Не працює вентилятор охолодження. Хелп.

Автор Evol_tear, 16 Жовтня 2024, 14:12:19

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Evol_tear

Доброго усім дня! Допоможіть буд ласка порадами, куди лізть и копать)

Авто інжекторне. Одного дня помітив чек і відразу зупинився. Считав обд2 помилки, був перегрів движка та помилка Р0480, яка вказує на помилку вентилятора охолодження. Сбросив помилки, постояв остив, поняв що не робе вентилятор... поїхав до кума розбиратись.

Перевірили проводку до реле вентилятора, перевирілі реле, все ціле. 12в приходить на реле на 87 контакт та на 86, на 85 контакті при вкл зажигання 2.6в...
Коли знимаємо фишку с датчика темп рідині, на авто загоряется чек якоби переходить в аварійний режим (повишаються обороти движка) но вентилятор також не крутится.
Якщо примусово замкнуть контакти на реле - вентилятор включается - працює...

Добрався до сто, дивилися хлопці, підьеднали свій обд2 и через прогу якусь там, вентилятор реагуе от микаса и включается і вимикается... та кажуть що проблема в самому мікасі и треба шукати когось та перепрошивати! (я щось в це не особо вірю))) взяли новий датчик темп рідині підкинули - теж саме... при відкл фішки вентилятор не вмикается... також нагріли запальничкой його до 110градусів - не працює...

Мікас 10.3 авто славута, чек зараз не горить, все працює крім вентилятора охолодження... маю на увазі другі якісь агрегати та датчики, двигло робе норм стабільно

Допоможіть порадами!) Дякую!

Володимир

Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 14:12:19Доброго усім дня! Допоможіть буд ласка порадами, куди лізть и копать)

Авто інжекторне. Одного дня помітив чек і відразу зупинився. Считав обд2 помилки, був перегрів движка та помилка Р0480, яка вказує на помилку вентилятора охолодження. Сбросив помилки, постояв остив, поняв що не робе вентилятор... поїхав до кума розбиратись.

Перевірили проводку до реле вентилятора, перевирілі реле, все ціле. 12в приходить на реле на 87 контакт та на 86, на 85 контакті при вкл зажигання 2.6в...
Коли знимаємо фишку с датчика темп рідині, на авто загоряется чек якоби переходить в аварійний режим (повишаються обороти движка) но вентилятор також не крутится.
Якщо примусово замкнуть контакти на реле - вентилятор включается - працює...

Добрався до сто, дивилися хлопці, підьеднали свій обд2 и через прогу якусь там, вентилятор реагуе от микаса и включается і вимикается... та кажуть що проблема в самому мікасі и треба шукати когось та перепрошивати! (я щось в це не особо вірю))) взяли новий датчик темп рідині підкинули - теж саме... при відкл фішки вентилятор не вмикается... також нагріли запальничкой його до 110градусів - не працює...

Мікас 10.3 авто славута, чек зараз не горить, все працює крім вентилятора охолодження... маю на увазі другі якісь агрегати та датчики, двигло робе норм стабільно

Допоможіть порадами!) Дякую!
Всі реле вмикаються шляхом подавання мікасом мінуса на 85-ий контакт реле, тикни туди тестера при вставленому реле і дивись чи міняється напруга з +12 в на нуль, якщо ні, то або обрив, або в мікасі згорів транзистор, треба перепаяти.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Evol_tear

Цитата: Володимир від 16 Жовтня 2024, 15:24:56
Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 14:12:19Доброго усім дня! Допоможіть буд ласка порадами, куди лізть и копать)

Авто інжекторне. Одного дня помітив чек і відразу зупинився. Считав обд2 помилки, був перегрів движка та помилка Р0480, яка вказує на помилку вентилятора охолодження. Сбросив помилки, постояв остив, поняв що не робе вентилятор... поїхав до кума розбиратись.

Перевірили проводку до реле вентилятора, перевирілі реле, все ціле. 12в приходить на реле на 87 контакт та на 86, на 85 контакті при вкл зажигання 2.6в...
Коли знимаємо фишку с датчика темп рідині, на авто загоряется чек якоби переходить в аварійний режим (повишаються обороти движка) но вентилятор також не крутится.
Якщо примусово замкнуть контакти на реле - вентилятор включается - працює...

