Slavuta 1,2Si 2006г

Автор Sergik32, 22 Січня 2013, 15:06:22

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Sergik32

турбулізатор рух рідини змінює, проходячи по ньому вона краще омиває стінки прубочок( в моїх котлах точно така ж система). а в тому що я поставив їх точно немає бо я заглядав, просвічував, то просто трубки торчать і все, а в стоковому не догледів бо він не новий і погано видно, тра буде ще раз засвітити
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 02 Квітня 2018, 14:57:48
турбулізатор рух рідини змінює, проходячи по ньому вона краще омиває стінки прубочок( в моїх котлах точно така ж система). а в тому що я поставив їх точно немає бо я заглядав, просвічував, то просто трубки торчать і все, а в стоковому не догледів бо він не новий і погано видно, тра буде ще раз засвітити
Ну я купив ДААЗ, то якщо в штуцера заглядати то їх не видно, але це не означає що їх нема. Гугл на цей випадок малює такі картинки.



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну можна ще провірити на об'єм, при умові що вони однакові ті радики, залити і вилити і порівняти, є там лапша чи немає
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

Коллєги, питання наступного характеру, в пятницю перезув літні колеса, колеса нові, осінньом пару тижнів всього поїздив, колеса баруми брілантіси 2, розмірність 155/70, але якогось тухеса вони вужчі від попередніх ВС-11, і візуально і навіть по розмірах, може з часом зтопчуться і будуть такі як і ВС-11. питання от в чому, на зимових гудіерах ультрагрипах 8(тоже вузенькі) під час набору швидкості по гарній і рівній дорозі, я не відчував ніякого дискомфорту, а на літніх барумах при наборі машину трошки починає підтягувати вліво, газ пущу і їде рівно, ну її трошки колихає всторони бо вузькі колеса, рульом вліво-вправо то як гівно в ополонці плаває, на ВС-11 стояла як вкопана, всетаки широка гума то є вєсч. Але от чому її тягне при наборі швидкості? хто що підкаже. таке враження що праве колесо тільки ведуче, ліве курить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Стерты одинаково?

А от про гауно в ополоне: я поставил себе летку выше типа на 65 а зимка была 60, большина типа, то зимка плавала  :facepalm:.
А летка 65! Не плавает  :o.
О как! При этом летняя не твердая!
Не громкая и ровная, руль стал идеально ровно )

Sergik32

ну так колеса новенькі, може пару сот км пршли і все, в тому році тіко купиф. так от мене то це і напрягає, що іменно коли тапку надавив гарно і вона потихеньку вліво підрулює. Рулове все в нормі ніяких люфтів і лишніх рухів.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 10 Квітня 2018, 09:45:14
Коллєги, питання наступного характеру, в пятницю перезув літні колеса, колеса нові, осінньом пару тижнів всього поїздив, колеса баруми брілантіси 2, розмірність 155/70, але якогось тухеса вони вужчі від попередніх ВС-11, і візуально і навіть по розмірах, може з часом зтопчуться і будуть такі як і ВС-11.
155 то не ширина протектора в місці контакту з дорогою. Якщо міряти наприклад ширину протектора зимових БЦ-10 і WQ-101, то в останньої протектор ширший на 1 см, і так само, якщо на переді БЦ-10, то машина за плюсових температур плаває, а на WQ-101 ні.



Цитата: Sergik32 від 10 Квітня 2018, 09:45:14
питання от в чому, на зимових гудіерах ультрагрипах 8(тоже вузенькі) під час набору швидкості по гарній і рівній дорозі, я не відчував ніякого дискомфорту, а на літніх барумах при наборі машину трошки починає підтягувати вліво, газ пущу і їде рівно, ну її трошки колихає всторони бо вузькі колеса, рульом вліво-вправо то як гівно в ополонці плаває, на ВС-11 стояла як вкопана, всетаки широка гума то є вєсч. Але от чому її тягне при наборі швидкості? хто що підкаже. таке враження що праве колесо тільки ведуче, ліве курить
Якщо при нажиманні на тормоз тягне в протилежну сторону, то між лівою і правою стороною є різниця в куті розвалу. Заїдь на бетонну поверхню поктути рули в ліву і праву сторону до упора, потім відкоти машину і подивись то потертостях на шині на відстань осі обертання від центру колеса.

Також причиною може бути нерівномірна накачка колеса.

Також твої баруми мають асиметричний малюнок, подивись чи на кожному колесі зверху написано Out Side.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

колеса тіко в пятницю забрав з балансування, тиск однаковий, ну то якби і був не рівний тиск то тягнулоби просто всторону а це тіко при наборі швидкостіі гарному наборі не так собі. колеса всі одіті пралівно оутсіде там де і положено по книжці, ззовні. ну 155 на барумках і ВС-11 то є разні ширини, я і сам не знаю чого але ВС-11 зачотно виглєндок мали на машині.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 10 Квітня 2018, 10:24:37
колеса тіко в пятницю забрав з балансування, тиск однаковий, ну то якби і був не рівний тиск то тягнулоби просто всторону а це тіко при наборі швидкостіі гарному наборі не так собі. колеса всі одіті пралівно оутсіде там де і положено по книжці, ззовні. ну 155 на барумках і ВС-11 то є разні ширини, я і сам не знаю чого але ВС-11 зачотно виглєндок мали на машині.
Покрути колеса на бетоні, ліве і праве мають мати однакове плече обкату, якщо величина відрізняється, то при розгоні буде тягнути в одну сторону, а при тормозах в іншу.





Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Жулик

Глянь саленблоки рычагов, у меня когда наепнутые были на авео, то я вылазил башкой в окно и смотрел, то правое колесо при наборе рулило вправо а при торможении влево  :facepalm: ну и тянуло соотвецтвено.

Sergik32

може і так, подивлюсь покручу. але чого ж тоді це не проявляється на зимових колесах, їжжу то я по тих самих дорогах і кажу ж, в пятницю замінив і відчуваю дісканхворт, а до цього ж їздив і цього не було.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

YUKON

Цитата: Sergik32 від 10 Квітня 2018, 11:19:37
може і так, подивлюсь покручу. але чого ж тоді це не проявляється на зимових колесах, їжжу то я по тих самих дорогах і кажу ж, в пятницю замінив і відчуваю дісканхворт, а до цього ж їздив і цього не було.
Читав, читав так не зрозумів чого ти прискіпуєшся до тих "брульянтів".
Вчора, перевзувся теж в літо, ну да, літня вужча ніж зимова, мало того, літо (мій унірояль) вужчій(по доріжці котіння) ніж таж сама Кама-217(моє запаско). Але це тількі по доріжці котіння, а ширина ж колеса заміряється по боках резини, а не по ширині доріжки котіння.

YUKON

Цитата: Жулик від 10 Квітня 2018, 10:49:30
Глянь саленблоки рычагов, у меня когда наепнутые были на авео, то я вылазил башкой в окно и смотрел, то правое колесо при наборе рулило вправо а при торможении влево  :facepalm: ну и тянуло соотвецтвено.
Жуліку, з його пробігом, нічого робить біля тих с/б ричагів...вони в нього ще й місця собі не витерли!

YUKON

Цитата: Salek від 10 Квітня 2018, 11:34:34
Цитата: YUKON від 10 Квітня 2018, 11:30:53

Жуліку, з його пробігом, нічого робить біля тих с/б ричагів...вони в нього ще й місця собі не витерли!
Устали,постарели :-D :-D
Вони там тримтять хіба, щоб не попастись під пильне Серіжкіне око. :-D :-D :-D

Жулик

Та да у кума он потресказись в хлам ( но не шатаются)