Стуки непонятного происхождения

Автор DANOren, 02 Травня 2008, 20:38:55

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Сайленблоки важелів підвіски ?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Так, коли починають прокручуватись, то скриплять.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Може щось капнуть, якщо він цілий ще.

Промазать всмислі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

При заміні гуми чітко виявив люфтіще шарової в коемі кулака поворотного правого. До цього щось не виявлялось. Ти Сержик 32 був правий, таки шарова.
Питання таке, якщо люфт візуально видно і клркоче те місце з.єднання при повороті- яку брати шарову, першого ремонту 0.25мм чи другого 0.5мм?
Там клему реально розжати на 0.5...1 мм в кулаці? Чавун високоміцний і властивостями смахує на сталь, наче не лусне.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 22 Травня 2020, 11:53:17
При заміні гуми чітко виявив люфтіще шарової в коемі кулака поворотного правого. До цього щось не виявлялось. Ти Сержик 32 був правий, таки шарова.
Питання таке, якщо люфт візуально видно і клркоче те місце з.єднання при повороті- яку брати шарову, першого ремонту 0.25мм чи другого 0.5мм?
Там клему реально розжати на 0.5...1 мм в кулаці? Чавун високоміцний і властивостями смахує на сталь, наче не лусне.

Треба разом з шаровою купляти розвертку і підганяти отвір під шарову.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Я дві шарові взяв 1 та 2 ремонту.
Еліпс звісно треба розгорнути, сподіваюсь стадія ще не супереліпса і обіжметься по більшій площі контакту клемою.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Поставив тільтки праву шарову, так ночався стук в лівій.
До цього був резиновий скрежет жування резини. Люфтяря такий колеса що враження на підводі їду. Люфт в вертикальній площині. Тиджень тому смикав шарову наче норм. Але аідкручена трохи гайка упорного підшипника і сайлентборку упорного. Може там 
На підйомі вверх кидає передрок в бік. Збираюсь на гараж...епт..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Колесо повністтю в ліво чи в , хилитаю, люфта нема. При рівному колесі люфт. Шарова, підшипники, сайлетблоки в нормі. Лишається стійка...щось в середині болтається.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Поколупав, підтягнув сайлентблоки стій ки верхні з упорними підшипниками і пропало.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Стуки пропали після колупання. Нудно! Що тепер колупати? Розбирати щось заради розваги )))
Виявляється Славута зайнятне авто.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Качаю передок на стоячій ліву сторону в місці бачка омивайки і в нижній точці рузу кузова срежет глухий...що це!? При їзді скрежетостук і жевання наче гуми і металу .Що це?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

іди від останнього, відпусти реактивну тягу від ричага і похитай, будеш знати тоді або ричаг або тяга, бо в стійці там особо і нема чому рипіти, хоча ХЗ
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

При низу рипирип. В верхній лілянці ходу нема. Весером діагностую бо машина як баян в різні боки їзде не вгамується, хер зліщиш. Дві треба славути мабуть так і куплю щою ющати без зупину і без жалю. На сто не хотять..закушаоись місцями.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Блін, чим ти пишеш, нічого не понятно.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

igo61

 :-D Клювом.  :-D Краще б жував, ніж говорив. Нашшо так знущатися над собою і людьми.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?