Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 7 Гостей дивляться цю тему.

Skiper

Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 16:47:47Для люкса
Це твоє особисте бачення?
Що не так, наприклад для Стандарта 2007 року випуску.
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 16:40:06Хіба не зрозуміло,
Самий кращий юи напрямок до чесного, грамотного автоелектрика, і краще який  знаэ інж Славуту.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 14:53:08Ще, прога диаг через элм327, на заглшенном моторе, не дае показники, пише помилок нет.Вентилятор вмикаеться при t 97°,через хвилину вимикаеться- справний!
Діаг прога звязується ТіЛЬКИ ТОДЫ коли ключ в положені хоча б "ЗАПАЛЕННЯ" (а також в положені "стартер").  В положенні ключа "викл"- Мікас не  відповість.
Про бенз.насос  тут якби  додаткова інфа - якщо бортова мережа сідає так що перезапускае Мікас - то насос теж буде кожний раз запусамтись.
Простіше б було купити дешевий вольтметр у прикурювач і ти би вже більшу частину питань-гадалок виясни, Та й на подальшу експлуатацію нужна вещь. Або зараз ну хоча б тимчасово до акума мультіметр ткни!
Ще раз НАЙБІЛЬШ вирогідно в тебе не хоче крутити стартер і саме тоді коли ще додатково включаеться іентилятор.
ТОМУ ЩЕ РАЗ - можна ПРИМУСОВО, незалежно від температури двигуна (тоб то на ннепрогрітому иоторі влючити вентилятор (до заводу машини) за допомогою або діагпроги, або реле під каптом і ТОДІ ВЖЕ вмикати ключ на старт. І ЯКБИ ти ще бачив покази мультіметра то вже -професор.
Що це прояснить? ЯКЩО ХОЛОДНЕ авто призаздалегіть включеному вентиляторі заведеться - значить дійсно колупать по температурі. ЯКЩО ж ХОЛОДНЕ при працюючому вентиляторі не заведеться
- а) спробуй міняти акум (а тим біль якщо мультіметр покаже просадку до 9,5Вольта)
- б) відключи вентилятор, нагрій авто до 98градусів, виключ авто і спробуй завести БЕЗ ПІДКЛЮЧЕННОГО ВЕНТИЛЯТОРА.  :wallbash:

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 17:00:15Це твоє особисте бачення?
Що не так, наприклад для Стандарта 2007 року випуску.
НЕ ЗНаЮ уявляєш? ніколи не заглядав під капот стандарта. В мене Славута 2010. люкс, ще й з ЕЛЕКТРОПІДОГРІВОМ Дро.Узла (чув ще є підогрів від охлождайки..  - тому і пищу, що знаю.  А що не так?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 17:12:48ніколи не заглядав під капот стандарта
Так я тобі покажу свій стандарт, а ти знайди відмінності в реле
IMG_20230612_170429038_HDR.jpgIMG_20230612_170439638_HDR.jpg 


Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

vladishtm

Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 17:24:05Так я тобі покажу свій стандарт, а ти знайди відмінності в реле
А ти не бачиш?  :dunno:
Придивись уважно, в мене все підписано, що куди, а це схоже Олегу не зайвее
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 17:09:09
Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 16:40:06Хіба не зрозуміло,
Самий кращий юи напрямок до чесного, грамотного автоелектрика, і краще який  знаэ інж Славуту.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 14:53:08Ще, прога диаг через элм327, на заглшенном моторе, не дае показники, пише помилок нет.Вентилятор вмикаеться при t 97°,через хвилину вимикаеться- справний!
Діаг прога звязується ТіЛЬКИ ТОДЫ коли ключ в положені хоча б "ЗАПАЛЕННЯ" (а також в положені "стартер").  В положенні ключа "викл"- Мікас не  відповість.
Про бенз.насос  тут якби  додаткова інфа - якщо бортова мережа сідає так що перезапускае Мікас - то насос теж буде кожний раз запусамтись.
Простіше б було купити дешевий вольтметр у прикурювач і ти би вже більшу частину питань-гадалок виясни, Та й на подальшу експлуатацію нужна вещь. Або зараз ну хоча б тимчасово до акума мультіметр ткни!
Ще раз НАЙБІЛЬШ вирогідно в тебе не хоче крутити стартер і саме тоді коли ще додатково включаеться іентилятор.
ТОМУ ЩЕ РАЗ - можна ПРИМУСОВО, незалежно від температури двигуна (тоб то на ннепрогрітому иоторі влючити вентилятор (до заводу машини) за допомогою або діагпроги, або реле під каптом і ТОДІ ВЖЕ вмикати ключ на старт. І ЯКБИ ти ще бачив покази мультіметра то вже -професор.
Що це прояснить? ЯКЩО ХОЛОДНЕ авто призаздалегіть включеному вентиляторі заведеться - значить дійсно колупать по температурі. ЯКЩО ж ХОЛОДНЕ при працюючому вентиляторі не заведеться
- а) спробуй міняти акум (а тим біль якщо мультіметр покаже просадку до 9,5Вольта)
- б) відключи вентилятор, нагрій авто до 98градусів, виключ авто і спробуй завести БЕЗ ПІДКЛЮЧЕННОГО ВЕНТИЛЯТОРА.  :wallbash:

