Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Прикольно.Людина немає можливості купити датчик хола,а тут ще який імітатор частоти шукати потрібно.Там іскри нема,клапан поки що до одного місця

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 09 Серпня 2023, 00:25:22Прикольно.Людина немає можливості купити датчик хола,а тут ще який імітатор частоти шукати потрібно.Там іскри нема,клапан поки що до одного місця
Я надав інфу щоб людина зрозуміла помилковість про роботу клапана, а також де почитати. А імітатор імпульсів можеш і з веллсипедного колеса зробити  :wallbash:  була би клепка в голові  :-D Від Василя було питання про клапан, то і видай про клапан а не про приколи вумник. Людині допомога потрібна, а ти що видав? 
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

У автора теми стоїть комутатор і клапан підключений до плюса запалення-треба уважніше прочитувати написане.

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 09 Серпня 2023, 06:55:01У автора теми стоїть комутатор і клапан підключений до плюса запалення-треба уважніше прочитувати написане.
Можливо я щось не зрозумів, а яке призначення того клапана, що він повинен робити? не може ж він зватися просто клапан? клапан чого, для чого? На 7 ніжку наче тільки клапан ПХХ ?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Цитата: vladishtm від 09 Серпня 2023, 08:50:39
Цитата: Олександр 1968 від 09 Серпня 2023, 06:55:01У автора теми стоїть комутатор і клапан підключений до плюса запалення-треба уважніше прочитувати написане.
Можливо я щось не зрозумів, а яке призначення того клапана, що він повинен робити? не може ж він зватися просто клапан? клапан чого, для чого? На 7 ніжку наче тільки клапан ПХХ ?
В комутаторі сьомої або нема а якщо є то це вихід низьковольтного тахометра.В комутаційному блоці крім самого блоку запалення на l497 вмонтована ціла схема управління клапаном,щось схоже на це

vladishtm

#9382
Ось ще третій варіант схеми (мабуть у  Vasyl Vasyliovych саме такий) там дійсно є клапан карбюратора поз8 ( що він робить? як працює  :dunno: ) то по цій схемі він підключений фактично на "+" через головне реле (наче так)
9-комутатор
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

А ось ще  варіант теж з клапаном карбюратора , та вже з блоком керування тим клапаном
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Так який варіант схеми у вас  Vasyl Vasyliovych ? Бо є ще й такий , та навряд це ваший (хоча колгоспи ще ніхто не відміняв)
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Vasyl Vasyliovych

У мене напевно повинен стояти окремий блок керування електромагнітним клапаном карбюратора, але його нема. З 7 контакту комутатора (який призначений для тахометра) у мене йшло напряму на клапан. Я так розумію таким чином він не може відкриватися? Голка на клапані ціла не відрізана і це все раніше якось працювало. Можливо я не дуже ясно висловлююсь, прошу за це вибачення, це моє перше авто, яке я взяв щоб навчитись їздити і раніше автомобіля в сім'ї не було, знайомих які нормально розбираються в авто в мене теж нема.

User2108

Що написано у вас на комутаторі? Якщо 1103.3734, то це комутаційний блок (комутатор+ЕПХХ) і з його 7 контакту іде керування на електромагнітний клапан.

Vasyl Vasyliovych

Цитата: User2108 від 09 Серпня 2023, 15:20:05Що написано у вас на комутаторі? Якщо 1103.3734, то це комутаційний блок (комутатор+ЕПХХ) і з його 7 контакту іде керування на електромагнітний клапан.
Як я вже неодноразово писав раніше у мене комутатор 0729.3734.

vladishtm

Цитата: Vasyl Vasyliovych від 09 Серпня 2023, 14:43:01Я так розумію таким чином він не може відкриватися?
В мене інжектор, тому я сподіваюсь тут від гуру почути що то за клапан, бо якщо вінвідпрацьовує як для єкономії палива на ХХ, то він НЕ ВІДКРИВАЄТЬСЯ, а навпаки ЗАКрИВАЄТЬСЯ коли---

- авто в русі, + ви відпустили педаль "газу", + і виконується умова зони обертів.
ЦЕ примусовий холостий хід, наприклад з гори, чи перед світлофором....і т.п. (для економії палива на ХХ)
Тож при пуску він відкритий по любому і ніяк не перешкоджає пуску.

Цитата: Vasyl Vasyliovych від 09 Серпня 2023, 14:43:01У мене напевно повинен стояти окремий блок керування електромагнітним клапаном карбюратора, але його нема.
Ось я наводив вище малюнок 5.21 (схоже це ваш варіант) - на ньому немає ніякого окремого комутатора, на клапан іде з 7мої ноги, з 3тьої ноги на концевик карбюратора АЛЕ ж ніяк провід клапана на "+" не іде.
Таж сама схема (перевірочна 5.35) теж вище наводив. Всі інші що я навів (https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=564639  https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=564640 ) навряд чи ваші Бо якщо б у вас був окремий блок керування клапанам -то куди він дівся, як ви бен нього їздили до цього..... :dunno:
Так що 5.21  (5.35)мабуть ваша


А модуль мабуть такий (або аналог).
В ньому чітко 7 на клапан , 4 на "+", 3 на концевик карба, 2 мінус, 5,6 ДХ, 1 на ВВ катушку - тільки ж не на "+"  (може ви 1 та 7 путаєте маркіровку? не з тої сторони вищитуєте?


Доповнюю з огляду на вашу свіжу відповідь.
http://www.decort.kiev.ua/comm_0729_3734.htm . Той комутатор 7 нога на тахометр як написали і навели схему і ніякого клапана там немає - так що трохи схоже у вас колгосп  :dunno:
Можливо  з 7 ноги можна також взяти імпульси на який то економайзер
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

А якщо в вас в наявності все ж є клапан ПХХ то вам сюди 1103.3734
https://www.vtnauto.com/ru/1103  чи https://m8auto.com.ua/products/kommutatsionniy-blok-tavriya-slavuta-vtn-1103.3734-.html
бо там "...
Spoiler
Коммутационный блок (коммутатор) Таврия Славута.
В отличии от стандартного коммутатора  в коммутационном блоке встроен блок ЭПХХ (регулятор холостого хода).
Коммутационный блок устанавливается на авто примерно с 2000 года. Только для карбюраторных моторов.

Коммутационный блок 1103.3734 предназначен для работы в бесконтактных системах зажигания и обеспечивает бесперебойное искрообразование в диапазоне рабочих частот вращения коленчатого вала, а также включение / отключение электромагнитного клапана ЭПХХ с целью повышения экономии топлива и снижения токсичности выхлопных газов автомобиля.

Применяемость: автомобили "Славута", "Таврия" начиная с 2001 г.в., "Daewoo Sens" с карбюраторными двигателями.

Блок работает комплектно с катушкой зажигания типа 40.3705, 27.3705 или любой другой с аналогичными параметрами, и управляется сигналом датчика на эффекте Холла, встроенным в распределитель, со скважностью входного сигнала от 1,3 до 1,6.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2