«АвтоВАЗ» выпустит Lada Kalina с полным приводом

Автор User2108, 15 Листопада 2013, 12:19:45

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.

Андрей

Цитата: boss1990хорошо  реьбята   берите  тазы  у которых  спидометры  врут на  10 км   и потом  не жалуйтесь (  а почеему  у нас  такое   автостроение  фиговое )   пока  мы не поймем  и  не начнем  уважать  нашего  производителя  мы  вечно    будем  уступать вазам  газам  и т.д

Якщо хто незнає то спідометри\"врут\"на всіх машинах,і це причина жалуваться?А за що уважать нашого производителя?За те що держава підняла ціну на Гранту  яка стала конкурентом в ціновій категоріїї.Дуже гарний спосіб боротьби з конкурентами

Саша

Цитата: flyer112
Цитата: Alexxx_1982Добра ідея  була б на базі таврославки зробити 4х4.
Хоча у наших авто прохідність краща за важчі і потужніші Тази із переднім приводом!
Перевірено особисто зимою, польовою дорогою по переметах я пробився(+зимова гума), через 20хв знайомий засів 99-ю, покинув її у полі та прийшов у село за допомогою!!


Якщо будуть повноприводні тази то найдуться умільці які перенесуть 4х4 в славуту *WRITE*
так повнопривідні тазики іще із 2000-х були розроблені та представлені на SІА, як моделі \"тарзан\", та \"тарзан-2\". Так що чому такий ажіотаж над 4х4 тазом. Думаю там буде все уніфіковано із нивою.
Tavria 1.4L Ice + LPG2
VAZ 21104 8v 1.6 +LPG4

Юра

Цитата: Kritik
Цитата: yra
Цитата: boss1990фе  лучше  наш   Ланос  взять  чем  этот  тазик  с полным  приводом   качества  то нету   да и  цена  за 10 y.e  завалит
Дайте вставить 5 копійок...Їзжу вже на сенсі,щитаю даже сенса лучим за якогось там таза.......авто тихе,мяке,та й дизайн хоч він ще і 90-х років но намного сучасніший рубаних тупою сокирою тазів.....їздив якось на пріорі,ну да мотор сустрий,но на цьому весь позитив кончаеться,салон корявий,гримить все.стид,ходова жорсткіша,а пріора це вершенство тазівського машиностроєнія,за калину вопше мовчу,слів нема.....І доречі майже більшість росіянів сміються зі своїх авто, насміхаються....а в нас в україні більшинство навпаки гордяться відчизнянимхай яким но єце щось же означає...і ті самі шанси та ланоси в росєї пользуються більшою популярністю......
Щас на сені катаю.далі тіки ланос це мінімум,но не таз це точно......

дякую)
поржав)

якшо ви Пріору вважаєте вершиною ВАЗа то далі нема про шо говорити....
сенс має 100 конів?


сенс має АБС?
сенс має подушки безпеки?

ви мене вибачте, але мене тільки від руля в сенсі вже вивертає.... то про шо говорити дальше)
а 1.3 мотор на кузові 1000+ кг, це взагалі предел мечтаній)))

пишіть ше, поржу)
На чому їзжу те й хвалю.....
я не кажу що сенс лучий по двигуну,мені це до лампочки,главне щоб вид у машини був.але на вкус та цвет......
даже еслі б в калини було б 300 сил.невзявби її із за кузова ніколи.і ще потому що вона калина............
ланос має і твої абс і 108 сил і подушки і т.д....і в 1900 раз хоч на машину похожє....

улибнуло


Андрей

Цитата: yra
Цитата: Kritik
Цитата: yraДайте вставить 5 копійок...Їзжу вже на сенсі,щитаю даже сенса лучим за якогось там таза.......авто тихе,мяке,та й дизайн хоч він ще і 90-х років но намного сучасніший рубаних тупою сокирою тазів.....їздив якось на пріорі,ну да мотор сустрий,но на цьому весь позитив кончаеться,салон корявий,гримить все.стид,ходова жорсткіша,а пріора це вершенство тазівського машиностроєнія,за калину вопше мовчу,слів нема.....І доречі майже більшість росіянів сміються зі своїх авто, насміхаються....а в нас в україні більшинство навпаки гордяться відчизнянимхай яким но єце щось же означає...і ті самі шанси та ланоси в росєї пользуються більшою популярністю......
Щас на сені катаю.далі тіки ланос це мінімум,но не таз це точно......