Добрався до сто, дивилися хлопці, підьеднали свій обд2 и через прогу якусь там, вентилятор реагуе от микаса и включается і вимикается... та кажуть що проблема в самому мікасі и треба шукати когось та перепрошивати! (я щось в це не особо вірю))) взяли новий датчик темп рідині підкинули - теж саме... при відкл фішки вентилятор не вмикается... також нагріли запальничкой його до 110градусів - не працює...

Мікас 10.3 авто славута, чек зараз не горить, все працює крім вентилятора охолодження... маю на увазі другі якісь агрегати та датчики, двигло робе норм стабільно

Допоможіть порадами!) Дякую!
Всі реле вмикаються шляхом подавання мікасом мінуса на 85-ий контакт реле, тикни туди тестера при вставленому реле і дивись чи міняється напруга з +12 в на нуль, якщо ні, то або обрив, або в мікасі згорів транзистор, треба перепаяти.



Дуже дякую за оперативну відповідь! Перевірив на 85 контакті 12в, якщо скидаю фішку на заведенної автівки, то чек горить як писав раніше, а 12в остаеться (даже більше с генератора 14в) на 0 не скидаеться...
Тоді ще питання, чому програмно він вмикаеться і вимикаеться тоді через теж саме реле?
І ще питання, який саме транзистор мені там треба буде шукати?))

Дякую!)

Володимир

Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 16:12:04І ще питання, який саме транзистор мені там треба буде шукати?))
Тобто, при спробі керування вручну через діагностичну програму він вмикається?

Взагалі, яка історія авто, купив і зараз виявив що не працює?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Evol_tear

Цитата: Володимир від 16 Жовтня 2024, 16:38:04
Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 16:12:04І ще питання, який саме транзистор мені там треба буде шукати?))
Тобто, при спробі керування вручну через діагностичну програму він вмикається?

Взагалі, яка історія авто, купив і зараз виявив що не працює?

Ні, авто в мене 13 років, трабли бували різні, но не такі))

Так, через діагностичну программу вентилятор вмикается и вимикаеться, а при скиданні фішки с датчика темп рідини не спрацьовує, як і взагалі при їзді...

Володимир

Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 16:41:42
Цитата: Володимир від 16 Жовтня 2024, 16:38:04
Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 16:12:04І ще питання, який саме транзистор мені там треба буде шукати?))
Тобто, при спробі керування вручну через діагностичну програму він вмикається?

Взагалі, яка історія авто, купив і зараз виявив що не працює?

Ні, авто в мене 13 років, трабли бували різні, но не такі))

Так, через діагностичну программу вентилятор вмикается и вимикаеться, а при скиданні фішки с датчика темп рідини не спрацьовує, як і взагалі при їзді...
З машиною що робилось, може перепрошивав?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Evol_tear

Цитата: Володимир від 16 Жовтня 2024, 16:50:15З машиною що робилось, може перепрошивав?

Перепрошивав, давно, в 2013 році мені відкинули лямда-зонд та корегували показникі різні (СО, плаваючи оберти). До цього момента с вентилятором ніяких нарікань не було.

Володимир

Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 16:55:50
Цитата: Володимир від 16 Жовтня 2024, 16:50:15З машиною що робилось, може перепрошивав?

Перепрошивав, давно, в 2013 році мені відкинули лямда-зонд та корегували показникі різні (СО, плаваючи оберти). До цього момента с вентилятором ніяких нарікань не було.
Запусти двигун і дивись на діагностиці температуру, при 96 має увімкнутись, можливо він насправді працює, бо якась дуже дивна ситуація.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Evol_tear

Цитата: Володимир від 16 Жовтня 2024, 16:59:10Запусти двигун і дивись на діагностиці температуру, при 96 має увімкнутись, можливо він насправді працює, бо якась дуже дивна ситуація.

