Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Поміняв таки ремняГРМ та ролик. Знялося легше, ставилося довгенько та з матами. Якби ж ті конструктори хоч трохи думали, та пробували те собрать-разобрать у дорозі те що вони мудрять. Тепер маю + запасний рем ГРМ, та ролик (промив змазав він ще наче нічого).
На черзі форсунки, ремкомплект купив, форсунки замовив (6393) Китай (десь вдічі дешевше наче не китаю). В нас стоять наче 6238 сименс дека.
 6238сименс та 6393бош Габарити та ціна однакові   . Але 6393 мають 4 дірочки на виході а 6238 дві. Ну і видача 6238 =1.65 мг/сек.  6393=1.6615 мг/сек  - цікаво як воно покаже себе. Чи треба підправляти в прошивці?
Сподіваюсь ті що зараз  стоять, відревізую і підуть запас.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Цитувати виділенеТепер маю + запасний рем ГРМ, та ролик (промив змазав він ще наче нічого).
Навіщо міняти ролик та брати ремінь бу про запас?
Те ж саме з форсунками. Чим тебе стоковий Сіменс не влаштовує? Достатньо ремкомплекту та промити ті, що є. Можливо промивати їх і в домашніх умовах, подав напругу, щоб відкрились. Хоча тобі видніше, але я б китайців замість німця не ставив.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Romka

Зміна паска на МЕМЗ не визивало ні разу питань до конструкторів, не ідеально, але дуже просто. Два рази посеред м. Київ міняв на протязі 40 хв в парадному одязі, ні разу не забруднився.
Рідний ролик замінили на 45к км по рекомендації СТО (думаю просто лишня послуга) на АТ, який я замінив, коли  запищав на 140к км. Ну, це звичайно моє суб'єктивне.

Це ж яку треба жижу заливати замість бензину, щоб забити їх до заміни при цьому двигуну ще далеко до капіталки???

Заміна форсунок за  останні 10 років на заз при пробігах менше 200к км за 10 років, це мегарідкість.
ПС.
Пасок ГРМ краще возити з собою новий, як і трос зчеплення, приходилось міняти в дорозі. А нові, щоб 2 рази не робити одну й ту ж роботу.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

fletron

Цитата: vladishtm від 18 Лютого 2023, 11:31:44На передке - колеса - Славути немає барабана

Малость не так выразился (не барабан).Я имел виду Фланец тормозного диска. Между фланцем и диском колеса зазор в 1-2 мм. Колесо больше года не снималось и окись с фланца + грязь, вода сделало свое дело как сваркой приварило.
Вот и вышло что замена колодок которая занимает не более полу часа затянулась на пол дня.

А снял я с помочи съёмника ,выручил знакомый электрик, он большим съёмником стягивает крышки с баковые с электро двигателей.     

vladishtm

Цитата: fletron від 18 Лютого 2023, 23:51:46Колесо больше года не снималось и окись с фланца + грязь, вода сделало свое дело как сваркой приварило.
Бачив як на ходу відпадають колеса погано прикручені, одне з зілка при мені навіть людину вбило - то якщо дійсно діск колеса до фланцв прикипів - то може треба було просто ослабити гайки діска та подрифтувати?  }-)  поки не відпаде  :lol:  }-)
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Skiper від 18 Лютого 2023, 18:51:17Навіщо міняти ролик та брати ремінь бу про запас?
Маю інфу що мій рем ГРМ відходив не більш 15т.км. А от ролик при цьому не мінявся. Ремінь міняв і також для того щоб мати досвід. Ролик старий практично норма, тільки явно потребував промивки змазки. Тому викидати те що зняв і можна аварійно використати - вибачаюсь дурня, та ще й в моїх умовах.
Цитата: Skiper від 18 Лютого 2023, 18:51:17Чим тебе стоковий Сіменс не влаштовує? Достатньо ремкомплекту та промити ті, що є. Можливо промивати їх і в домашніх умовах, подав напругу, щоб відкрились. Хоча тобі видніше, але я б китайців замість німця не ставив.
Ну щось мені мало віриться, що в нас стоково німець  :rolleyes: Блажен віруючий. Та суть  навіть в тому, я хочу мінімального часу не готовності авто і можливо зберегти в запас стокові форсунки. Тому обрав саме такий варіант.  З цими форсами авто їздить, але маю претензію - перший пуск на холодну і це явно повязано з засиранням тим клятим бензом. і там явно не вихід форсунки а вхідна сітка. І ось тому не бачу інших варіантів.
Цитата: Romka від 18 Лютого 2023, 22:23:55Це ж яку треба жижу заливати замість бензину, щоб забити їх до заміни при цьому двигуну ще далеко до капіталки???
Так то була жуть.
Романе, якби я зоставався жити в Обухові, то мабуть теж так наївно дивувався. Повір життя більш "цікаве". Та війна, та ще поруч, та кожен день зі звуками - взагалі, нажаль все зламала, а час згорає як сухі гілки, бо мені навіть не 40 років.. Але будемо триматись і вірити в перемогу України.  ukr

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Цитувати виділенещо в нас стоково німець
Повір, що це так разом зі стоковим ДАД. Також можливо заміна деяких датчиків на Бош/Сіменс (напр. датчик детонації тощо) про бензонасос вже мовчу.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

User2108

На таврії моноінжектор сіменс ставили навіть

vladishtm

Цитата: Skiper від 19 Лютого 2023, 12:52:40
Цитувати виділенещо в нас стоково німець
Повір, що це так разом зі стоковим ДАД. Також можливо заміна деяких датчиків на Бош/Сіменс (напр. датчик детонації тощо) про бензонасос вже мовчу.
На тих що я заказую теж напис бош або сименс і мені теж вірити? та я просто порився по ціні в інеті і все стало на свої місця. Знаходив рампу завод ЗАЗ, з форсами та клапаном (нецелована) в Запоріжжі за 2100 в той  час коли по окремому  набіжить навіть за китай 2600 десь мінімум. Але телефони не відповідали. Та й думаю не має вже такого. Бо то був ЕДИНИЙ варіант з усього що я рив в інеті.
Spoiler
На корпусі форс російського виробництва теж напис сіменс і бош. Наскільки нарив інфи то там просто організовані виробничі потужності від того ж сіменс. Так само як і в кітаї ( з регістрацією в Польщі, наприклад) . Так що НЕ ВІРЮ  :(
На самих форсах країну (чи штрихкод) не пишуть - то ж спробуй перевір.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

#9159
Написано, ставили на заводі такі, як на фото, на тазах можливо і БОШ був, як аналог.
і ще не бачив славутоводів, хто на них жалівся. Промив, при потребі замінив гумки. Але ставити китайців, які через пару тис км протечуть під тиском, то не для мене.
Крім того, при стоковій прошивці палива буде забагато. Достатньо через тис км викрутити свічки і подивитись на них.
Хоча кожен ламає свою машину по своєму, а потім починаються зайві питання. чому то не так, та то це працює по іншому. Механік, якому в руки попадає така машина навіть гадки не буде мати, що там форсунки не тієї продуктивності. Тому і ходять вони від перекупа до перекупа по кругу.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Skiper

Ось відосик, як промити форсунки в домашніх умовах та поміняти гумові кільця.
Дешево та сердито.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

drone

Цитата: Skiper від 19 Лютого 2023, 12:52:40
Цитувати виділенещо в нас стоково німець
Повір, що це так разом зі стоковим ДАД. Також можливо заміна деяких датчиків на Бош/Сіменс (напр. датчик детонації тощо) про бензонасос вже мовчу.
Что-то мне подсказывает, что оригинал там стоял до крызыса 2008-го, когда славуты стоили по $6000 ($8500 на нынешние доллары). Потом начали ставить шо дешевле.
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

vladishtm

Цитата: drone від 19 Лютого 2023, 17:21:47Потом начали ставить шо дешевле.
В мене за 2010 рік, з останніх. Думаю що підмітали все по "сусеках". Допускаю, що якщо на форсунці напис  "Сіменс дека" - з одного боку в дві строки то можливо є орігінал. Але фото у продаванів які попало , а ціни від 450 до "від 1 467,38 грн/од." Тому я свій вибір зробив поживемо - побачимо. Мене найбільше з цього цікавить чи будуть засрані  вхідні сітки на моїх і чи підійде до них ремкоиплект (для мене це буде вперше). Все інше  - "будем посмотреть".
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Skiper від 19 Лютого 2023, 17:12:32Ось відосик, як промити форсунки в домашніх умовах та поміняти гумові кільця.
Зверніть увагу що то форси ВАЗ які ідуть по 450грн.  А Теорії я вже нахапався. І про балончік. І навіть більше - я бачив кільця в продажу по 30грн шт (бош) і по 40грн за комплект. І ота пімпочка для імпульсовання то дурня від неумних.  На крайняк берем любе автореле (вони ж є під рукою?) собираємо схему на "самопідрив" (запітуємо через н.з. контакти обмотку) та насолоджуемось імпульсами на форсунку і не пшикаємо собі в ніс всякої хні. Короче я озброєний теоретично  }-)  :-D   :wallbash:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Цитувати виділене"Сіменс дека" - з одного боку в дві строки то можливо є орігінал.
Є і інша сторона :)

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём