Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.

Dymastuy

Цитата: Dymastuy від 24 Лютого 2023, 20:48:58
Цитата: vladishtm від 24 Лютого 2023, 20:39:36Імхо, це дурня, хтось вліпив таке не думаючи, бо тоді треба " викатувать" внатурі поверхні уоз і паливоподачі по дроселю.  В стоках 1,2 та 1,3 встановлено 100% і таким чином робота виконується по базовим поверхням ЗАВЖДИ
хз.може й так,але все працює як треба динаміка гарна обороти падають.хх без навантаження тримає стабільно с навантаженням бува посмікуе стрілку.але значно краще.поки буду їздити,на 1.2 нічого ліпшого не пробував.
доречі по хх був не правий .вони стабільні що с навантаженням,що без.то просто в пробках тянучках ,я жмакаю тормоз і йде просадка.перша машина...сьогодні просто на парковці як приїхав понажи ав на тормоз той же ефект,якщо не чіпати то все добре

vladishtm

Цитата: Dymastuy link=msg=563208
доречі по хх був не правий
/quote]
:)  Так, бо для 1.2 мінімальний діапазон ХХ закладений 700-950. Для 1.3 мін діапазон 800-940.   
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: Skiper від 26 Лютого 2023, 15:01:26А може бути проблем і в такому:
Сьогодня спецом прогрів і на стоячій на ХХ нажимав на тормоз. То оберти двигуна трохи (ну може -50 ) просідають, потім трохи вверх і стабілізує. Мабуть це норма? Ніколи раніше не звертав на це уваги.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dymastuy

Цитата: vladishtm від 26 Лютого 2023, 16:14:50Сьогодня спецом прогрів і на стоячій на ХХ нажимав на тормоз. То оберти двигуна трохи (ну може -50 ) просідають, потім трохи вверх і стабілізує. Мабуть це норма? Ніколи раніше не звертав на це уваги.
ну то и для вазів сенсів славут.от с навантаженням на борт мережу та жмаканням тормозу,то прям замітно сильно.приблизно 50-70 плаває,як не крутив цо хх.зараз гарні показники на цо хх73

Dymastuy

Цитата: Skiper від 26 Лютого 2023, 15:01:26А може бути проблем і в такому:
https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=5367.0
ну в мене не глохне це така особливість авто

Володимир

Цитата: vladishtm від 27 Лютого 2023, 12:25:43Володимир  уточни що мені дивитись - напругу з ЛЗ чи коеф. корекці?
Коефіцієнт корекції KLZ.
Цитата: vladishtm від 27 Лютого 2023, 12:25:43Коеф зараз на ХХ прогрітій десь 093-1.00    максимальні значення відхилень десь 0.901-1.054 десь так..
Хоч ти і опустив вниз таблиці паливоподачі зменшивши основні паливоподачі, такий розбіг корекції показує що таблиці були настроєні на форсунки з іншою паливоподачею. Тобі потрібно зменшити паливоподачу пропорційно а не на величину. Тобто, можна взяти паспортну продуктивність кожної форсунки і підставити в формулу (Продуктивність форсунки старої)/(Продуктивність форсунки нової)=(Коефіцієнт корекції), отримаєш коефіцієнт, потім щоби не правити 3Д таблиці паливоподачі, береш таблицю корекції паливоподачі від температури повітря, і кожну точку множиш на цей коефіцієнт. В результаті паливоподача зменшиться пропорційно на цей коефіцієнт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

#2047
Тільки що знайшов ще  таке https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=5100 Подскажите по какой формуле рассчитывается Gt - суммарная топливоподача на микасе. .....
В блоках М7.6 М10.3 и М10.3+ топливо расчитывается через условные еденицы по формуле Ti=((Gt+GOB)*1000*60)/(N*4096).
....GOB прибавка у.е. к базовой топливо подаче(S1 или S3).... мабуть в нас S1_Gt  S3_Gt
І це вже цікаво? ,бо виходить GOB плюсується дійсно в усіх режима! (якщо вірити данному коменту)
і тоді все легко і зрозуміло корегуеться.  :heppy_dancing:
Зменшуем GOB під більш продуктивні форси і всіх ділов  :heppy_dancing:  :drinks: .
А це мабуть малось на увазі для ХХ замість GOB використовується Gxx прибавка на ХХ(S30 S40 S70).
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=5100
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: vladishtm від 27 Лютого 2023, 17:19:00Забув написати (до https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=563238) що
С0хх зараз =30
С0 зараз =117
Я це зрозумів, ці константи зміщують 3д-графіки основних паливоподач вверх/вниз, тому я тобі і написав, що павивоподачу потрібно міняти у всьому діапазоні пропорційно. В мікасі графіки малювали під конкретні форсунки і під конкретні основні паливоподачі. Для двигуна 1.2 це приблизно G0xx=55 і G0b=155, колись на бензині на таких їздив, то KLZ був майже стабільним, зараз на газу і основні паливоподачі попіднімав, то при переході на бензин KLZ плаває в більшому діапазоні.
Цитата: vladishtm від 27 Лютого 2023, 17:19:00Клз = 0.908-1.0
Ось так у мене коптило з вихлопної на землю з конденсатом на початку, зарзу після заміни форс.
(це плями на землі, шлейф був ще  метра на два я затер вже)
Чого дивуєшся, на прогріві і коли двигун холодний і так суміш збагачена, а тут ще доки лямбдарегулятор не включився форсунки порскали ще +10% додаткового палива.
Цитата: vladishtm від 27 Лютого 2023, 17:43:18....отож це мабуть самий простий для мене варіант. АЛЕ  :rolleyes: якби... якби... якби...
ота "C56 Постійна паливоподача (G0B-аварийний режим) (сек.)" яка зараз = 145од.
була би як би отправною точкою для ВСИХ поверхонь (як базове зміщення, відступ..оффсет, мінімалка....) то зменшивши її ми б отримали здіиг вниз ВСИХ поверхонь паливоподачі. Та я не в курсах, чи так воно, чи ні... а було б гарно править під різні форси.
1.Це працює тільки в аварійному режимі.
2.Відчуваєш різницю між матемитичними діями "+" "-" та "*" "/"?
Цитата: vladishtm від 27 Лютого 2023, 18:12:08Тільки що знайшов ще  таке https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=5100 Подскажите по какой формуле рассчитывается Gt - суммарная топливоподача на микасе. .....
В блоках М7.6 М10.3 и М10.3+ топливо расчитывается через условные еденицы по формуле Ti=((Gt+GOB)*1000*60)/(N*4096).
....GOB прибавка у.е. к базовой топливо подаче(S1 или S3).... мабуть в нас S1_Gt  S3_Gt
І це вже цікаво? ,бо виходить GOB плюсується дійсно в усіх режима! (якщо вірити данному коменту)
Дійшло нарешті.
Цитата: vladishtm від 27 Лютого 2023, 18:12:08і тоді все легко і зрозуміло корегуеться.  :heppy_dancing:
Зменшуем GOB під більш продуктивні форси і всіх ділов  :heppy_dancing:  :drinks: .
А це мабуть малось на увазі для ХХ замість GOB використовується Gxx прибавка на ХХ(S30 S40 S70).
https://www.chipsoft.com.ua/forums/viewtopic.php?t=5100
А ні, помилився, повторюсь. Відчуваєш різницю між математичними діями "+" "-" та "*" "/"?

Завантаж за цим посиланням https://drive.google.com/file/d/1OI-VaFQ87RqxA9cvqa5AUWAE8WkOMoEP/view?usp=sharing файлик, розпакуй в директорію MikasOnline, в програмі є режими газ, відкрий будь який графік, там є можливість ввести в поле величину і понатискати кнопки з різними діями, побачиш як змінюється графік при натисканні на "+" "-" та "*" "/".
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: vladishtm від 28 Лютого 2023, 11:15:24Фактично з формули (Gt+G0) можна записати як коефіціент (множник)
для кожної з точок поверхонь паливоподачі в режимах ХХ і робочого ходу.
G0 там і виступає оффсетом. Я зменшую його , а значить і знижую в кожній точці
поверхонь.
Не путай дії додавання/віднімання, і дії множення/ділення, бо в першому випадку це поправка, а в другому коефіцієнт.

Для прикладу, так змінюється графік коли ти від кожної точки віднімаєш якусь величину.


А так міняється графік коли кожну точку множиш на коефіцієнт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Так закопчуватись має за 10к км, коли багатить трохи.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Skiper

Цитата: vladishtm від 28 Лютого 2023, 21:09:336393 (4 факела) теж можна ставить
Але не надовго.
З таким нагаром на свічках за 10 км? І це те, що ти бачиш зверху, а в якому стані тоді інше в камері згоряння.
Поршнева група в такому режимі довго не протягне з невиліковними наслідками. Зазвичай подібні експерименти призводять до швидкої капіталки двигуна.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Dnestr

Доброго дня.Ланос 1.4.Мікас 113.Гбо 2.Потрібно відшити лямбду1.В Мікас онлайн крім зміни комплектації і в масці помилок що ще треба поміняти?Дякую.

vladishtm

Цитата: Dnestr від 04 Березня 2023, 12:36:55зміни комплектації і в масці помилок
.
мабуть і все
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Dnestr

Дякую.Зробив ось так.Може щось лишнє.