Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Момент від 29 Серпня 2020, 12:35:49vladishtm, как думаєте, поможет как меры антизаглохания?

Нет у меня просто ответа. Берите прошивки и сравнивайте в редакторах(тот же микасонлайн) и пробуйте и решайте. У меня сейчас не глохнет, прошивка 14тая на гугле выложил. А так народ сразу советует -отключай лямбду. Кстати ты пробовал? подействовало при стандартной прошивке? Я пробовал. ДЕйствовало.
Вот полезный канал
Spoiler
[close]
про январи, но особой разницы нет. У чувака вроде автообразование, хотя нудноват, и когда просмотриш, скажешь, что вроде ничего особого.  :-D
Может тебе хватит и этого (но внимательно и вдумчиво  B) )- тоже полезно
http://forcechance.narod.ru/likbez-drossel.html Как установить начальный угол
https://www.drive2.ru/b/2738430/
https://www.drive2.ru/b/462196481361708284/
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Катнув я вчора по львівській трасі, дорога шикарна, але специфіка дороги така, що всі населені пункти позначені білими знаками і крім цього на трасі куча пішоходних переходів на яких є обмеження швидкості. Тому режим руху такий що постійно потрібно на швидкості 100-110 відпускати педаль газу для обмеження швидкості. То замітив що зі збільшенням швидкості і обертів, положення РХХ іде вверх, і по мірі того чим більше положення тим більше відчувається перехід двигуна в режим ПХХ, тобто коли відпустити газ, під капотом відчувається удар двигуном. Тому я таки дотримуюсь думки, що для мемза 1.2 л велике відкриття положення РХХ є злом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Теж таке спостерігав за РХХ щодо відкривання синхронно дросельній, чи тиску, чи обертам...яка там залежність не встановлював для себе.

Питання таке, чому коли авто диркає на ХХ, при увімкненні вентилятора починає на 5%  збіднятись суміш , що видно по лямбді? При вимкненні - стає на місце . Тобто при 1 лямбді, при увімкненому вентиляторі збідняється на 1,05, потім повертається назад. Або при 0,95...на 1, потім назад, і саме по включеному вентилятору радіатора охолодження основного. Це із-за того що патрубок всосу стоїть навроти зони роботи вентилятора? Тобто турбопіддув блошиний спрацьовує ? А в русі тоді що?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Напевне так, можливо бензиновий графік не підходить до газу.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 30 Серпня 2020, 18:06:01
Напевне так, можливо бензиновий графік не підходить до газу.
Не поняв на яку частину питання ))
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 30 Серпня 2020, 18:25:48
Цитата: Володимир від 30 Серпня 2020, 18:06:01
Напевне так, можливо бензиновий графік не підходить до газу.
Не поняв на яку частину питання ))
Двигун тягне гаряче повітря, відповідно працює бензиновий графік поправки паливоподачі від температури, а так як авто на газі, то коефіцієнти можуть не співпадати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир від 30 Серпня 2020, 18:38:45
Цитата: ВКБ від 30 Серпня 2020, 18:25:48
Цитата: Володимир від 30 Серпня 2020, 18:06:01
Напевне так, можливо бензиновий графік не підходить до газу.
Не поняв на яку частину питання ))
Двигун тягне гаряче повітря, відповідно працює бензиновий графік поправки паливоподачі від температури, а так як авто на газі, то коефіцієнти можуть не співпадати.


Стаг малює графіка дна на основі показника вакуумного МАП, бензочасу і газового часу по і фактичному  часу бензо множеного на множник і на поправку по температурі сухого газу і тиску газорампи тобто корекції відхилення. Відповідальний за повітря мікас,  тому вся короста передається газовомумозку чітко. Множник і температурний коеф потрібен для трансформувпння маси палива чітко в газову масу, аьо Мдж ьензину в Мдж газу і пофіг літри чи об.єми.
Але я запитую чому бідніє від вентилятора, бо впускний колектор не впливає напряму на газомозок, лише чітко відзеркалює мікас через поправку по тепмературі газорампи і множнику...ну і поправка на тиск в газорампі. На бензі не перевіряв. Треба поспостерігати.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Така проблема на газу стаг. При першому запуску мотора на холостому сильно багата суміш навіть на прогрітій і після руху. В русі нормально біля 1 суміш. При заглушити і потім запустити на золостому нормальна суміш стає біля 1. Що це може бути? Залипання клапана мембрани  тиску редуктора чи що? Лямбда не справляється бачу. Потім як гагячій і другий третій раз все норм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Дивись графік поправки, із збільшенням температури повітря, мікас змешнує паливоподачу. Не факт що цей графік справедливий для газу, тому що бензин рідкий, і в циліндр він попадає не повністю газоподібним. Газ за однієї і тої самої температури в принципі стабільний, тому не факт що той графік підходить однаково і для бензину і для газу.

