Проблемный холостой на гарячую

Автор Dymastuy, 15 Грудня 2021, 11:14:44

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.

Dymastuy

мастер сказал маленькое давление в 2.4. поменял насос результат тот же .остался только регулятор давление.в ходу вопросов вообще нет едет плавно без рывков мощность хорошая.
а вот когда прогреется обороты холостого могут падать до 300-400 после прогазовки все в норме.

Ещеесли пережать обратку во время плаванья оборотов то работа выравнивается.

Dymastuy

с вакуумной трубки регулятора херачит бенз,походу вот и причина

Dnestr

Цитата: Dymastuy від 16 Грудня 2021, 14:34:48с вакуумной трубки регулятора херачит бенз,походу вот и причина
Провіряється душе швидко.По поводу швидкого падіння тиску при глушінні двигуна то не тримає дренажний клапан.В мене була така Славута і ніяких проблем на всіх режимаж небуло.Якщо в катушці міжвиткове то на гарячу проблема проявляється сильніше.По тиску 2.4 то є нормально якщо при перегазці підскакує до 2.8.(головне щоб тиск не провалювався).При всіх цих нюансах авто на оборотах також би себе погано вело.В першу чергу я б провірив фази грм і клапанні зазори ну і компрессію також.

Dnestr

Цитата: Dnestr від 16 Грудня 2021, 22:14:13с вакуумной трубки регулятора херачит бенз,походу вот и причина
Вибачаюсь.Найшли причину.Я подумав що це пораду дали :)

Dymastuy

Цитата: Dnestr від 16 Грудня 2021, 22:17:23Вибачаюсь.Найшли причину.Я подумав що це пораду дали
да ,машина выровнялась,обороты на месте,газ походу неработал и за той же причины.

Володимир

А скільки всього поміняли і в пусту витратили грошей тільки через те що не зробили толком діагностику.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Dymastuy

Цитата: Володимир від 17 Грудня 2021, 09:38:14А скільки всього поміняли і в пусту витратили грошей тільки через те що не зробили толком діагностику.
диагностика покажет неисправность регулятора давления?мерялось давление,диагностировалось через опен диаг.дыл у двоих" спецов" вот тут человек додключался осцелографом.и толку мало было кстати помогла его статья     https://www.drive2.ru/l/9634212/

Володимир

Цитата: Dymastuy від 17 Грудня 2021, 10:12:10
Цитата: Володимир від 17 Грудня 2021, 09:38:14А скільки всього поміняли і в пусту витратили грошей тільки через те що не зробили толком діагностику.
диагностика покажет неисправность регулятора давления?мерялось давление,диагностировалось через опен диаг.дыл у двоих" спецов" вот тут человек додключался осцелографом.и толку мало было кстати помогла его статья     https://www.drive2.ru/l/9634212/
Тиск потрібно міряти правильно, спочатку на непрацюючому двигуні має бути 3 атм, а після старту двигуна на ХХ має впасит до 2,5-2,6 приблизно, тобто 3 атм мінус величину розрідження в ресивері. А не 2,4 атм невідомо навіть за яких умов.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

 :rolleyes: Я був найближче. Хоча і чайник  :-D
Цитата: vladishtm від 15 Грудня 2021, 12:20:02:rolleyes: Регулятор давления в рампе должен довольно долго держать.
Цитата: Dymastuy від 16 Грудня 2021, 14:34:48с вакуумной трубки регулятора херачит бенз,походу вот и причина
Хорошо, что хорошо кончается. А то не дай бог еще и возгорание под капотом.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2