Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

Wildchild

Цитата: vladishtm від 13 Січня 2023, 12:12:42вся сила під капотом без запобіжників. Ну і запалення (іскра)
Миттєва діагностика наче показала шо все ок? Чи це не значить, шо іскра є?

vladishtm

Цитата: Wildchild від 13 Січня 2023, 22:26:23Миттєва діагностика
Вибачаюсь, але я про неї вперше чую, і навряд чи буду користувать. Я не автоелектрик тому для мене - схема, цешка/мультиметр (на крайняк лампочка 12В), для перевірки іскри в багажнику лежать свічки-запас. Для пошуку несправності виділяю ймовірні зони і вперед  :wallbash: .
ПС чи допомогла моя підказка по контактам  датчика? https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=562715
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Wildchild

Цитата: vladishtm від 14 Січня 2023, 09:54:03
Цитата: Wildchild від 13 Січня 2023, 22:26:23Миттєва діагностика
Вибачаюсь, але я про неї вперше чую, і навряд чи буду користувать. Я не автоелектрик тому для мене - схема, цешка/мультиметр (на крайняк лампочка 12В), для перевірки іскри в багажнику лежать свічки-запас. Для пошуку несправності виділяю ймовірні зони і вперед  :wallbash: .
ПС чи допомогла моя підказка по контактам  датчика? https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=562715

https://detali-avto.com.ua/elektrika/md-1-az-1-mgnovennaya-diagnostika-avariynoe-zazhiganie-dlya-beskontaktnyh-sistem-zazhiganiya.html
Ось такий девайс. Тільки у мене вони в окремих корпусах.
До під'єднання дротів ще не дійшов, вирішив спочатку розібратись чому не заводиться. Поставив те аварійне запалення замість датчику Хола - все рівно не заводиться. А потім і без того слабкий акум здох. Тепер пару днів буду наснажувати.
Мені головне завести, а той датчик спідометра хрін з ним. Я новий вкруттв в кпп, шоб стояв, і поки що все.
Здається, шо ще шось могло згоріти, не вірю в те, що ізза цього датчика тачка може не завестись. В мене колись від нього маса окислювалась, так тоді просто одометр не рахував км і швидкість не показувало

Олександр 1968

Хлопаки ви ще не зрозуміли на чому ви їздите?На тому де кончені конструктори недоучки спробували зекономити на копійках,а майбутній мозкогеморой їх не цікавив.Беремо інжектор.Живлення(плюс)всіх датчиків,в тому числі і датчик швидкості йде по з одної точки.Тому замикання одного датчика знеструмлює всі одночасно.Відсутній контроль мас датчиків,захист каталізатора від несправності форсунок та відмови запалювання на окремих циліндрах.Цей захист присутній навіть на жигулях.Коротше зліпили з гівна і палок.Ще по питанню датчика швидкості.Часта причини диму там,це розвалювання конструкції де магніти крутяться біля датчика Хола,такий собі млин

Wildchild

Цитата: Олександр 1968 від 14 Січня 2023, 13:30:28Хлопаки ви ще не зрозуміли на чому ви їздите?На тому де кончені конструктори недоучки спробували зекономити на копійках,а майбутній мозкогеморой їх не цікавив.Беремо інжектор.Живлення(плюс)всіх датчиків,в тому числі і датчик швидкості йде по з одної точки.Тому замикання одного датчика знеструмлює всі одночасно.Відсутній контроль мас датчиків,захист каталізатора від несправності форсунок та відмови запалювання на окремих циліндрах.Цей захист присутній навіть на жигулях.Коротше зліпили з гівна і палок.Ще по питанню датчика швидкості.Часта причини диму там,це розвалювання конструкції де магніти крутяться біля датчика Хола,такий собі млин
А якщо карб?

Олександр 1968

Така ж сама хня.З замка запалювання йде на реле, з нього без запобіжника на систему запалювання,до нього приліпили датчик швидкості.Якщо панель люкс,спробуй витягнути запобіжник омивача-останній справа внизу.Потім вкл.запалення і спробуй логічно пояснити що буде відбуватися.Ще прикольніше коли його витягнути при роботі двигуна.