Навіть якщо газ і бензин привести до одних і тих самих Мдж, то не на всіх режимах паливоподача буде пропорційною між газом і бензином. Для прикладу на великих нагрузках коли великі паливоподачі, то при одних і тих же пропорціях робоча суміш на газі буде багатшою в порівнянні з бензином, тому що газ будучи газом, в одному і тому ж об"ємі паливної суміші що попадає в циліндр займає більшу об"ємну частину ніж бензин, тому що бензин довипаровується вже в циліндрі і відповідно на такті впуску в бензиновій робочій суміші в об"ємному співвідношенні, повітря попадає більше ніж за таких самих умов в газовій робочій суміші.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

То залежність щільності по температури рідкого палива в зоні до клапана тобто в рапмі і бензин там рідкий. А газ в рампі газоподібний . Такий графік був би справедливий з поправкою на рідкий пропан-бутан у разі рідкого вприску і був десь попуч.
Судячи к Y вісі то коеф можнс вважати за відсотки. Бачу приблизно 12%.
А на газу він (не я придумав), по зміні щільності газофази 38,58%, тобто 0,275% на 1 градус.
Цей графік я в мікасі бачив, тепер все сходиться, рідка фаза бензину на діапазоеі в 140 градусів маємо 12%, а газофази пропан-бутану 38,58%, де є поруч з правдою. Правда літня і зимня газосуміш буде мабуть різнитись по розширенню, але не набагато.

А на робочому ході теж така залежність, який там графік і ідентифікатор в мікасі?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

#1706
Логічно )) Це графік бензосуміші після вивільнення з форсунки.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

almetr

Цитата: Володимир від 30 Серпня 2020, 11:17:24Катнув я вчора по львівській трасі, дорога шикарна, але специфіка дороги така, що всі населені пункти позначені білими знаками і крім цього на трасі куча пішоходних переходів на яких є обмеження швидкості. Тому режим руху такий що постійно потрібно на швидкості 100-110 відпускати педаль газу для обмеження швидкості. То замітив що зі збільшенням швидкості і обертів, положення РХХ іде вверх, і по мірі того чим більше положення тим більше відчувається перехід двигуна в режим ПХХ, тобто коли відпустити газ, під капотом відчувається удар двигуном. Тому я таки дотримуюсь думки, що для мемза 1.2 л велике відкриття положення РХХ є злом.
Где то у Вас есть каке то несоответствие, может в топливоподаче на крайних разряжениях, когда дроссель подходит к закрытию (пропуски воспламенения, или очень позднее зажигание). Я вот на прошлой неделе настраивал гостя из Днепропетровска, и помня наш спор, пробовал приоткрыватель, и на 3000 он встал как в стандарте 069, иначе если меньше, то получается спорт - обороты при выключении сцепления падают заметно быстрее, а если на передаче то клевок то же сильней. К стати это он  заставил  найти задержку включения ПХХ для М103. Его Таврон с уникальной ходовой, очень мягкой как Опель ОмегаА :o, но у него есть недостаток в приводах - большой люфт. Вот он и желал максимально мягкие переходы.

Володимир

Це моя Т44 в порівнянні із стоком, на обертах 3000 і більше положення РХХ було 90-92, в таблиці таких показів нема, щось ще додатково плюсує привідкривач. Якщо різко відпустити газ, то був ривок в момент входу в ПХХ, а якщо плавно відпустити, то майже ні. Що цікаво на 2500 обертах майже не відчутно, а на нижчих обертах знову відчувається.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

  В исходнике 069 даёт прибавку +20 шагов Т48, если Вы эту Т48 не установили в 0, то можно предположить, что Ваши 3000 соответствуют на скрине режимной точке 600-650. Напомню ещё раз, я безмерно благодарен Вам и Славута-клубу, за находку Т48, которой нет в ЧипТюнПро.