Демпфер рулевого управления

Автор andersen, 07 Січня 2014, 14:27:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Олександр

Вибачте за затримку. Все руки не доходили. Щоб зробити фото треба було заїхати на яму і зняти захист двигуна.
Власне сам демпфер
Фото встановленого демпфера




Для встановлення треба два болти М10х45, гайка М10 (в мене з фіксацією), гайка М10х35 (в ідеалі М10х45, але можна і М10х35 і втулка, зроблена з гайки), шайби, гровери і зробити кронштейн.


(побачив, що не всі розміри проставив, але там можна порахувати по клітинках). Кронштейн згинаємо по пунктирних лініях.
На відміну від того, як встановлювали на Drive2, тут варити нічого не треба. Відкручуємо гайку, що кріпить кронштейн рульових тяг до рейки і замість неї ставимо М10х35. Зроблений кронштейн ставимо під гвинти, що кріплять рульовий механізм з прваого боку. Гайку М10, замість якої поставили М10х35, розсверлюємо свердлом 10 мм, щоб вийшла втулка, яку ставимо між лівим кінцем демпфера і гайкою М10х35. Правий кінець демпфера прикручуємо гвинтом М10х45 до кронштейна.
З приводу треба чи не треба. Якщо у вас кути встановлені правильно і колеса відбалансовані, то "ВАУ!" не буде, але ви його все одно відчуєте, особливо при високих швидкостях або по бруківці. Я задоволений. Не даремно ж його ставлять на багатьох іномарках, а на початку 80-х років на AUDI-80 (ще без гідропідсилювача) це була їхня фішка.

Володимир

З оцим кріпленням прикольно придумав, але на гайку треба наварити велику шайбу, щоби вона лягала на кронштейн і була площа опори до самого кронштейна, бо так всю нагрузку тримає болт, і з часом його або обірве ібо він розіб"є отвір в якому сидить, тим більше що в ньому не ціла різьба а зрізана лиска.



Цей кронштейн думаю таки слабуватий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

2,5 то для рульового механізму і ударів  це фольга
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Олександр

2,5 то для рульового механізму і ударів  це фольга - не для рульового механізму, а для амортизатору рульового механізму. Оцініть кронштейн амортизатора рульового механізму в Ауді-80

Якщо будете робити собі, зробіть з товщого металу. В мене за два місяці і кілька тисяч кілометрів все ціле. Знайдіть характеристику амортизатора і подивіться його максимальне зусилля.

Володимир

Якщо дивитись останнє фото, то на ауді він разів в 5 як мінімум міцніший.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

на авді він не з сталі 3 це однозначно там як мінімум 65Г ну може аналог, а по друге, там ще є пару викрутасів і вони дають жорсткість. ну восновному там одна желєзка все тримає. Хоча я бачу вона товстіша. але і амортизує трохи, а це тоже знімає удари. Одним словом, працює і задоволення від проробленої роботи є, а це вже 99,999% успіху.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Я також з демпфером, брав тут http://berlinavto.com.ua/index.php?option=com_ba&view=search&request=01261 ціна питання 620 грн плюс 48 грн доставка, ціни там є різні починаючи від 465 грн. По відчуттям, авто рулиться приємніше, віддача в руль менша, що цікаво шуму від передньої підвіски стало замітно менше. На трасі дорогу тримає краще, вчора на швидкості більше 100 кмг колії з хвилястими нерівностями проїзджав то навіть не відчув.

Мій варіант установки.

Інформація з упаковки.


Кронштейн, зварений з кусочка кутника шириною 40 мм, кусочка полоси шириною 20 мм та обрізаної під кутом високої гайки.




Після покраски, зазвичай заведено такі деталі красити в яскравий колір, але в наявності була тільки чорна.  :-D




Примірка до рулювої колонки.







Спосіб кріплення до рейки запозичив у Олександра, але із своїми удосконаленнями, якщо обламає болта чи розіб"є місце посадки, то перероблю.


Власне удосконалення, гравер з під гайки викинув, і приварив до гайки широку шайбу, щоби збільшити площу контакту із кронштейном, для того щоби болт мав меньші нагрузки на злом.



Слід від контакту кронштейна із шайбою.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Момент

#37
Есть в нем конструктивно места где в ходу может заклинить? Как то не по закону вроде. Ну это так, собственные страхи.
При езде по мощенке он самое то.

Как руль при резко в поворот? Нет резкого сопротивления?
Совершенствование безгранично.

Володимир

Цитата: Момент від 21 Вересня 2020, 13:52:49Есть в нем конструктивно места где в ходу может заклинить?
Не чув щоби клинили, зазвичай просто втрачають свої властивості.
Цитата: Момент від 21 Вересня 2020, 13:52:49Как руль при резко в поворот? Нет резкого сопротивления?
Нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Момент

Демпфер симметричного действия.

Если поставить поршень такого же габарита, следящий гидрораспределитель и насос, выйдет гидроусилитель руля.
Совершенствование безгранично.

Володимир

Цитата: Момент від 21 Вересня 2020, 15:30:42
Демпфер симметричного действия.
Цитата: Момент від 21 Вересня 2020, 15:30:42Если поставить поршень такого же габарита, следящий гидрораспределитель и насос, выйдет гидроусилитель руля.
Підозрюю що дешевше і надійніше купити готовий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Серёга

Я один не вижу картинки в этой теме?
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Момент

Влад, я про компоновку похожую неинтегрированную. Так как есть поршень в рейке соосно, а есть отдельным цилиндром прикручен как этот замечательный демпфер.. Естественно не изобретать велосипед. Как и кондиционер с матиза и не выдумывать, только шкивное и крепление под славуту.
Совершенствование безгранично.

Олександр

Реалізація викликає захоплення і повагу. А собі в облом переробляти

Серёга

Здесь есть фото? Почему я их не вижу?   

https://prnt.sc/ulbmdo
Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!