Флудилка 2018

Автор Андрій, 01 Січня 2018, 19:49:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Алекс

Люди с Большой Буквы -их есть ..но мы мало знаем
Из тех,шо на слуху -Рошаль.
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Алекс

Осваиваю  смежную профессию  :gvozd:
Раз,два,три,четыре...
Kстати,у Олега ОНБ есть шkoла маляров и диплом выдаёт ,деталей не знаю
Грунты после преобразователя ржи /3раза/ ободрано до блесka-фосфатирующий,аkриловый,чёрная Vika аkрил,Koрдон+Мовиль это защита битумнорезиновая
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Vitaliy.

Ты зачем стрекозу к битуму приклеил?  :-D
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Алекс

Сама она пришла ..думаль шо чёрный вода :-)
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Sergik32

стрикозил однако машитна теперь
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Tesla Model 3 встановила одразу два рекорди
https://www.epravda.com.ua/news/2018/07/18/638819/
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

YDoron

немножко флуда. для массовки.
всё, ушёл дальше в омут.. )

Андрій

Ой, друзі, я нарешті позбавився свого славутальота....
Ну її нафіг....
Поїхав на ній в Одессу. Глянути машинку.
По дорозі викрутився РХХ, поламався. Поміняв на трасі на новий, оберти почали плавати від 700 до 1500 а іноді стійко стояти
Замок ляди по дорозі відкрутився (сама лічинка) і випала
Пішов ливиняра, двірник перестав працювати на маленькій швидкості.
Почав бісойобити інжектор, а саме. Вмикаєш запалювання, загряються лампи масла, АКБ, а інжектор не вмикається.
Запобіжник цілий. Якщо винути і знову всунути запобіжник вмикається. Або 2-15 разів дьоргати замком запалювання.
Поміняв реле (переставив з обігріву дросселя, новий запобіжник)результаиту нуль
В районі херсона ще додатково почав бісойобити стартер. Втягуюче клацає а стартер ніфіга. Через раз.
Задні планки на трасі розсипалися.
Фара габарит відпав всередині.
Лопнув паливний шланг почало бенз лити (а я то на газу їду). Почули запах, поки те да се, стали, на пару сотен гривень бензин пішов...
Вперше в житті закіпіла при нормальній експлуатації.
Потім почав просто бісойобити інжектор
Пішов на обгон дав на третій обертів.
Закінчив обгон і машину просто почало дьоргати. Тобто пів секунди є тяга пів секунди немає. І це все такими ударами супроводжується. І на бензі і на газу.. ВЖе не знав як їхати. Але підгадав що якщо газ натиснути до упора то смиків немає. Так і їхав до ЗАпоріжжя газ в пол- качусь. Це була повнна жопа десь кілометрів 50.
Ту машину шо дивилися як виявилося потім на ХХ горить тиск мастила.
Приїхав в запоріжжя, поставив славуту. ІНжектор і стартер і живлення інжектора заніч само по собі відремонтувалося... чи то Славута не хотіла продаватися може....
Поїхав на другий огляд, подушка розсипалася, двигун просто бити почало коли на гах натискаєш...
я просто в шоці був як машина так може сипатися..
ну з горем навпіл продав)
якби ви знали як я на трасі і що думавю про славуту... іноді і самому не віриться якби не така адовська поїздка
не було жодної ями в яку б я влетів сильно... ходовка повністю прожила все, диски рівні....


[img]http://s

Sergik32

ну судячи з анамнезу то вона в тебе не була особо здорова. але продав то і мать її заногу
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Жулик

Пацани помогите.
Имею двигатель 3х фазний но не имею 3 фази ))).
Двиг классный високооборотистый и на 2 стороны, типа без крыльчатки.
Но! На ньом нет таблички характеристик(. А у меня на даче только 220.
Я уже все кондеры по даче пособирал, спаял и он завелся, но сразу после того как заводится начинает неслабо грется это кондеров мало? Ибо как уберу пару кондеров то и вовсе не запускается.

Володимир

Цитата: Жулик від 23 Липня 2018, 12:25:26
Пацани помогите.
Имею двигатель 3х фазний но не имею 3 фази ))).
Двиг классный високооборотистый и на 2 стороны, типа без крыльчатки.
Но! На ньом нет таблички характеристик(. А у меня на даче только 220.
Я уже все кондеры по даче пособирал, спаял и он завелся, но сразу после того как заводится начинает неслабо грется это кондеров мало? Ибо как уберу пару кондеров то и вовсе не запускается.

Забагато конденсаторів, він напевне і гудить після запуску. Попробуй після старту відключати конденсатор.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Андрій

Незнаю наскільки в тему, але по подібному принципу на електровозах серії ВЛ80 усіх модифікацій працює фазорозщиплювач.
Контактна мережа однофазна, а допоміжні машини (чотири вентилятори, мотор компресор) трьофазні.
Тому для третьої фази є фазорозщиплювач - двигун і генератор в одному корпусі.
Спочатку машиніст запускає фазорозщиплювач. Підключається він до мережі, і послідовно одній обмотці підключається конденсатори, створюється штучний зсув кута. ФР починає розкручуватися (відносно штатного запуску асинхронних машин повільно). Коли досягає під номінал обертів спрацьовує реле обертів і відключає ці конденсатори, і виходить так що він продовжує обертатися, але вже за рахунок не обертаючого а пульсуючого магнітного поля однофазної системи. А оця третя фаза яка дала можливість розганятися, стає генераторною (на ній ротор наводить ЕРС). ПОтім запускається перший моторвентилятор, теж відносно повільно, тому що оця третя фаза слабенька ще. Коли він розженеться то він так само паразитно при пускє інших машин під енерцією ротора підживить третю фазу. Кожна машина запускатиметься все бистріше і бистріше.
Але суть в тому, що в ФР дві обмотки трохи змінені геометрично в машині в куті, не 120 градусів. Але суть в тому, що Володимир каже хорошу ідею. При наборі обертів залишити конд, підібрати можна емпірично при нагріві)


[img]http://s

Алекс

Есть преобразователи частоты,асинхронные моторы без них и не работают ..Но сцуko  :facepalm: если kyплять -то дороже движка самого раза в 2
Шоб узнать шо за мотор -на kakoй нить чипмейkeр нужно  :wacko:
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328

Григорий

Алекс ти мав на увазі частотники з перетворювачами з однієї фази на три, мені приходилось їх обслуговувати, налаштовувати під двигуни, заходити в меню та читати всі помилки, самий більший який я обслуговував це 15 квт і росміром він був приблизн 30 на 20 і висотю 15 см, штуки конечно классні але дорогуваті. При підключенні частотника з однієї фази на трьох фазний двигун  обмотки двигуна повинні з"єднуватись в трикутник, там видається 3 фази з лінійною напругою 220в
СЛАВУТА -- конструктор для дорослих, але дуже простий.

Vitaliy.

Цитата: Алекс від 23 Липня 2018, 21:19:23
Шоб узнать шо за мотор -на kakoй нить чипмейkeр нужно  :wacko:
На какой из двух? Или один из них под запретом у украинских пользователей?
Цитата: Григорий від 23 Липня 2018, 21:47:18
, самий більший який я обслуговував це 15 квт і росміром він був приблизн 30 на 20 і висотю 15 см,
А Вы в курсе, что тот частотник много от сети не может взять, чтоб запустить 15 кВт трёхфазник?

Так, заради интереса, вышеозначенные электровозы ещё не поменяли имя на другое? Ну типа ПП, та инше?
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх