Лютого 2018, 13:12:48
Цитата: Володимир від 15 Лютого 2018, 12:42:58
Забув спитати, а впевнений що коли відбувся завис, дросель на нулю і включено режим холостого ходу?
Дросель точно на нулі, я на це зразу увагу звертав. Микасонлайн показував ще включеним "режим привідкривача", а от за режим ХХ щось не пам"ятаю.
Сьогодні або завтра-післязавтра запишу лог і спробую погратись різними версіями прошивок.
Цитата: Romka від 15 Лютого 2018, 13:06:25
вірно,більш схоже на підвисаючий датчик положення дросельної заслонки. Глянь діагностичним софтом процент відкриття дросльноїзаслонки на хх. ДПДЗ який? контактний чи безконтактний?

Процент відкриття ДЗ по софту на ХХ 0,0-0,1%. ДПДЗ STC 06682 з сірим вершком, дросель 2112 з водяним підігрівом.
Кинь сюди лог, я подивлюсь.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Игорь

Цитата: Vadim_K від 15 Лютого 2018, 11:48:37
Цитата: Алексчук від 15 Лютого 2018, 11:37:07
Будешь стоят на светофоре, газни резко и сбрось газ, обороты упадут?

Ну светофоров нет у нас :) - село неасфальтированэ.
Вот сегодня утром проехал 15 км, заехал во двор, на слух ХХ нормальный. Газнул резко и обороты стали немного повышены и не падают. Еще погазовал - нифига. Включил 1 передачу и потихоньку так, с очень небольшим газом в натяжку(въезд во двор с небольшим подъемом) проехал 0,5-1м и обороты упали до нормальных холостых.
Также после остановки двига, после парковки РХХ, если снова завести двиг, то ХХ нормальный.
Проблемма зарыта в ДПДЗ.
Королевский синий. 1,2Sі.2008г.

vol4ok7

Как вариант может где-то вакуум подсасывает...У меня было нечто похожее отломался штуцер пластиковый на датчике температуры и давления газа ЕВРО 4 пропан....И тоже то газовало то нет ,на бензе работал постабильней чем на газу...

Vadim_K

Таки Володимир був правий - діло в прошивці.
Була, так би мовити комерційна(придбана за гроші) без ДК. Хоча підвисали оберти і на Т8 без ДК.
Помітив закономірність,  без ДК - підвисають оберти.
В п"ятницю пізно ввечері перешив мікас на рідну 069 прошивку з ДК. Підвисання пропали. Іздив і в суботу вдень і в неділю.
З ДК нестабільний ХХ, але це вже в іншу тему треба.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 19 Лютого 2018, 08:59:05
Таки Володимир був правий - діло в прошивці.
Була, так би мовити комерційна(придбана за гроші) без ДК. Хоча підвисали оберти і на Т8 без ДК.
Помітив закономірність,  без ДК - підвисають оберти.
Т8 не є ідеальною, це одна з проміжних експерементальних, можливо і на ній були підвисання, з тих що колись виставляв на форумі, то ніби Т7 була самою вдалою.

Цитата: Vadim_K від 19 Лютого 2018, 08:59:05В п"ятницю пізно ввечері перешив мікас на рідну 069 прошивку з ДК. Підвисання пропали. Іздив і в суботу вдень і в неділю. З ДК нестабільний ХХ, але це вже в іншу тему треба.
На заводських як мінімум треба на холостому піднімати кут запалювання і відключати лямбдарегулятор на ХХ. Я в суботу по ДК малював графіки для свого ГБО, то підкинув мікас з рідною 069-ю прошивкою, бо на моєму рідному лямбдарегулятор на ХХ відключений, то коли назад підключив рідний мікас, то холостий став ідеально рівний і навіть двигун замітно тихіше працює.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 19 Лютого 2018, 10:05:20
На заводських як мінімум треба на холостому піднімати кут запалювання і відключати лямбдарегулятор на ХХ.
По свободі, можливо, спробую також знайти де відключити ДК на ХХ.
Ну а кути запалювання візьму з якоїсь іншої прошивки, або сам підправлю.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Dimon А227ХО

Всем доброго вечера, спасайте, поменял РХХ, датчик коленвала, датчик дросельной заслонки, а на скорости при нейтралки всё равно плавают обороты от 1000 до 2500. Что делать помогите.







Aryan

Цитата: Dimon А227ХО від 26 Березня 2018, 21:30:53
Всем доброго вечера, спасайте, поменял РХХ, датчик коленвала, датчик дросельной заслонки, а на скорости при нейтралки всё равно плавают обороты от 1000 до 2500. Что делать помогите.
в повному обємі заповнити профіль! тоді нам буде хоть щось зрозуміло.

ZaVa

\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Sergik32

це постійно чи тільки коли вскочив і різко ключа на старт і газ в пол і повалив, а ЕБУ не вкурив що сталося і давай обертами гулять. В самого така хрінь вилазить, а заглушу, почекаю поки релюшка клацне під капотом і тоді заводжу як слід і все проходить.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0