Чип-тюнинг диагностика Микас

Автор Александр, 14 Квітня 2008, 15:47:07

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

loki

К сожалению, тем КЛайн адаптером, который мне доступен, получается работать только с Ланосами.
На трех Славутах им даже считать мозги не получилось.

Интересно, кстати, аргументированные :) мнения по поводу полезности/бесполезности ДК.

Kritik

ДК в основному працює при прогріві, коли мотор холодний, і коли двіжок вже подуставший.
А коли двіжок нормальний і робочий, і прогрітий до норм температури то ДК практично безполезний.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Володимир

Цитата: lokiМенял Gxx.
Блок точно 10.3 - уточнял АКМом Правда, не помню версию.
Возможно, это какая-то переходная версия прошивки.
А, возможно, это связано с уставшим ДК.
Глянь на блок там наверное написано M1103111SL12202, нужно перепрошить, иначе галочку \"Разрешать адаптацию под датчику кислорода\" не снимеш.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

loki

Интересные сведения. А на основе чего сделаны такие выводы?

Володимир

Цитата: lokiИнтересные сведения. А на основе чего сделаны такие выводы?
В 111 прошивці включена вищезгадана опція, і крутити в ній паливоподачу на ХХ немає смислу, вона все одно виставляється автоматично по показах ДК.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

loki

Наклейку видимо печатали на струйнике, поэтому она размокла.
Видно только
М10.3
11.......
M1031....

Но то, что не 11й - точно.
Доберусь до КЛайна - посмотрю прошивку.

Володимир

В мене стоїть такий ЕБУ


проблеми з нестабільним ХХ, датчики всі провірені, все в порядку.
Чи існує така прошивка до цього блоку, щоб до 3 тис.об/хв був економ режим, а після трьох-чпорт? :)
Вже НЕ хочу BMW

Kritik

Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Володимир

Цитата: Кучерявийпроблеми з нестабільним ХХ, датчики всі провірені, все в порядку.
А паливоподачу на ХХ привів до норми?

В тій прошивці що має крітік, там порівняно із стандартом відключено датчик кислорода, збільшено кут запалювання на 5 градусів і на низьких (0-2000) та високих (4400-6000) оборотах перехід на потужний режим включається скоріше. Також режим ХХ включается відносно дроселю скоріше на 0.6%. Для мене поки що не зрозуміло як ці зміни вплинули на те що не плавае ХХ, хіба що лямбда відключена, але існує така ж перша версія прошивки і з включеною лямбдою, потрібно напевне буде спитати на чипсофті автора прошивки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Владимир

Цитата: Володимир
Цитата: Кучерявийпроблеми з нестабільним ХХ, датчики всі провірені, все в порядку.
А паливоподачу на ХХ привів до норми?

В тій прошивці що має крітік, там порівняно із стандартом відключено датчик кислорода, збільшено кут запалювання на 5 градусів і на низьких (0-2000) та високих (4400-6000) оборотах перехід на потужний режим включається скоріше. Також режим ХХ включается відносно дроселю скоріше на 0.6%. Для мене поки що не зрозуміло як ці зміни вплинули на те що не плавае ХХ, хіба що лямбда відключена, але існує така ж перша версія прошивки і з включеною лямбдою, потрібно напевне буде спитати на чипсофті автора прошивки.

Полное название прошивки (файла) в студию!
Откуда взялась прошивка?
 кто решил что в этой прошивке, если это та, что я думаю, устранен баг с плаваньем ХХ и прочие детские болячки?

 ....давайте пообщаемся.. :whistling:
а то все вокруг да около...
Расходные материалы для струйной печати (чернила, фотобумага)
______________________________________________

Мой Бортовик

Kritik

Прошивку робив Денис, той самий шо робив Чіп Лодирь і Експлорер.
Я думаю він шарить шо робить :)
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.

Володимир

Цитата: GadzillaПолное название прошивки (файла) в студию!
Откуда взялась прошивка?
 кто решил что в этой прошивке, если это та, что я думаю, устранен баг с плаваньем ХХ и прочие детские болячки?
....давайте пообщаемся.. :whistling:
а то все вокруг да около...
Як говориться \"хороша думка приходить завжди після\" щоби розібратись що до чого вирішив я уважно перечитати на чипсофті гілку в якій є ця прошивка, і коли порівняв початковий варіант тюнінгової прошивки з кінцевим, до мене таки дійшло, що Денис Супруненко мав на увазі не баг з плаванням обертів при їзді накатом, а зависання обертів двигуна після зупинки. Тобто коли оберти двигуна зависають після зупинки машини десь на позначці 2000, водії в такій ситуації легенько стукають по педалі газу і оберти падають до обертів ХХ. Це відбувається через перетягнутий тросик чи неправильну калібровку ДПДЗ при опущеній педалі газу положення дроселя получється більше 0,3%, тому в цій прошивці цей поріг піднято до 0,9%.

Про плавання обертів двигуна при їзді накатом десь в одному місці читав що потрібно десь синхронізувати кути запалювання на ХХ та  робочтому  ході але конкретного вирішення не знайшов.

Треба ще попробувати варіант крітіка із забором холодного повітря щобі ресивер охолоджувався, замітив що баг з плаванням на нейтралі може бути тільки на добре прогрітій машині коли під капотом все добре прогрілось.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Владимир

Цитата: Володимирзамітив що баг з плаванням на нейтралі може бути тільки на добре прогрітій машині коли під капотом все добре прогрілось.

По поводу совпадений УОЗ перехадной/ХХ - 100% надо выводить в одни параметры.

В каком диапазоне начинают плавать обороты, и конкретно с какой температуры, характер плаванья (ну там рывками, волнами срыв вверх, иди вниз) конечно лучше картинку графика с АКМ или KWP, чем там пользуешбся?
Вполне возможно, что при нагреве какие-то шланги расширяются и появляется подсос воздуха, в таком варианте на ровне с оборотами надо смотреть как изменяется абсолютное давление...
Расходные материалы для струйной печати (чернила, фотобумага)
______________________________________________

Мой Бортовик

Kritik

в мене хоть і вже був 103069, але всерівно часом підвисали обороти при їзді накатом, десь в районі 1200, але буквально на пару секунд, а після прошивки і це пропало.
Прийму в подарунок будь яку нерухомість на Кіпрі.