Wildchild

#9096
Цитата: Олександр 1968 від 14 Січня 2023, 14:29:17Така ж сама хня.З замка запалювання йде на реле, з нього без запобіжника на систему запалювання,до нього приліпили датчик швидкості.Якщо панель люкс,спробуй витягнути запобіжник омивача-останній справа внизу.Потім вкл.запалення і спробуй логічно пояснити що буде відбуватися.Ще прикольніше коли його витягнути при роботі двигуна.
Я правильно розумію, що треба відновлювати проводку на датчик швидкості, бо по іншому тачка не заведеться?
А до чого цей датчик під'єднується? Світла довго немає, комп з мурзілкой третій рім, де є електросхема люксова, не працює. Намагався простежити хід дрота- складно. Йде по моторному щитку, огинає бачок охлаждайки і наче спускається вниз до катушки запалення?


ПС: таки простежив, від чого запитаний датчик. Від котушки запалення. Це так і мусить бути, чи то колхоз? І що буде, якщо я від'єднаю контакти?


Олександр 1968

Можна тимчасово віл'єднати,щоб перевірити чи заведется.Якщо ні,то треба перевірити чи є живлення на котушці-від неї живиться комутатор.Провід від котушки йде в салон по косі під акумом і під'єднується до релє замка запалення.Якщо живлення є,перевірити всю систему,крім датчика хола можна перевірити простим методом.Зняти високовольтний провід з рознощика і накинути на нього свічку,яку покласти, чи прикріпити до маси двигуна.Зняти з трамплера роз'єм датчика хола.Ввімкнути запалення.Будь яким методом(шпилькою,куском дроту)"чиркнути" по масі середній вивід роз'єму датчика холу.На свічці має бути нормальна іскра.Якщо іскри нема,першим під заміну йде комутатор,якщо іскра є,то або несправний датчик хола(часто вилітає при"перекосах"живлення системи)або дивимось до подачі палива,чи до ременя ГРМ.Були вже випадки зрізання зубів нижньою шестерньою колінвала.

vladishtm

#9098
Цитата: Олександр 1968 від 14 Січня 2023, 13:30:28Живлення(плюс)всіх датчиків,в тому числі і датчик швидкості йде по з одної точки.
А де фізично найти ту "точку" скрутку (сбивка 1)? Теоретично можна поставити там під капотом колодку з запобіжниками.
один загальний на 15А вже стоїть перез "30" головного реле
і окремо поставить
-датчик швидкості =5А        -клапан адсорбера=5А  -44,63 мікаса =5А (обо взагалі не ставить)
(-лямбда підогрів та - форсунки окремі не ставить хай буде через загальний 15А)
Не так вже й багато роботи.
Untitled - 2.jpg
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Я би радив підкинути в трамблері інший бігунок, в мене був випадок що авто працювало, поставив на стоянку, а наступного дня не зміг завести, як виявилось бігунок пробило на вісь.

Також можливо варто глянути чи відкривається електромагнітний клапан.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Wildchild

Цитата: Володимир від 16 Січня 2023, 09:40:02Я би радив підкинути в трамблері інший бігунок, в мене був випадок що авто працювало, поставив на стоянку, а наступного дня не зміг завести, як виявилось бігунок пробило на вісь.

Також можливо варто глянути чи відкривається електромагнітний клапан.
Голка відкушена.
Сьогодні буду шукать іскру.
Є чуйка шо згоріла катушка, бо датчік запитаний на неї. Буду тестером звонити.

Олександр 1968

Цитата: Wildchild від 16 Січня 2023, 09:43:43
Цитата: Володимир від 16 Січня 2023, 09:40:02Я би радив підкинути в трамблері інший бігунок, в мене був випадок що авто працювало, поставив на стоянку, а наступного дня не зміг завести, як виявилось бігунок пробило на вісь.

Також можливо варто глянути чи відкривається електромагнітний клапан.
Голка відкушена.
Сьогодні буду шукать іскру.
Є чуйка шо згоріла катушка, бо датчік запитаний на неї. Буду тестером звонити.
Котушка управляється комутатором.При досягненні струму 7 ампер через неї комутатор відсікає проходження струму.Теоретично котушка може присмалитися або коли пробиває комутатор,або є к.з провода між котушкою та вив.1 комутатора.Причому ще треба потримати достатньо часу ввімкнене запалювання.Датчик швидкості має бути підключений до "входу"котушки,

vladishtm

Цитата: Wildchild від 16 Січня 2023, 09:43:43Є чуйка шо згоріла катушка, бо датчік запитаний на неї. Буду тестером звонити
А якже "миттева діагностика"?. Щось я не найшов схеми карба з датчиком швидкості. Підключення датчика швидуості на контакт котушки мабуть не дуже добре, могло зіграти злую.  Бо по схемам карбових "+" акума через реле яке спокійно тримае 30А без всяких запобіжників приходить на котушку. Тож, якщо поплавило провода біля датчика то воно так само гріло і всю цю лінію. То ж могло десь ще підплавити ізоляцію і "прихватить" ще десь у жгуті. Крім того це же "+" іде на модулі запалення і в салон  через запобіжники на аварійку, панель, плафон.... Мождиво тому краще було б не "жлобитись та кинути "+" на датчик, аж від реле і через запобіжник. В такому разі ти б заздалегіть  побачив якісь проблеми зі спідометром, і не доводив би ситуацію до сьогоднішньої.
Можна спробувать відкинути салон, в по тим що підкапотом (якщо звісно воно справне) протягнути тимчасовий "+". Якщо запуститься, то вже далі шукать де підпалило в жгуті. Здається мені там нічого не здохло, а просто сплавило жгут, (порушило ізоляцію на корпус) тому і приборка просідала.
Схема мабуть десь така.
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Wildchild

Завів. Це ще ті танці з бубном. Рішення таке просте...але не можу пояснити в чому прикол ( я не дуже знаток електрики)
Почав перевірку іскри з центрального провіда с катушки на кузов - по нулям. Прозвонив центральний провід - дзвониться.
Перевірив котушку - бокові виводи 0,27-0,3 Ома, центальний на провід + боковий - 4,7 Ома. Гугл пише шо нормально.
Потім воткнув аварійне запалення - там є два режими роботи/перевірки - по результату вийшло шо ніби ні датчих Хола не працює, ні комутатор.  :wacko:
І в кінці думаю, а не скинуть з котушки ось цей відгорівший провід з датчика швидкості....скинув один контакт і завів. Рішення проблеми отаке:


Але тепер треба відновити роботу датчика, ні тах, ні одо, ні спід не працює.
Знову актуальне питання, як під'єднати дроти:
В згорівшому джгути є білий та зелений:



і плюс окремо йшла маса. А новий штекер має чорний, білий і рожевий дроти. Чорний, я так розумію на массу, білий на білий, а рожевий на зелений. Це зі сторони датчика. А зі сторони котушки є різниця на який вивіж який провод кидать? Там є полярність чи ні? Шоб котушку не спалить.
Прикол в тому шо на фоткі білий та зелений дроти, а на катушці два зелених :wacko:




Wildchild

#9104
Цитата: vladishtm від 16 Січня 2023, 15:39:02
Цитата: Wildchild від 16 Січня 2023, 09:43:43Щось я не найшов схеми карба з датчиком швидкості. Підключення датчика швидуості на контакт котушки мабуть не дуже добре, могло зіграти злую. 

В букварях показані схеми стандартних таврославут з аналоговим тросиковим датчиком спідометра.

Я у кєнта дивився, у нього така ж славута з мегапанеллю - так само датчик накинутий на котушку. Так шо це не колхоз

ПС: миттєва діагностика катушку не перевіряє