В тому і проблема виникла, що не спрацьовує вентилятор, до 100 градусів прогрівав, інший новий датчик темп рідини прогрівали запальничкою до 110 по діагностиці... теж не спрацьовує... в аварійному режимі теж не спрацьовує (знімаючи фишку с датчика темп рідини). А замикаючи контакти на реле, подаючи минус примусово на 85 контакт він (вентилятор) вмикается. І як више писав примусово через программу опендиаг реагуе і вмикається і вимикається  :dunno:

vladishtm

Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 14:12:19Коли знимаємо фишку с датчика темп рідині, на авто загоряется чек якоби переходить в аварійний режим (повишаються обороти движка) но вентилятор також не крутится.
І правільно робить що не крутиться.  Бо обрив це іеликий опір, а 100град це десь 200 Ом
Тоб то не просто витягнути фішку, а щє й підключити в жгут десь 170Ом

Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 17:18:54І як више писав примусово через программу опендиаг реагуе і вмикається і вимикається  :dunno:
Дуже дивна ситуація, прошивка має контрольну суму, тому тут виключено що появився програмний глюк, бо інакше контролер в мікасі просто не стартував би. І на рахунок зняти фішку з датчика, це має бути -40 градусів по діагностиці.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Вірно -40. Тому і оберти піднімалися. Схоже там ще й СТО ті специ.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Evol_tear

Дякую хлопці за поради. Тобто, наскільки я поняв, якась біда с датчиком температури рідини або с проводкою від нього до мікаса (треба шукати в датчике помилку або в проводах від нього до мікаса) чому тоді чек не горить, а коли відкидуешь фішку с датчика - горить?  :wacko: і температура яку считую зі свого обд2 вроді адекватно показує, десь на 87-88 градусів видно що робє термостат і температура падає до 75-77 і поступово наростає...  :dunno:

Прочитав ще в інете на форумах, що не усі датчики підходять до мікаса 10.3 + лишь з певними заводськими номерами, вот який на сто мені підкидівали хз... я був впевнений в ньому що він працює, бо по опендіагу при нагріванні запальничкою самого датчика температура зростае і при мені зросла до 110 і вентилятор не увімкнувся. І там же хлопці мені і сказали, що в аварійному режимі при скиданні датчика відразу стартує вентилятор...

Буду ковиряти далі...

Олександр 1968

Цитата: vladishtm від 16 Жовтня 2024, 20:30:19
Цитата: Evol_tear від 16 Жовтня 2024, 14:12:19Коли знимаємо фишку с датчика темп рідині, на авто загоряется чек якоби переходить в аварійний режим (повишаються обороти движка) но вентилятор також не крутится.
І правільно робить що не крутиться.  Бо обрив це іеликий опір, а 100град це десь 200 Ом
Тоб то не просто витягнути фішку, а щє й підключити в жгут десь 170Ом

Spoiler
[close]
Єдині авти в яких при зніманні розєма з датчика в аварійному режимі не вмикається вентилятор-ЦЕ Китайці!Всі інші вмикають!Це елементарно,при обриві датчика повинен дути карлсон,щоб не закипіти

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 23 Жовтня 2024, 22:51:47Єдині авти в яких при зніманні розєма з датчика в аварійному режимі не вмикається вентилятор-ЦЕ Китайці!Всі інші вмикають!Це елементарно,при обриві датчика повинен дути карлсон,щоб не закипіти

Колись на 1102 наприклад було так що для вент охолодження стояв датчик який фактично і включав. тм-108 . Ось схеми, і що буде якщо витягнути датчик?
Spoiler
[close]
Spoiler
[close]

Spoiler
Untitled - 1.jpg
[close]
Мікас 10,3 -11 вмикає та вимикає вентилятор (реле мінусом) а також перевіряє справність датчика і схеми.
P0116    Выход сигнала датчика температуры охлаждающей жидкости за допустимый диапазон
P0117    Низкий уровень сигнала цепи датчика температуры охлаждающей жидкости
P0118    Высокий уровень сигнала цепи датчика температуры охлаждающей жидкости

А при несправному Мікасі ніхто нікуди не поїде.
https://chiptuner.ru/content/err_mik11

Обрив датчика це збідьшення опору на вході Мікаса чи зменшення?
-40=100кОм
+100=100Ом

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2