Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Володимир від 08 Червня 2023, 15:56:28Назва микас 10,3+ є умовною, її напевне придумали на чіпсофті, бо на блокові залишилась та сама назва 10,3 але апаратно та програмно в середині він інший.

Сам чіпсофт пише так у хелпі на лоадер "Микас-10.3+ (Микас-11)
--------------------------------------------------------------------------------
Внимание! Название Микас-10.3+ - условное. Аппаратно ЭБУ Микас-10.3+ отличается от Микас-10.3 отсутствием внешней FLASH памяти. В ЭБУ Микас-10.3+ для хранения прошивки используется внутренняя FLASH память процессора.
--------------------------------------------------------------------------------

А ось сріншот проги іншої фірмі. По їхньому
що  Е2 то без плюсів, Е3 з плюсами.
Spoiler
[close]
Можливо це має значення з адресацією, звідки тягнути
деякі данні. В мене іесія фриишна, тому данні ті не тягнуться, можливо і по барабану.
Я завжди ставлю пімпочку на третю дірочку.  :dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

#9241
Цитата: олег від 07 Червня 2023, 16:47:22бо на гарячу не заводиться,вмикаеться вентилятор и не дае крутнути стартер,
Треба почати з вимірювання напруги при виключеному двигуні у двух випадках:
1. при виключеному вентиляторі
2. при включеному вентиляторі (можно зімітувати включення вентилятору перемичкою замість реле або діагностичною програмою, щоб не гріти двигун до високої температури)
Можливо, при включеному вентиляторі в мережі недостатньо напруги для того, щоб включилося додаткове реле стартеру. До реле також підходить і плюс і масса. Воно при вкл. вентиляторі хоч спрацьовує?
Починати шукати проблему з чогось ж потрібно?

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

олег

#9242
Цитата: Skiper від 09 Червня 2023, 10:57:32
Цитата: олег від 07 Червня 2023, 16:47:22бо на гарячу не заводиться,вмикаеться вентилятор и не дае крутнути стартер,
Треба почати з вимірювання напруги при виключеному двигуні у двух випадках:
1. при виключеному вентиляторі
2. при включеному вентиляторі (можно зімітувати включення вентилятору перемичкою замість реле або діагностичною програмою, щоб не гріти двигун до високої температури)
Можливо, при включеному вентиляторі в мережі недостатньо напруги для того, щоб включилося додаткове реле стартеру. До реле також підходить і плюс і масса. Воно при вкл. вентиляторі хоч спрацьовує?
Починати шукати проблему з чогось ж потрібно?
Дякую за видповидь !Чи спрацевуе реле, не можу сказати , бо их нечутно !Та и не прислухався , клаца воно чи ни !Як я розумию, то реле стартера спрацевуе, бо стартер прокручуеться як при сившем аккумуляторе, тобто гу-гу и капец !А от напруги не хватае в мережи що би крутити стартер.Моему аккум 10 рокив, но вин працюе и видае 12,8 В.Зимой замерзае, а по теплому працюе и не сидае!Купив новий веста са/са , но ще не ставив на авто. Пидключав элемку, помилок не мае, вентилятор вимкнувся при 97°,и головне що заглушив и зразу ж завив , то завелась!Може тому що стояв и грив мотор, може того що залив 95 не спиртовий, до цього був спиртовий,не розумию.Тре ще раз буде перевирити писля того як прогрию авто в руси!

Skiper

Без заперечно потрібно виключити всі можливі нюанси, пов'язані з неякісним бензином та стареньким акумулятором, якому, можливо, і не вистачало потужності провернути стартер при вкл. додаткового навантаження, напр. вентилятора (світла фар, пічки, двірника тощо). Крім того, не завадило б профіксити клеми на втягуючем реле стартера та дроти, що підходять на предмет наявності окислів всередині між самим дротом та обжатою клемою та клеми, що накидаються на акумулятор .
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: олег від 07 Червня 2023, 10:15:19Я маю на увази цифри, наприклад: угол опережения зажигания 7'5-9 , так показуе моя елемка , то ци цифри мени ничого не кажуть, таки и повинни бути чи ни !?або положение регулятора ХХ-44-48,а повинное яке бути !?

Всі цифри, що ви бачите в цьому випадку є поточні значення (отримані в прогу діагностики з датчиків, чи з значень у прошивці Мікаса).
Прошивку мікаса, прогою діагности не дивляться. ЇЇ зчитують і зберігають файлом на комп за допомогою програм зчитування/запису прошивок (лодери). Як правило змінювати щось у прошивці НЕ ПОТРІБНО! Бо це заводське програмне забеспечення зроблене під конкретний двигун. ЯКщо ж двигун почав "барахлити" треба шукати причину не прошивці, а в системах двигуна (хоча є моментт і прошивки наприклад адаптивна інформація і дозвіл прошивкою її використовувати - як по мені цей дозвіл краще вимкнути. Та якщо двигун і системи справні, то й адвптивна інформація не шкодить.). Ну накопичену (поточну)  адаптивну  інфу можна скинути і звичайною прогою діагностики. Тим же опен діагом.
Або наприклад калібровка дроселя. Мікас проводить калібровку дроселя сам автоматично (АЛЕ тільки НУЛЯ а не всієї шкали, це правильно назвати аретіром) кожний раз при включені запалення. Та знову ж таки все це в закладених пределах, при справних датчиках (ДПЗД наприклад). Але ми маємо можливість провести "вручну" калібровку "ВСІЄЇ ШКАЛИ" ДПЗД за допомогою меню діагностияної проги. На тимчасово. Все що ми можемо міняти за допомогою діагностичних програм це будуть зміни тимчасові, вони ніяк не змінюють прошивку Мікаса.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

 Я мабудь инфу дав так погано, що мене зрозумив один славутовод РОМКА, и дав мени те , що я хотив ! При допомози елемки и проги диаг, я збильшив паливоподачу и килька рокив не маю того, що мотор глохне на гарячий! Мав малий ХХ , був 800 , поставив 900 и мотор робе ривомирно -устойчиво, и мени не треба лизти в мотор, хватило элемки. Я не заважаю мотору працювати, тяне, масло не бере, 170 км/годину бижить, то чому кудись лизти ? Те що мене турбувало, я виличив за допомогою елемки и славутовода ВОЛОДИМИР-дай Бог йому здоровья як и всим тим , хто мени допомогае с машиной!

Skiper

Цитата: vladishtm від 09 Червня 2023, 14:15:10НЕ ПОТРІБНО!
Головне правило - не потрібно заважати машині працювати, особливо, коли наші колеги Славуто/Тавроводи не повністю розуміють значення цифр, які бачить на екрані. Єдине - на першому етапі ознайомлення при справно працюючій і прогрітій машині їх можна умовно використовувати за базові, а далі обо вивчати, чому саме такий параметр маємо і в яких проміжках повинен бути з урахуванням конкретної прошивки, або залишити в спокої, а у разі не зрозумілого відхилення, краще задати питання, чим бігом перепрошивати або бездумно змінювати базові параметри.
Для прикладу, у мене на 1,2 двигуні простенька стокова 069 з 2007 року, не бездоганна, є свої недоліки, але вони не критичні, вона не страждає, наприклад, як деякі, з підвисанням обертів при переключенні тощо. Тому змінювати на іншу, більш "свіжу" ще й стокову, напр 096 або, не дай Бог, 111, бажання зовсім не маю :) Від добра добра не шукають
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

олег

 :fool: Я так и роблю , не лизу никуди без потреби !Наездник!Мию, палирую, заправляю ! А якщо шось тубуе, а я не в теме, то запитую тут . На ютюбе багато е видео , но мени бильше нравляться видповиди славутоводов , бо бачу народ шарить в машини.Особливо я допикаю ВОЛОДИМИРА , то вин дае видповидь ще й з фото , и все зрозумило.Я мав карбови авто, спочатку моквич 403,в 1975роци, за ним 412, тройка и инжектор ! Писля карба, темний лис.Тому я тут , и шукаю видповиди на свой проблеми!

олег

Цитата: олег від 09 Червня 2023, 12:58:17
Цитата: Skiper від 09 Червня 2023, 10:57:32
Цитата: олег від 07 Червня 2023, 16:47:22бо на гарячу не заводиться,вмикаеться вентилятор и не дае крутнути стартер,
Треба почати з вимірювання напруги при виключеному двигуні у двух випадках:
1. при виключеному вентиляторі
2. при включеному вентиляторі (можно зімітувати включення вентилятору перемичкою замість реле або діагностичною програмою, щоб не гріти двигун до високої температури)
Можливо, при включеному вентиляторі в мережі недостатньо напруги для того, щоб включилося додаткове реле стартеру. До реле також підходить і плюс і масса. Воно при вкл. вентиляторі хоч спрацьовує?
Починати шукати проблему з чогось ж потрібно?
Дякую за видповидь !Чи спрацевуе реле, не можу сказати , бо их нечутно !Та и не прислухався , клаца воно чи ни !Як я розумию, то реле стартера спрацевуе, бо стартер прокручуеться як при сившем аккумуляторе, тобто гу-гу и капец !А от напруги не хватае в мережи що би крутити стартер.Моему аккум 10 рокив, но вин працюе и видае 12,8 В.Зимой замерзае, а по теплому працюе и не сидае!Купив новий веста са/са , но ще не ставив на авто. Пидключав элемку, помилок не мае, вентилятор вимкнувся при 97°,и головне що заглушив и зразу ж завив , то завелась!Може тому що стояв и грив мотор, може того що залив 95 не спиртовий, до цього був спиртовий,не розумию.Тре ще раз буде перевирити писля того як прогрию авто в руси!
Доброго здоровья! Повторилось знову, на гарячу вмикаеться вентилятор, стартер не круте, аккум в цей момент сидае до 8 вольт, но через 3 хвилини набирае свою емкисть до 12,7-12,9 В.

Skiper

Все, що видає в даному режимі (тим паче при температурі повітря вище 20 градусів) напругу нижче 10-9,5 В - АКБ або під заміну, або на термінове відновлення (десульфітацію, підняття щільності зарядом-розрядом тощо). Що  буде з напругою, коли температура повітря мінус 18 градусів при холодній прокрутці (як вимагають стандарти DIN, SAE, IEC).
Виміри напруги на АКБ бажано проводити під навантаженням. Він у тебе його не тримає. Якщо є технічна та конструкційна можливість, можеш перевірити щільність електроліту. Вона буде далека від норми. Що далі роботи - вирішуй сам.
На всякий випадок залишу тут
https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/batarei_akumulyatorni_svincevi_starterni_dlya_avtotraktornoi_.pdf
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

олег

Цитата: Skiper від 10 Червня 2023, 20:51:29Все, що видає в даному режимі (тим паче при температурі повітря вище 20 градусів) напругу нижче 10-9,5 В - АКБ або під заміну, або на термінове відновлення (десульфітацію, підняття щільності зарядом-розрядом тощо). Що  буде з напругою, коли температура повітря мінус 18 градусів при холодній прокрутці (як вимагають стандарти DIN, SAE, IEC).
Виміри напруги на АКБ бажано проводити під навантаженням. Він у тебе його не тримає. Якщо є технічна та конструкційна можливість, можеш перевірити щільність електроліту. Вона буде далека від норми. Що далі роботи - вирішуй сам.
На всякий випадок залишу тут
https://zakon.isu.net.ua/sites/default/files/normdocs/batarei_akumulyatorni_svincevi_starterni_dlya_avtotraktornoi_.pdf

Вкинув в машину новий аккум. завтра , як таке повториться, то поставлю новий и побачу що буде!

Romka

Цитата: Skiper від 09 Червня 2023, 15:08:18не страждає, наприклад, як деякі, з підвисанням обертів при переключенн
То не біда, біда коли глохне, як на 111 прошивці.
Цитата: Skiper від 09 Червня 2023, 15:08:18Від добра добра не шукають
Викривлена фраза, для нас більше підходить: Краще - ворог хорошому.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: vladishtm від 09 Червня 2023, 14:15:10Або наприклад калібровка дроселя. Мікас проводить калібровку дроселя сам автоматично (АЛЕ тільки НУЛЯ а не всієї шкали, це правильно назвати аретіром) кожний раз при включені запалення.
Мікас автоматично встановлює нуль дроселя тільки якщо поточна напруга на датчику нижча за нуль калібровки, інакше ні. На контактному ДПДЗ було що якщо його відкалібрувати на холодну, то коли двигун прогріється показує на відпущеній педалі 0,3%, і скільки ти запаленням не клацай, нуля не буде.
Цитата: олег від 10 Червня 2023, 17:03:34Доброго здоровья! Повторилось знову, на гарячу вмикаеться вентилятор, стартер не круте, аккум в цей момент сидае до 8 вольт, но через 3 хвилини набирае свою емкисть до 12,7-12,9 В.
Акумулятору тапки, він засульфатувався і втратив ємність, а те що напруга потім піднімається до напруги 12,7-12,9 вказує на підвищену щільність електроліту, можливо в акумулятор доливалась не тільки дистильована вода, але й електроліт.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

олег

Так и е !В кожну банку я долив трошки эллита, 30-50 гр. не бильше! Двое суток заряжав на 0,5 ампера, ареометром провирив 1,27-1,28 , на клемах 12,9В!Таке як те що треба, новий показуе 12,5 В. Вкинув в машину новий аккум.и як опять на гарячу не заведу, то зразу заминю аккум на новий и побачу що буде! Чуйка у мене така, що и новим не заведу!Воно таке наче коротить десь.Треба по темному подивитись.
Цитата: Skiper від 09 Червня 2023, 13:32:17Без заперечно потрібно виключити всі можливі нюанси, пов'язані з неякісним бензином та стареньким акумулятором, якому, можливо, і не вистачало потужності провернути стартер при вкл. додаткового навантаження, напр. вентилятора (світла фар, пічки, двірника тощо). Крім того, не завадило б профіксити клеми на втягуючем реле стартера та дроти, що підходять на предмет наявності окислів всередині між самим дротом та обжатою клемою та клеми, що накидаються на акумулятор .
Дроти видкручував, наждачкой зачистив !ще обробыв преобразователем !

Володимир

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 10:19:02Так и е !В кожну банку я долив трошки эллита, 30-50 гр. не бильше! Двое суток заряжав на 0,5 ампера, ареометром провирив 1,27-1,28 , на клемах 12,9В!
Не можна лити в АКБ електроліт, тільки воду, понижена щільність вказує на сульфатацію пластин.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 10:19:02Таке як те що треба, новий показуе 12,5 В.
Значить його потрібно зарядити перед встановленням на авто.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 10:19:02Вкинув в машину новий аккум.и як опять на гарячу не заведу, то зразу заминю аккум на новий и побачу що буде!
А тут взагалі нічого не зрозуміло, акб новий, але як не заведу, то знову поставлю новий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion