Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Ось наче офіційний босал (вихлоп Славута)
https://bosal.in.ua/index.php?route=product/category&path=57&modif_body=%D0%A5%D1%8D%D1%82%D1%87%D0%B1%D0%B5%D0%BA&modif_year=2010&modif_dvs=1.3&modif_hp=%D0%91%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D0%BD&auto_model=23179
Мабуть і проставку замість каталізатора треба брати зразу, АЛе погано, що вона без гайки під лямбду - може хто десь бачив з гайкою?
Ще питання. Не розумію, а чому цих два варіанти резонаторів?, і який з них вірний вірний для інжектора 1,3 
1-Резонатор вихлопу Таврія, Славута (218-001), Bosal 110308-1202009-11
https://bosal.in.ua/rezonator-vyhlopu-tavriya-slavuta-218-001-bosal-110308-1202009-11/

2 -Резонатор з трубами инжект Таврія, Славута (279-665), Bosal 110308-1203070-21
https://bosal.in.ua/rezonator-z-trubamy-ynzhekt-tavriya-slavuta-279-665-bosal-110308-1203070-21/
Слово інжектор у варіанті 2 -він?
:dunno:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Skiper

Цитата: vladishtm від 21 Липня 2023, 21:27:05який з них вірний вірний для інжектора 1,3
Для інжектора - той що з банкою посередині.
Для карбюраторної, той що з банкою попереду, він і довший, бо в карбюраторної нема каталізатора. і фланець під "яблуко"
Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Labukh

Хто ремонтував замок, підкажіть. Випадково натиснув при ремонті, язичок заклинив, як його розклинити?

vladishtm

Цитата: Labukh від 29 Липня 2023, 12:03:29язичок заклинив,
Мабуть зняти карту дверей, потім демонтувати замок та й розбиратись тоді з ним.
Може язичка ушко, може пружина..... зніми замок сам побачиш.... А може карту знімеш, щось там пшикнеш змажеш та й гуд...
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Labukh

Та вже зняв замок і розібрався. Пластик всередині зносився і зламався. Довелося купувати та інсталювати новий замок.

олег

Цитата: олег від 15 Червня 2023, 16:05:11
Цитата: vladishtm від 15 Червня 2023, 15:22:58
Цитата: олег від 14 Червня 2023, 11:03:16А то можно накрутить такого, шо вообще не працюватиме ?
Якщо вже вам так бажаеться "порегулювати" я б вам порекомендував -спочатку спитать тут -що хочете крутнути, чому хочете і які можуть бути наслідки.
Ще раз ЕЛМ це тільки забезпечення зівязку між діагностичною программою і блоком керування ЕБУ. Забезпечує звязок? - все  до нього у вас питань нема.
Ви працюєте з діагностичною программою. Діагностичних програм багато, автори вкладають в них різний об"ем функціональності - але всі вони як правили для відображення параметрів які бачить ЕБУ авто. Якщо він чогось не бачить - ніяка прога того теж не покаже.
Так ДЕЯКІ діагностичні программи дозволять "покерувати" деякими узлами  ЕБУ.
Дійсно змінивши деякі речі через діагностичну программу, можете не поїхати далі.
Як правило, більшисть змін,  якщо вимкнути запалення, та почекати поки клацне головне реле - то зміни відміняться і статус повернеться до значень заводських. Це ж і для РХХ, запалення, форсунки, насос паливний і реле вентилятора.
Але наприклоад значення С0хх, С0 (якщо ви до них вже добрались) - не повернуться, навіть якщо скините навіть "мінус" з акума.
Записана помилка не скинеться, якщо її видає несправний орган, він видасть її знову. Скинути контролер -можна -не страшно, він автоматично перезапуститься (почуєте паливний насос.
Калібрувати дросель можна - але дивіться уважно що вказує вам діагностина прога.
Скинути адаптивну інфо -можна (і хто зна що там той мікас наобучався - але може бути так якщо він обучивсь під щось погане, а ви скинули, то може не зразу двигун буде так як було до скидання і це питання для роздумів вам) Я взагалі адаптацію відключив для мого мікаса -але це вже через зміну прощивки -це інші проги і вам поки що краще не треба їх ( бо їми вже так можна зробити ЕБУ неробочім).
Тому читайте потроху тут теми з інжектором а також запитуйте.
ПС...
Ну, і коли ви цілу неділю валили  одне питання, а ми так і не знаємо результат -якось не приемно на душі  :lol: . Всі ж переживають за вас.  ukr

Як що ви памьятаете, я зайшов сюди з одним питанням, розраховуючи на те, що в кого небудь такий глюк був и вин його виликував!Такого славутовода не знайшлось, то вже потим пишла мова про элемку!Хоча, я крутив шаг на 40, а потим вернув на 60 як и було!Элемка, на на часи !Я писав, що похолодало, машинка бильше 80 не прогриваеться.Як тильки проявиться цей глюк-напишу.
Доброго всим здоровья и скоришого закинчення вийни ! Повидомляю, що при прачюючому вентилятори, не крутився стартер при запуске .Вся причина, як казав ВОЛОДИМИР и инши, була в старому аккумулятори.Всим велике дякую за допомгу!

Vasyl Vasyliovych

Доброго дня. Є автомобіль таврія 110206, двигун 1.1 МеМЗ-245, карбюратор солекс, комутатор 0729.3734. Не заводиться, іскра є, бензин надходить до карбюратора, мітки ГРМ співпадають, бігунок дивиться на 1 циліндр. Прибор митєвої діагностики показує, що замок, реле, катушка запалювання і датчик Холла справні. Якщо налити бензину до карбюратора теж не зоводиться. Електромагнітний клапан холостого ходу був несправний, замінив на справний, виявилось, що не приходить на нього напруга, встановив дріт від контакту К на катушці запалювання не допомогло. Крутили трамблер, не допомогло взагалі ніякої реакції, стартер крутить і  все. Від аварійного запалювання заводиться відразу. Підкажіть будь ласка в чому може бути причина? Вийшов з ладу комутатор?

Олександр 1968

Якщо від аварійного працює,то комутатор справний.Причина скоріш за все таки датчик хола

Vasyl Vasyliovych

Цитата: Олександр 1968 від 04 Серпня 2023, 15:53:02Якщо від аварійного працює,то комутатор справний.Причина скоріш за все таки датчик хола
З 7 контакту комутатора немає напруги на електромагнітний клапан холостого ходу, тому я і думаю на комутатор. Прибор митєвої діагностики показує, що датчик Холла справний. Чи прибор МД може помилятися?

Олександр 1968

Для початку давай вияснимо таке:В тебе комутатор чи комутаційний блок?В першому випадку сьомтй вивід-це оберти двигуна на тахометр.При цьому в тебе має бути окремий блок ЕППХ.В другому випадку сьомий вихід на клапан.Між цими обома виробами є ще одна принципіальна різниця.Це вивід 3.В комутаторі він об'єднаний з виводом 2 і це маса датчика хола.В комутаційному блоці вивід 3 йде на вимикач дросельної на карбюраторіі.По цьому сигналі на масу і по обертах він управляє клапаном ХХ.В тавріях були обидві системи.І якщо наприклад замість комутатора поставити комутаційний блок то через те що на датчику хола нема мінуса,іскри не буде.Так що можлива і така ситуація

Vasyl Vasyliovych

#9355
Цитата: Олександр 1968 від 04 Серпня 2023, 16:51:20В тебе комутатор чи комутаційний блок?
Комутатор 0729.3734. Блока ЕППХ окремого під капотом нема. Комутатор я не міняв і раніше автомобіль заводився нормально. Може щось намудровано попереднім власником авто.

Олександр 1968

Так це комутатор,він не управляє клапаном на карбі.Клапан або вигризятий,або підключений хрен знає як.Там раніше такий самий стояв?

Vasyl Vasyliovych

Цитата: Олександр 1968 від 04 Серпня 2023, 19:31:23Там раніше такий самий стояв?
Клапан холостого ходу іншої фірми, але новий також для цього карбюратора. Жиклери однакові, що на старому, що на новому. Клапан спрацьовує, бо живиться від катушки запалювання. На старому клапані відрізав голку не допомогло теж. Той дріт, що йшов на клапан холостого ходу, йде точно на 7 контакт комутатора (я перевірив мультиметром). Але справа не в цьому, чому не заводиться, клапан відкритий, бо живиться від катушки, всі ВВ дроти цілі, всі свічки дають іскру (правда сажі на них багато). С АЗ заводиться відразу, а так, навіть якщо налити бензину в карбюратор, взагалі нічого.

Олександр 1968

Я не про клапан питав,а за комутатор.Якщо на аварійці заводиться,то комутатор і котушка справні.Чудес не буває,я б замінив датчик-роботи на 15 хв.

igo61

У вас в руках раньше машин заводился или она попала к вам уже не заводящейся? Прозвоните провод с пина 3 коммутатора в сторону разъёма ДХ и в сторону конечника карбюратора. Если пин звонится в сторону ДХ, то должен стоять коммутатор, который вы назвали. Если пин звонится в сторону карба, то должен стоять коммутационный блок 1103.ХХХХ (чи как там его  :-D ).
Куда ты скачешь, гордый конь, и где откинешь ты копыта?