дякую)
поржав)

якшо ви Пріору вважаєте вершиною ВАЗа то далі нема про шо говорити....
сенс має 100 конів?


сенс має АБС?
сенс має подушки безпеки?

ви мене вибачте, але мене тільки від руля в сенсі вже вивертає.... то про шо говорити дальше)
а 1.3 мотор на кузові 1000+ кг, це взагалі предел мечтаній)))

пишіть ше, поржу)
На чому їзжу те й хвалю.....
я не кажу що сенс лучий по двигуну,мені це до лампочки,главне щоб вид у машини був.але на вкус та цвет......
даже еслі б в калини було б 300 сил.невзявби її із за кузова ніколи.і ще потому що вона калина............
ланос має і твої абс і 108 сил і подушки і т.д....і в 1900 раз хоч на машину похожє....

улибнуло



Юра


Денис

Цитата: yraприветствуем фанів тазів.урааааааааааааааааааааааааааааааааааааааааа
Спасибоооооооо! Привет фанам таврий в 20 летнем кузове от калоса-сенеса. А давайте достоинством мериться! , я например я выложу 110 фоток кумового сенса 2007 г.в без единого подкраса и с полностью ржавыми порогами , арками и гнилыми лонжеронами,  а Вы мне фото ржавой Калины.  Или Вы на сенсе с дорожным просветом в пару сантиметров проедете там где я проеду на таврии или пролечу на Калине. Или с расходом топлива на сенсе (1,4л) в среднем в 9л/100км понюхаете выхлопную моей таврии на трасе (расход на скорости максимальной 162 км/ч час по жпс при 7/л/100км) или Калины- 180 км/ч (при этом отличная упраляемось и расход в пределах сенса). Можете еще сравнить свет, багажник , уплотнение дверей, расход топлива, ЭУР калины и вашей поделки с ланоса и таврии.
Так, что уж не нужно  о Сенсе-я пол года ездил на служебном ланосе (тут все подают в обморок-ПОЛЯК 2006г.в 1,5 8 кл-мега тачка , за такое  ведро на базаре и сейчас 6 к.уе просят), и сейчас когда забираю у братана Калину(2007 г.в универсал 1,6) , еду  и чувствую разницу (разницу с ланосом а не с недоланосам и претаврией-сенсом).
Поэтому прежде чем орать -Калина гамно, гамно ее кузов-выложите фотки гнилых калин или отрваных ее лонжеронов или стаканов (я уже пару лет на Калина форуме-таких еще невидел).

Денис

Цитата: yraда ладно
По ссылке  на ютуб даже этот неадекват-мажор-чечен калину универсал хвалит.
Цитувати виділенеДавайте по теме, обсуждения Ланосов, Приор и прочего в другом разделе
Так мы Калину и обсуждаем, но нужно с чем-то сравнивать, мы ж не можем говорить, что калина плохая т.к хуже лексуса-бентли-мерса. Опять к Сенсу-простая логика: берем таврию ставим в нее двигатель от Приоры-получаем мегатюнинг, берем таврию ставим в не двигатель от матиза-получаем бред. По анологии  берем Ланос -ставим двигатели Вектра 2,0 получаем тюнинг, берем Ланос ставим в нее двигатель от таврии -получаем ????.
Вывод -калина по сравнению с сенсом-ланосом отличная машина, в сравнении с лексусами-бентли калина это ??? *ROFL*
Я ж всетаки больше о Калине написал, чем о сенсе-лексусе  :D

Андрей

Цитата: denzil7
Цитата: yraда ладно
По ссылке  на ютуб даже этот неадекват-мажор-чечен калину универсал хвалит.
Цитувати виділенеДавайте по теме, обсуждения Ланосов, Приор и прочего в другом разделе
Так мы Калину и обсуждаем, но нужно с чем-то сравнивать, мы ж не можем говорить, что калина плохая т.к хуже лексуса-бентли-мерса. Опять к Сенсу-простая логика: берем таврию ставим в нее двигатель от Приоры-получаем мегатюнинг, берем таврию ставим в не двигатель от матиза-получаем бред. По анологии  берем Ланос -ставим двигатели Вектра 2,0 получаем тюнинг, берем Ланос ставим в нее двигатель от таврии -получаем ????.
Вывод -калина по сравнению с сенсом-ланосом отличная машина, в сравнении с лексусами-бентли калина это ??? *ROFL*
Я ж всетаки больше о Калине написал, чем о сенсе-лексусе  :D

 :D Красава.Ну сенс же краще.В нього ж розхід 10 літрів а не 6 як в Калині

Yura

Не  знаю  кому  что  кому  Калина а кому Лексус  а мне и на Славуте  удобно ездить    (  64 лс под  капотом   полу автоматическая  коробка передач 6.5 л на 100 км )  И зачем  та калина обжорливая

Андрей

Цитата: boss1990Не  знаю  кому  что  кому  Калина а кому Лексус  а мне и на Славуте  удобно ездить    (  64 лс под  капотом   полу автоматическая  коробка передач 6.5 л на 100 км )  И зачем  та калина обжорливая

Калина обжорлива?Инфа проверенна?

Yura

10-ку  в городе  точно жрет  а то и больше ведь теперь  она ж  полно приводная а это дополнительный  расход топлива .

Андрей

Цитата: boss199010-ку  в городе  точно жрет  а то и больше ведь теперь  она ж  полно приводная а это дополнительный  расход топлива .

Ванга?Откуда можна знать те чого ще нема?Це ж не ніва .У мене на ніві 5ти дверкі 2001г. розхід був 13 літрів.А Калина явно буде легша і двіжок якби конструтивно краще чим у\"класиці\"

Yura

все  вазы   жрут  10  в городе  8  по трассе   и плюс  полный  привод  это лишних  2-3  литра  расхода.  вес особого значения не  имеет

Юра

Цитата: ОлежкаКалина и Сенс это разные автомобили, с разными моторами и разными ценовыми категориями, Сенс 65 штук, Калина(Гранта) 90, разница велика. Сенс можно сравнить с Джили СК, вот его реальный конкурент
розумно сказав,ато калина-малина......
в мене була славутка,і скажу вам доречі так в не поганому стані,любив її,а після того як поїздив на сені поняв що таврия бала таким собі відром-відерцем.....хай сенс і недоланос.покрайні мірі він луче таврий-славут,і ще одне я сенса не порівнюю з шкалиною.повторюю в третє.не той ціновий діапвзон.......в в тому діапазоні що шмалина стоїть ,то вона тих грошей і не стоїть.....прально тут один написав.даже в кузов сенса можна втулити мотор от опеля калібри і це буда тачка,а в шмалину хоч від ферарі тули,вона тазіком і залишиться.подивіться скіки ланосовських кузовів по світі їздить,добре затюнених,а що шмалина??????прото глина))))))))оце написав))))))))
да ладно харош рулить оце куплю малину та буду нормальним пациком)))))))
а вопше я кажу,що ви прикипіли до неї в росіі пріора набагато  популяпрніша,та й якась там 15-ка набагато краще виглядить,але тази всі одинакові ,такі собі недоработки століть,впрочим в нас те ж саме)))))))
і що за порівнняння двигунів,берем одне ставим в друге получаєм.......................,детський сад.......

Андрей

Та закрийте вже цю тему к едрни фени.Розвели тут срач.Каждий хвалить своє гі*но.В Росіїї рівень зарплат чуть більше чим у нас.От і маем сенс а раша калину.І доречі було б цікаво якщо б деу моторс не став банкротом і не почав нам свое корейське коріння всовувати в славту а згодом і в ланос.
Цитата\"К 1999 году Daewoo, на тот момент второй по величине концерн Южной Кореи, имевший интересы приблизительно в 100 странах, обанкротился с долгами приблизительно в 80 миллиардов долларов.\"

А деу славута то тоді і почали робити