хх
Нагривав до 97°, глушив , и через секунду заводив.Розсоединял вентилятор, заводиться,но це як стою не йду.А якщо пройхався км10, зупинився и пишов видчиняти гараж(2-3 хвилини),то вже все и видключав вентилятор- не заводиться, и по диаг ошибки нет, и тильки через 10-20 хвелин, заводиться с пив оберта!Миряю акб 13,4В.

олег

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 17:48:18
Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 17:09:09
Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 16:40:06Хіба не зрозуміло,
Самий кращий юи напрямок до чесного, грамотного автоелектрика, і краще який  знаэ інж Славуту.
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 14:53:08Ще, прога диаг через элм327, на заглшенном моторе, не дае показники, пише помилок нет.Вентилятор вмикаеться при t 97°,через хвилину вимикаеться- справний!
Діаг прога звязується ТіЛЬКИ ТОДЫ коли ключ в положені хоча б "ЗАПАЛЕННЯ" (а також в положені "стартер").  В положенні ключа "викл"- Мікас не  відповість.
Про бенз.насос  тут якби  додаткова інфа - якщо бортова мережа сідає так що перезапускае Мікас - то насос теж буде кожний раз запусамтись.
Простіше б було купити дешевий вольтметр у прикурювач і ти би вже більшу частину питань-гадалок виясни, Та й на подальшу експлуатацію нужна вещь. Або зараз ну хоча б тимчасово до акума мультіметр ткни!
Ще раз НАЙБІЛЬШ вирогідно в тебе не хоче крутити стартер і саме тоді коли ще додатково включаеться іентилятор.
ТОМУ ЩЕ РАЗ - можна ПРИМУСОВО, незалежно від температури двигуна (тоб то на ннепрогрітому иоторі влючити вентилятор (до заводу машини) за допомогою або діагпроги, або реле під каптом і ТОДІ ВЖЕ вмикати ключ на старт. І ЯКБИ ти ще бачив покази мультіметра то вже -професор.
Що це прояснить? ЯКЩО ХОЛОДНЕ авто призаздалегіть включеному вентиляторі заведеться - значить дійсно колупать по температурі. ЯКЩО ж ХОЛОДНЕ при працюючому вентиляторі не заведеться
- а) спробуй міняти акум (а тим біль якщо мультіметр покаже просадку до 9,5Вольта)
- б) відключи вентилятор, нагрій авто до 98градусів, виключ авто і спробуй завести БЕЗ ПІДКЛЮЧЕННОГО ВЕНТИЛЯТОРА.  :wallbash:

хх
Нагривав до 97°, глушив , и через  :wacko: секунду заводив.Розсоединял вентилятор, заводиться,но це як стою не йду.А якщо пройхався км10, зупинився и пишов видчиняти гараж(2-3 хвилини),то вже все и видключав вентилятор- не заводиться, и по диаг ошибки нет, и тильки через 10-20 хвелин, заводиться с пив оберта!Миряю акб 13,4В.
П.С. Надо буде на холоду запустить вентилятор и пробувать зависти мотор ! Тепер я знаю де яка релюшка.Спасибо за совет!

олег

Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 17:24:05
Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 17:12:48ніколи не заглядав під капот стандарта
Так я тобі покажу свій стандарт, а ти знайди відмінності в реле
IMG_20230612_170429038_HDR.jpgIMG_20230612_170439638_HDR.jpg 



:heppy_dancing: Дякую за фото !У мене вси реле однакови, 902. а на фото лева в верхнем ряду не така як у мене! :psih:

олег

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 18:00:18
Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 17:24:05
Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 17:12:48ніколи не заглядав під капот стандарта
Так я тобі покажу свій стандарт, а ти знайди відмінності в реле
IMG_20230612_170429038_HDR.jpgIMG_20230612_170439638_HDR.jpg 


у мене заз 110308-45
:heppy_dancing: Дякую за фото !У мене вси реле однакови, 902. а на фото лева в верхнем ряду не така як у мене! :psih:
:lol:  :heppy_dancing:

олег

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 18:13:42
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 18:00:18
Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 17:24:05
Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 17:12:48ніколи не заглядав під капот стандарта
Так я тобі покажу свій стандарт, а ти знайди відмінності в реле
IMG_20230612_170429038_HDR.jpgIMG_20230612_170439638_HDR.jpg 


у мене заз 110308-45
:heppy_dancing: Дякую за фото !У мене вси реле однакови, 902. а на фото лева в верхнем ряду не така як у мене! :psih:
:lol:  :heppy_dancing:
У мене МЕМЗ 3071.

олег

Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 17:33:55
Цитата: Skiper від 12 Червня 2023, 17:24:05Так я  :psih: зпокажу свій стандарт, а ти знайди відмінності в реле
А ти не бачиш?  :dunno:
Придивись уважно, в мене все підписано, що куди, а це схоже Олегу не зайвее
Це вид Олега , велечезне дякую ! Бо ниде не миг знайти!

vladishtm

Цитата: олег від 12 Червня 2023, 17:48:18Нагривав до 97°, глушив , и через секунду заводив.Розсоединял вентилятор, заводиться,но це як стою не йду.А якщо пройхався км10, зупинився и пишов видчиняти гараж(2-3 хвилини),то вже все и видключав вентилятор- не заводиться, и по диаг ошибки нет, и тильки через 10-20 хвелин, заводиться с пив оберта!Миряю акб 13,4В.
Ну якщо ти стверджуеш що свсе саме так - то або все ж акум не тяне, або щось з дачиком теператури ОХОЛОДЖУВАЛЬНОЇ речовини. Він іде напряму в Мікас. В мікасі є константа  перекриває подачу палива як охлаждайка більше 110град.
Датчик температури ДВИГ. це окремий іде на панель

Спробуй відключати датчик на бачку охлаждайки - але сподіваюсь що не кипит вона.

АЛЕ ж "C6 Предельная температура ОЖ двигателя
Предельная температура ОЖ двигателя Определяется граница температуры ОЖ, при превышении
которой возникает ошибка 'Перегрев двигателя' и загорается лампа CE:dunno:  А ти кажеш що чек не світить ( а він взагалі в тебе колись загорявся?
"

Але якось більше на акум. Ти просто думаєш на температуру, а можливо сам акум постоїть і витягує тоді.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

олег

:wacko: Дякую за совет , попробу вмикнути вентилятор и запускать мотор на холодну!И завтра поставлю новий акб и побачу шо буде                    s:  :heppy_dancing: ь[/center]

олег

Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 18:36:23
Цитата: олег від 12 Червня 2023, 17:48:18Нагривав до 97°, глушив , и через секунду заводив.Розсоединял вентилятор, заводиться,но це як стою не йду.А якщо пройхався км10, зупинився и пишов видчиняти гараж(2-3 хвилини),то вже все и видключав вентилятор- не заводиться, и по диаг ошибки нет, и тильки через 10-20 хвелин, заводиться с пив оберта!Миряю акб 13,4В.
Ну якщо ти стверджуеш що свсе саме так - то або все ж акум не тяне, або щось з дачиком теператури ОХОЛОДЖУВАЛЬНОЇ речовини. Він іде напряму в Мікас. В мікасі є константа  перекриває подачу палива як охлаждайка більше 110град.
Датчик температури ДВИГ. це окремий іде на панель

Спробуй відключати датчик на бачку охлаждайки - але сподіваюсь що не кипит вона.

АЛЕ ж "C6 Предельная температура ОЖ двигателя
Предельная температура ОЖ двигателя Определяется граница температуры ОЖ, при превышении
которой возникает ошибка 'Перегрев двигателя' и загорается лампа CE:dunno:  А ти кажеш що чек не світить ( а він взагалі в тебе колись загорявся?
"

Але якось більше на акум. Ти просто думаєш на температуру, а можливо сам акум постоїть і витягує тоді.
Чек инколи, при запуске загораеться и тухне, а на датчике в бачку ох.ж.,я давно миняв там , вже не помню шо...шось типа сопротивления, тильки прозрачне . Може вин и не працюе, а вспомнив, вин на поворотах включався и я його видключив , бо дратував.

Skiper

Цитата: vladishtm від 12 Червня 2023, 18:36:23В мікасі є константа  перекриває подачу палива як охлаждайка більше 110град.
Спочатку починає моргати, потім загорається і глохне двигун. Цей алгоритм залежить від швидкості руху, так, як і работа самого вентилятора. Імхо, в даному випадку датчик температури ні до чого, він працює  :thank_you:
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём