Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Vitaliy.

Вроде где то на них ещё были три цифры. Посмотрю.
Занимаюсь ремонтом авто.Радиолюбитель.Электрика и не только.
Я предпочитаю делать в своей жизни то, что мне нравится. А не то, что модно, престижно или положено.
 рус иван пнх

Miroslav

Всім доброго дня. Хочу звернутися до вас як до останньої інстанції :help: В мене Славута 2005 року 1.2 карб.
В чому суть проблеми: на гарячу машина глохне, або в деяких випадках смикається.
Симптоми: коли двигун холодний запускається нормально, їде нормально, нагрівається до робочої температури також питань під час їзди немає, тільки варто заглушити машину на 5 хв починається анальна біль: запускається двигун нормально, нічого не передбачає біди тільки проїдеш 100 метрів оберти двигуна просто падають на 0, зпускаєш повторно натискаєш газ оберти піднімаються приблизно до 2 тис і потім знову глохне, а деколи глохне одразу після запуску.
Тільки після 10-15 хв перекуру може запуститися і можна їхати, але знову до пори до часу. Я вже заї***ся і не знаю що робити, замінив бензонасос на електронний, викинув дурно гроші на ремонт карбюратора і налаштування запалювання, замінив датчик хола і ця паскуда всеодно не їде... :wallbash:
Хто стикався з такою проблемою, допоможіть будь ласка.

Алексчук

Цитата: Miroslav від 14 Червня 2019, 12:38:18
Всім доброго дня. Хочу звернутися до вас як до останньої інстанції :help: В мене Славута 2005 року 1.2 карб.
В чому суть проблеми: на гарячу машина глохне, або в деяких випадках смикається.
Симптоми: коли двигун холодний запускається нормально, їде нормально, нагрівається до робочої температури також питань під час їзди немає, тільки варто заглушити машину на 5 хв починається анальна біль: запускається двигун нормально, нічого не передбачає біди тільки проїдеш 100 метрів оберти двигуна просто падають на 0, зпускаєш повторно натискаєш газ оберти піднімаються приблизно до 2 тис і потім знову глохне, а деколи глохне одразу після запуску.
Тільки після 10-15 хв перекуру може запуститися і можна їхати, але знову до пори до часу. Я вже заї***ся і не знаю що робити, замінив бензонасос на електронний, викинув дурно гроші на ремонт карбюратора і налаштування запалювання, замінив датчик хола і ця паскуда всеодно не їде... :wallbash:
Хто стикався з такою проблемою, допоможіть будь ласка.
Смотри бензонасос. Когда такое произойдет в очередной раз, положи мокрую тряпку на бензонасос, если в течение 10-20 секунд заведешься, меняй насос.

Володимир

Цитата: Miroslav від 14 Червня 2019, 12:38:18
Всім доброго дня. Хочу звернутися до вас як до останньої інстанції :help: В мене Славута 2005 року 1.2 карб.
В чому суть проблеми: на гарячу машина глохне, або в деяких випадках смикається.
Симптоми: коли двигун холодний запускається нормально, їде нормально, нагрівається до робочої температури також питань під час їзди немає, тільки варто заглушити машину на 5 хв починається анальна біль: запускається двигун нормально, нічого не передбачає біди тільки проїдеш 100 метрів оберти двигуна просто падають на 0, зпускаєш повторно натискаєш газ оберти піднімаються приблизно до 2 тис і потім знову глохне, а деколи глохне одразу після запуску.
Тільки після 10-15 хв перекуру може запуститися і можна їхати, але знову до пори до часу. Я вже заї***ся і не знаю що робити, замінив бензонасос на електронний, викинув дурно гроші на ремонт карбюратора і налаштування запалювання, замінив датчик хола і ця паскуда всеодно не їде... :wallbash:
Хто стикався з такою проблемою, допоможіть будь ласка.
Попробуй на електромагнітний клапан підкинути провід +12в, можливо в якийсь момент електроніка глючить і відключає його.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Цитата: Vitaliy. від 17 Червня 2019, 10:27:42
Кто что знает о сахаре? Почему один бывает слаще другого? На что обращать внимание на ярлыки на мешках, чтоб понять, слабая или нормальная сладость?
Про солодкий цукор можеш потихеньку забувати.Сучасні технології в руках торгашів дозволяють витягувати з сировини все до останньої краплі,навіть якщо та крапля отримана з додованням реагентів і зовсім несолодка.Тільки в нашій області в кожному із чотирьох цукрів від різних заводів різний ступінь солодкого смаку.Можу порадити вибирати по кольору.Якщо не зовсім білий як вапно,то мені вистачає однієї чяйної ложки на кружку чаю.А якщо білий,зовсім білий,то треба досипати.Але то в мене таке.До речі можливо хтось зі старших пам'ятає як колись возили відходи цукрового виробництва(жом
)і як з кузовів ллялось на дорогу.Зараз жом возять вже абсолютно сухий бо з нього висмоктали все.Технології беруть своє,але баригам все одно мало бо потрібна максимальна вихідна маса то вони її підлаштували під себе.А що там комусь несолодко то ваші проблеми,в них по бомагах все сходиться

i0n

 :help: всем привет, подскажите с проблемой: когда выключаю зажигание, сразу не глохнет, ещё бьётся в канвульсия, вроде из неё демон вылазит  }-). думал заслонка, почистил - начала сама себе газовать на холостом ходу, поменял рхх - стало с оборотами всё норм, но канвульсии остались. на ходу проблем нет. что это может быть?  :wacko: и ещё, недавно грм менял, может повлиять? но после замены 2 недели не было проблем с ХХ.

Sergik32

якщо смикається двигун то тра бензин поміняти, у мене такаж сама фігня при поганому бензині і жарі на дворі, заглушу а його ще колбасить
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 18 Червня 2019, 08:52:06
якщо смикається двигун то тра бензин поміняти, у мене такаж сама фігня при поганому бензині і жарі на дворі, заглушу а його ще колбасить
Або свічки холодніші.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 18 Червня 2019, 10:20:24
Цитата: Sergik32 від 18 Червня 2019, 08:52:06
якщо смикається двигун то тра бензин поміняти, у мене такаж сама фігня при поганому бензині і жарі на дворі, заглушу а його ще колбасить
Объясни как хоть хороший,хоть плохой бензин у тебя попадает в цилиндры при выключенном зажигании?
Ты форсунки случайно не промывал?
Цитата: Володимир від 18 Червня 2019, 10:18:19
Або свічки холодніші.
А какая разница?
Топливо откуда берётся? :dunno:
При вимкненні запалювання відключається тільки модуль запалювання, форсунки працюють до зупинки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 18 Червня 2019, 12:11:52
Цитата: Володимир від 18 Червня 2019, 11:57:26
При вимкненні запалювання відключається тільки модуль запалювання, форсунки працюють до зупинки.
Что то новенькое!
Ты хочешь сказать что импульсы на форсунки идут после выключения зажигания?
Ты в этом уверен?
На 99% доки крутиться КВ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ну а коли нормальний бензин то виключив і все заглохло, а значить все залежить від якості палива. бо датчик детонації працює в нормі, раз при працюючому двигуні детонацій не відчувається.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Salek від 18 Червня 2019, 12:54:11
Цитата: Володимир від 18 Червня 2019, 12:42:54
Цитата: Salek від 18 Червня 2019, 12:11:52
Цитата: Володимир від 18 Червня 2019, 11:57:26
При вимкненні запалювання відключається тільки модуль запалювання, форсунки працюють до зупинки.
Что то новенькое!
Ты хочешь сказать что импульсы на форсунки идут после выключения зажигания?
Ты в этом уверен?
На 99% доки крутиться КВ.
Неужели в ЭБУ такой конструктивный косяк! :wallbash:
Тогда в жару должны все детонировать.
Даже на карбе клапан ХХ обесточивается.
Підозрюю що для кращого запуску двигуна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Salek від 18 Червня 2019, 14:09:23
Так запуск то при включенном зажигании!
Коли зупиняєш двигун, в колекторі і циліндрах залишається трохи бензину, потім при пуску старт швидший за рахунок того бензину.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Хэлп! Сегодня подметил, что подкапывает бензин в области бака слева, около выхлопной. Капает периодичеки при простое после поездки. Эстакада как назло оказалась занята, кое-как нагнулся - капает в районе шлангов, сам бак вроде целый. В букваре за шланги ничего не пишут. Их там вроде двое. Куда смотреть в бщем?

Алексчук

Цитата: Wildchild від 19 Червня 2019, 00:36:42
Хэлп! Сегодня подметил, что подкапывает бензин в области бака слева, около выхлопной. Капает периодичеки при простое после поездки. Эстакада как назло оказалась занята, кое-как нагнулся - капает в районе шлангов, сам бак вроде целый. В букваре за шланги ничего не пишут. Их там вроде двое. Куда смотреть в бщем?
Открути лючок в багажнике, через который доступ к датчику уровня топлива, там все отлично видно.