Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 07 Жовтня 2020, 18:34:00
Цитата: Володимир від 07 Жовтня 2020, 14:04:21
Лямбда потрібна більше ніж на бензині, бо газ не стабільний настільки як бензин.
Розшифруйте адже наявність кисню у відпрацьованих  газах - показник лямди, важко повязати з нестабільністью :wacko:
Якщо суміш згоряє вся і згоряє правильно, то в відпрацьованих газах наявний якийсь відсоток кисню, отой відсоток і міряє лямбда, якщо відсоток більший то суміш рахується бідною, якщо відсоток менший то рахується багатою.

Газ не є стабільний як і бензин, тому що із зміною тиску чи температури через форсунку за одиницю часу протікає різна кількість газу, навіть якщо у нас будуть ідеальні таблиці паливоподачі, то через інертність датчиків суміш буде відрізнятись від правильної.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

VAZ 21053

Цитата: Володимир від 08 Жовтня 2020, 13:50:57
Цитата: VAZ 21053 від 07 Жовтня 2020, 18:34:00
Цитата: Володимир від 07 Жовтня 2020, 14:04:21
Лямбда потрібна більше ніж на бензині, бо газ не стабільний настільки як бензин.
Розшифруйте адже наявність кисню у відпрацьованих  газах - показник лямди, важко повязати з нестабільністью :wacko:
Якщо суміш згоряє вся і згоряє правильно, то в відпрацьованих газах наявний якийсь відсоток кисню, отой відсоток і міряє лямбда, якщо відсоток більший то суміш рахується бідною, якщо відсоток менший то рахується багатою.

Газ не є стабільний як і бензин, тому що із зміною тиску чи температури через форсунку за одиницю часу протікає різна кількість газу, навіть якщо у нас будуть ідеальні таблиці паливоподачі, то через інертність датчиків суміш буде відрізнятись від правильної.
тобто нестабільність газу повязана з недосконалою системою управління паливоподачею? Чи Я знову туплю?
Жити з паливом у жилах, або ж "колхоз" на коліні?
https://www.youtube.com/channel/UCAKN5XwvocokaM7VmiJRnOQ/featured

Anatoliy2209

Цитата: ВКБ від 07 Жовтня 2020, 16:34:02
Анатолій 2209, провал на газу чи бензі?
Дьоргало на бензині,газу в мене нема. По совету Володимира,змінив пошти все до заводських. Осталось найти дві проблеми. 1 Вібрація при прогріві 15-30 гр. І 2проблема При резкому натисканні на педаль,що в ходу що з місця є провал. Коли мєдлєно нажимаю,провалу немає. І хто може обьяснить не по научному,аСВОЇМИ СЛОВАМИ, за що відповідають калібровки в мікасі. Бо по научному я не понімаю. Може де є ссилка по калібровках по мікасам. Весь інтернет перерив,ніде не найшов. Прошивку виложив може хтось підкаже по двум проблемам.

ВКБ

Калібровка і є режими роботи мотора. Провал це  або мало чвиркає палива або багато (суміш бідна чи багата). Так ож слід звернути увагу на справність чи поломку датчика фаз.

По прострму питаю, при прогріві на газу чи бензині смикає 15-30градусів?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

_Oleksandr_

Цитата: ВКБ від 08 Жовтня 2020, 18:57:47По прострму питаю, при прогріві на газу чи бензині смикає 15-30градусів?
Да сказал же человек, что газа нет у него
Цитата: Anatoliy2209 від 08 Жовтня 2020, 16:45:47Дьоргало на бензині,газу в мене нема.

ВКБ

Троїть. Треба перевірити фатчик фаз.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

А ну, скажите что нету ДК, а это почти карб и для карба это нормально.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Anatoliy2209

Датчик фаз робочий 100%. Мотор не троїть,а просто при такій температурі іде невелика вібрація,або топлива багато або мало поступає. дк отключаний програмно.

vladishtm

Цитата: Anatoliy2209 від 08 Жовтня 2020, 16:45:47Прошивку виложив може ...

