Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: almetr від 31 Серпня 2020, 16:18:31
  В исходнике 069 даёт прибавку +20 шагов Т48, если Вы эту Т48 не установили в 0, то можно предположить, что Ваши 3000 соответствуют на скрине режимной точке 600-650.
Тут трохи не згоден, якщо не забуду то опишу завтра.
Цитата: almetr від 31 Серпня 2020, 16:18:31Напомню ещё раз, я безмерно благодарен Вам и Славута-клубу, за находку Т48, которой нет в ЧипТюнПро.
Так в чіпексплорері є така таблиця.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

almetr

Цитата: Володимир від 31 Серпня 2020, 16:47:25Так в чіпексплорері є така таблиця.
Сам в шоке, мог бы свободно пользоваться, но даже себе на комп ни разу не устанавливал.

Володимир

Цитата: almetr від 31 Серпня 2020, 16:18:31
  В исходнике 069 даёт прибавку +20 шагов Т48, если Вы эту Т48 не установили в 0, то можно предположить, что Ваши 3000 соответствуют на скрине режимной точке 600-650.
На рахунок Т48. Хелп про цю таблицю пише таке.

Цитувати виділенеT48 Принудительная добавка РХХ при выходе из ХХ
Предназначена для управления положением РХХ в режиме
нагрузки (не ХХ) при падении оборотов.Рекомендуемый
шаг сетки 50 или 75.
Положение РХХ в этом режиме складывается из прогретого
положения (Т42), адаптации и добавки по оборотам (Т48)

Я так розумію, що якщо авто працює на ХХ і оберти ХХ нижчі за величину бажаних обертів ХХ, тобто за Nxx, то після відкриття дроселя мікас визначає різницю ХХ-Nxx, по тій різниці з таблиці Т48 визначає кількість кроків РХХ і додає їх до поточного положення РХХ.

Ось приклад з реального логу.
1. Перед виходом з режиму ХХ точка №2, ХХ-Nxx=868-900=-32.
2. З таблиці Т48 визначаємо кроки, 7/50*32=4,48=4.
3. Після виходу з режиму ХХ точка №3 положення РХХ=31, що відповідає попередному значенню РХХ+4=27+4=31.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 01 Вересня 2020, 09:13:392. З таблиці Т48 визначаємо кроки, 7/50*32=4,48=4.
А  звідки та сімка?
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

ВКБ

Це в програмі можна кілька таблиць одночасно логати?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#1716
Цитата: vladishtm від 01 Вересня 2020, 13:02:34
Цитата: Володимир від 01 Вересня 2020, 09:13:392. З таблиці Т48 визначаємо кроки, 7/50*32=4,48=4.
А  звідки та сімка?
Spoiler
[close]
Ага, тепер ясно. Знач по тій табл48 що я навів, буде так "20/50*....Спасибі.  А що Т48 повинна бути така лінійна як ти навів? Та яку я виклав не вірна?
Цікаво, що в старому хелпі (як ти казав можливо для М7.6) Т48 то наче трохи для іншого ( а саме для ХХ якщо я вірно  зрозумів))
@table48 Поправка к Gt по расходу воздуха Поправка позволяет компенсировать топливом возросший расход воздуха на ХХ при работе по поверхности ХХ (где не учитывается нагрузка).

Тому я її піднімав в пошуках причин цього заглоха з гори.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 01 Вересня 2020, 13:50:33
Цитата: vladishtm від 01 Вересня 2020, 13:02:34
Цитата: Володимир від 01 Вересня 2020, 09:13:392. З таблиці Т48 визначаємо кроки, 7/50*32=4,48=4.
А  звідки та сімка?
Spoiler
[close]
Ага, тепер ясно. Знач по тій табл48 що я навів, буде так "20/50*....Спасибі.  А що Т48 повинна бути така лінійна як ти навів? Та яку я виклав не вірна?
Цікаво, що в старому хелпі (як ти казав можливо для М7.6) Т48 то наче трохи для іншого ( а саме для ХХ якщо я вірно  зрозумів))
@table48 Поправка к Gt по расходу воздуха Поправка позволяет компенсировать топливом возросший расход воздуха на ХХ при работе по поверхности ХХ (где не учитывается нагрузка).

Тому я її піднімав в пошуках причин цього заглоха з гори.
Вона така з заводу для двигуна 1.2, навіть якщо авто їде під гору на ХХ і натиснути на педаль газу, то перехід плавний, тому до неї питань нема.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Anatoliy2209

Можете взглянуть на эту прошивку.Прошивка подправлена.Проблема в переходе от 10 до 30 градусов.подтрушивает дв. И при трогании провал при этой температуре. ДК и Адсорбер отключен програмно.При дальнейших температурах почти все отлично. К ускорительному насосу претензий нет. При нажатии на педаль на 1 и 2 передачах есть чуть чуть рывок. дальше все нормально.При отпускании педали на передачах все отлично.И расход немного повысился.Точно не скажу но при настройках и регулировках на 15л. проехал 140 км. в сельской местности.

Володимир

Попробуй Т2 і Т18 повернути заводські, по позрізав паливоподачі, відключив ДК і хочеш щоби машина їхала. Також Т102 відмінна від заводської, тиск буде малюватись меншим, відповідно і паливоподачі буде менше.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

#1720
А що про газ скажете, Я пробую його зробити не тільки через два режиму а щей щоб вірно все працювало що там лямда напевне взагалі не потрібна адже кут випередження при згоранні на 95% буде взагалі зашкалювали до моменту спрацювання ДД.
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Володимир

Лямбда потрібна більше ніж на бензині, бо газ не стабільний настільки як бензин.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Анатолій 2209, провал на газу чи бензі?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 07 Жовтня 2020, 14:04:21
Лямбда потрібна більше ніж на бензині, бо газ не стабільний настільки як бензин.
Розшифруйте адже наявність кисню у відпрацьованих  газах - показник лямди, важко повязати з нестабільністью :wacko:
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

ВКБ

Лямбда потрібна якрізь, інакще система сліпа і не замкнена. Тоді і карбюратор можна б лишити ..надійніше.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.