Електрогенератор з мотору Мемз на рамі і теліжці під фаркоп

Автор ВКБ, 15 Квітня 2022, 10:42:42

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Є дешеві мотори мемз, як нові так і капіталені і не дуже.
Пропоную обговорити конструкцію електрогенератора пересувного . Питань багато:
Фазність одно чи три;
Вольтажність 220, 380, 500, 1000.
Інж чи карб, хоча є і ті і ті і частоту тримати легше інж.
Потужність вихідна яка буде.
Конструкція генератора.
Конструкція підвіски мотора і генератора
І всяке інше, муфти, теліжка, зручності, бак, охолодження, що лишити з авто стандартних деталей.

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2022, 10:42:42
Є дешеві мотори мемз, як нові так і капіталені і не дуже.
Пропоную обговорити конструкцію електрогенератора пересувного . Питань багато:
Фазність одно чи три;
Вольтажність 220, 380, 500, 1000.
Інж чи карб, хоча є і ті і ті і частоту тримати легше інж.
Потужність вихідна яка буде.
Конструкція генератора.
Конструкція підвіски мотора і генератора
І всяке інше, муфти, теліжка, зручності, бак, охолодження, що лишити з авто стандартних деталей.
А навіщо? Коли можна за менші гроші купити вже готовий, легкий і зручний в використанні, плюс економічний. Мемз буде мінімум 2-3 літра бензину в годину брати.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

igo61

МЕМЗ -> бензо -> тупікова гілка. Дуже дорого. А для військових потреб ще й небезпечно. ІМХО
Потужність двигуна до 37...48кВт. Тому з стандартного ряду потужностей генераторів можна використати генератор на 30кВт. Вихідна напруга 3х380В з виведенною "нейтраллю" - промисловий і побутовий стандрт.
Головна проблема - стабілізувати частоту обертів (від неї залежить і частота вихідної напруги). Є певні стандартні вимоги до цього параметру (доречі, й до напруги теж). Стабілізатор частоти обов*язково повинен бути із зворотним зв*язком.
:thank_you:
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Цитата: Володимир від 15 Квітня 2022, 11:24:28
Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2022, 10:42:42
Є дешеві мотори мемз, як нові так і капіталені і не дуже.
Пропоную обговорити конструкцію електрогенератора пересувного . Питань багато:
Фазність одно чи три;
Вольтажність 220, 380, 500, 1000.
Інж чи карб, хоча є і ті і ті і частоту тримати легше інж.
Потужність вихідна яка буде.
Конструкція генератора.
Конструкція підвіски мотора і генератора
І всяке інше, муфти, теліжка, зручності, бак, охолодження, що лишити з авто стандартних деталей.
А навіщо? Коли можна за менші гроші купити вже готовий, легкий і зручний в використанні, плюс економічний. Мемз буде мінімум 2-3 літра бензину в годину брати.

Ну так мемз і 30кВт на номіналі видає. Це потужний генератор який може працювати на метані де є газопровід в т.ч, пропані, бензині. Дорого кіловат, а якщо треба. Дизель ну звісно є фаворит, не спорю.
Стабілізування мікас хіба не прокате жорскими характеристиками і прошивко.?
Генератор цивільний.
Поварити, пркачати насоси, посвітити шикарно і т.д. крани лебідки. Електрика є електрика.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

ВКБ

Тобто між фазами 380, або фаза і нульовий там 220В?
Я так розумію генератор по принципу автомобільного з суцільним колектором але без діодного мосту? Там в генераторі є регулятор напруги я так поняв. Тобто готовий генератор. Я так розумію вага 30кВт суттєва.

Система охолодження лишається як є, навіть з пічкою для допохолодження. Приборку теж можна лишити в шафі.
А от що з заслонкою? Оберти підтримувати чим попри РХХ?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2022, 12:07:40
Тобто між фазами 380, або фаза і нульовий там 220В?
Я так розумію генератор по принципу автомобільного з суцільним колектором але без діодного мосту? Там в генераторі є регулятор напруги я так поняв. Тобто готовий генератор. Я так розумію вага 30кВт суттєва.
Так, між фазами 380В, між "нулем" та фазою - 220В. Можна на один і той же генератор підключать як промислове 3-фазне обладнання, так і побутове 3- або 1-фазне обладнання.
Так, спрощенно, генератор с рухомим ротором і суцільним коллектором. Статор 3-фазний, без випрямляча. Обов*язково контроль напруги повинен бути безпосередньо з вихідних клем генератора.
З недавніх пір виробляються так звані "безщіткові" генератори. В яких немає колектора та щіткового вузла.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

Володимир

Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2022, 11:57:31
Цитата: Володимир від 15 Квітня 2022, 11:24:28
Цитата: ВКБ від 15 Квітня 2022, 10:42:42
Є дешеві мотори мемз, як нові так і капіталені і не дуже.
Пропоную обговорити конструкцію електрогенератора пересувного . Питань багато:
Фазність одно чи три;
Вольтажність 220, 380, 500, 1000.
Інж чи карб, хоча є і ті і ті і частоту тримати легше інж.
Потужність вихідна яка буде.
Конструкція генератора.
Конструкція підвіски мотора і генератора
І всяке інше, муфти, теліжка, зручності, бак, охолодження, що лишити з авто стандартних деталей.
А навіщо? Коли можна за менші гроші купити вже готовий, легкий і зручний в використанні, плюс економічний. Мемз буде мінімум 2-3 літра бензину в годину брати.

Ну так мемз і 30кВт на номіналі видає. Це потужний генератор який може працювати на метані де є газопровід в т.ч, пропані, бензині. Дорого кіловат, а якщо треба. Дизель ну звісно є фаворит, не спорю.
Стабілізування мікас хіба не прокате жорскими характеристиками і прошивко.?
Генератор цивільний.
Поварити, пркачати насоси, посвітити шикарно і т.д. крани лебідки. Електрика є електрика.

Є вже готові рішення.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

То рішення малопотужні і чужі. Наше рішення любительське інше))
В крейсерському режимі потужність віддаваєма буде 18-20 кВт/год при обертах 3000 об/хв. і 50 герц розхід бензину буде 10-11л/год. Дизельний би брав 6л/год.
Ціна кіловата мобільного шалена, 10×33/19=18,33 грн/кВт. Дизельний би вартував приблизно 11грн/кВт.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=17628.msg560196#msg560196
А поварити та з кранами-лебідками буде ще дорожче.  ;) Тому шо будуть присутні перехідні процеси, які жеруть ще більше палива.
Не передумав?
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Моторчик то прикоцать треба кудись то. Або багі поварити літнє трубами для розваги.
Річ в тому що коли треба на часок другий таку потужність, то воно треба. Як і компресор наприклад на його базі, в плані замість генератора компресор.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Продать моторчика - хоч грошей візьмеш. А з тою приблудою тільки втрати матимеш, і початкові, і нагальні.
В мене теж мотор стоїть (знятий з донора ЕТавра). Робочий, законсервований - чекає свого часу.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Був би сам генератор. Промлеми як супутнє по життю мають бути полюбому.
Якщо трифазний і 30кВт і струм має бути який на фазі і переріз дроту?
45,5А тобто жила 8мм.кв!? Соs фі 80°  в генераторах приблизно?
На возбуді 30А макс. Возбуд однофазний двоконтактний
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Все знаходиться пошуком. Навіть сам генератор можна через гугля знайти.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?

ВКБ

Стоп, на возбуд постійний треба подавати. Ціни на генератори кусаються.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

igo61

Так, постійний, ШІМ-модульований з контролера вихідної напруги.
З цінами - то не до мене.
Своє ИМХО по вартості я вже виказав.
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?