...може поможе  :dunno: червоні ізолінії - твої Anatoliy2209
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
По слідуючому графіку питання до всіх -навіщо так пригать? тим більше що
Цитата: Anatoliy2209 від 08 Жовтня 2020, 22:29:52 дк отключаний програмно.
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

А почему у меня приатачить здесь файл не получается? Дискриминация?  :help:  :hysterics:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Anatoliy2209 від 08 Жовтня 2020, 16:45:47СВОЇМИ СЛОВАМИ, за що відповідають калібровки в мікасі
Я вже казав - скачай мікасонлайн. Там в програмній діректорії буде тека ХЕЛП (по константам, графікам...) читай розвивайся  :thank_you: (отправив тобі хелп також в лічку)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Anatoliy2209 від 08 Жовтня 2020, 16:45:47
Цитата: ВКБ від 07 Жовтня 2020, 16:34:02
Анатолій 2209, провал на газу чи бензі?
Дьоргало на бензині,газу в мене нема. По совету Володимира,змінив пошти все до заводських. Осталось найти дві проблеми. 1 Вібрація при прогріві 15-30 гр. І 2проблема При резкому натисканні на педаль,що в ходу що з місця є провал. Коли мєдлєно нажимаю,провалу немає. І хто може обьяснить не по научному,аСВОЇМИ СЛОВАМИ, за що відповідають калібровки в мікасі. Бо по научному я не понімаю. Може де є ссилка по калібровках по мікасам. Весь інтернет перерив,ніде не найшов. Прошивку виложив може хтось підкаже по двум проблемам.
Це точно та прошивка, бо розширення bak.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: VAZ 21053 від 08 Жовтня 2020, 14:03:28
Цитата: Володимир від 08 Жовтня 2020, 13:50:57
Цитата: VAZ 21053 від 07 Жовтня 2020, 18:34:00
Цитата: Володимир від 07 Жовтня 2020, 14:04:21
Лямбда потрібна більше ніж на бензині, бо газ не стабільний настільки як бензин.
Розшифруйте адже наявність кисню у відпрацьованих  газах - показник лямди, важко повязати з нестабільністью :wacko:
Якщо суміш згоряє вся і згоряє правильно, то в відпрацьованих газах наявний якийсь відсоток кисню, отой відсоток і міряє лямбда, якщо відсоток більший то суміш рахується бідною, якщо відсоток менший то рахується багатою.

Газ не є стабільний як і бензин, тому що із зміною тиску чи температури через форсунку за одиницю часу протікає різна кількість газу, навіть якщо у нас будуть ідеальні таблиці паливоподачі, то через інертність датчиків суміш буде відрізнятись від правильної.
тобто нестабільність газу повязана з недосконалою системою управління паливоподачею? Чи Я знову туплю?
Теоретично якщо з заводу на авто стоїть блок керування 2 в 1, де він керує і бензином і газом, то стабільності добитись можна, але якщо газом керує окремий блок то ні.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Володимир від 09 Жовтня 2020, 10:28:25Це точно та прошивка, бо розширення bak.
То мабудь "іздержки"  познань інформатики :rolleyes: Бо в цій я вже бачу правлені С88 і С89
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 09 Жовтня 2020, 12:09:23
Цитата: Володимир від 09 Жовтня 2020, 10:28:25Це точно та прошивка, бо розширення bak.
То мабудь "іздержки"  познань інформатики :rolleyes: Бо в цій я вже бачу правлені С88 і С89
Ні, просто він міг копіювати таблиці з допомогою програми кріт, а вона робить копію оригінального файлу в який іде копіювання і добавляє в кінці розширення бак, тому це може бути не та прошивка що автор хотів показати народу.

Тут недавно хтось хотів фото мікаса 10.3 то зробив, контролер там стоїть фірми simens SAK-C167SR-LM HA

Мікас 10.3



Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion