Поворотники

Автор Артём, 25 Вересня 2014, 10:54:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

vladishtm

Цитата: Romka від 06 Грудня 2023, 13:25:49Спробуйте розібрати кнопку та прочистити, змастити силіконом контакти, щоб не купляти.
:thank_you:  Спробую поколупать,  можливо завтра.
Теоретично згоден, бо по схемі схоже, що якщо збільшиться перехідне на вмикач аварійки, то можливо реле сприймає це як поява нагрузки.... а потім коли даєм нагрузку - реле вважає що не нормальний опір всього кола нагрузки і частить. Можливо це контакти 1, 2, 5 - інші наче не повинні вплинути. Можливо хреновий саме штекер на контакті "5". Або "49" на реле, або "-"  (31й) на реле. Це точно щось загальне для всіх варіантів..... короче "направленіє" пошуку визначив, тепер треба лізти.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Я б скоріш відкрив би корпус релє.І якщо там пара гімнистих транзисторів-викинув не дивлячись куди.Клацання без причини-саме на це вказує.Ще простіше-відключити праву передню лампу поворотів,і подивитись чи зміниться частота.Ні-значить реле на винос.

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 06 Грудня 2023, 19:00:30Я б скоріш відкрив би корпус релє.І якщо там пара гімнистих транзисторів-викинув не дивлячись куди.Клацання без причини-саме на це вказує.Ще простіше-відключити праву передню лампу поворотів,і подивитись чи зміниться частота.Ні-значить реле на винос.
Завтра відкрию реле і старе теж , сфоткаю і викладу. Але тоді залишиться питання -  щось же було до заміни реле, і з заміною реле воно змінилося
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 06 Грудня 2023, 19:00:30Я б скоріш відкрив би корпус релє.І якщо там пара гімнистих транзисторів-викинув не дивлячись куди.
Одкрив, маркування реле таке саме як і стояло в мене БЛ......!!!! }-) повбивав би  }-)
Ось автор https://sovek.com.ua/uk/index.php?route=product/product&path=77_59_67&product_id=73&limit=100
Та от тільки він заявив "Контроль справності ламп в режимі маневрування в переривнику відсутня."
Так якого хе...!!!! ви його так само промаркували?  }-)
Є в них ще 712.3777-004 для світлодіодів і накальних, але тех без контролю
А ось ОЦЕ https://sovek.com.ua/uk/index.php?route=product/product&path=77_59_67&product_id=75&limit=100  таке як у нас але маркування чомусь 712.3777    - воно має контроль "..для контролю справності ламп автотранспортних засобів в режимі маневрування..."

Передивився старе, .....не сподобвся пропай на платі точки пайки якоря реле. Пропаяв. Завтра спробую.....
ПС.За вікном прямо зараз почали насипать РСЗВ і не дуже далеко.... :hysterics:   }-)
Це те що я купив
Spoiler
IMG_20231207_154040.jpg
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Релє поворотів(правильні),як правило штуки довговічні.Основні проблеми,це"холодна" пайка,особливо шунта(скоба),силового релє та вихідних контактів.В останній час в малогабаритних є проблема поганої якості виконання силового релє.Там просто обгоряє контакт.Заміна проблематична через малі розміри.Хоча можна знайти і перепаяти на якісне.Навіть якщо продрелити в корпусі діру і вивести чотири проводи і приліпити зверху велику релюху(хто там його бачить),то таке релє прослужить ще довгі роки.Або кожних півроку на базар/магазин.Подаванам теж їсти хочеться.В щитку приладів(стандарт)контрольна лампа підключена між контактом запалення(15)та контактом виходу релє поворотів(49а)Тому дешманські релє блудять деколи.В принципі перекомутувавши лампу одним кінцем на масу,другим через два діоди на обидва борти поворотників,повинні працювати більшість релє поворотів.

vladishtm

Я поставив сьогодні на місце старе ( після пропаю контакта якоря на платі,візуально там наче утворилося кільце непропаю, а це саме силове коло), наче зразу нормально запрацювало. Але поїздимо побачимо. От ще поправка  трохи про те що пробував на заміну. Я трохи не так описав його поведінку. При іключеному запаленні воно ще не підклацувало і все робило вірно. А от коли вже заведений двигун - воно починає клацать. З усього що для нього змінюється це напруга бортмережі - стає 14 вольт. Як вони вже там кумекали куібіни хренові  х.з.  :psih: Ну не контролює навантаженяя то розумію, а от така залежність від робочої напруги  :dunno: Невже зараз в сучасних авто ще й стабілізація напруги  :psih:  :facepalm:  для мех реле  :wallbash:
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Олександр 1968 від 08 Грудня 2023, 12:30:29В щитку приладів(стандарт)контрольна лампа підключена між контактом запалення(15)та контактом виходу релє поворотів(49а)Тому дешманські релє блудять деколи.
Не знаю як в славутах стандарт, а на моїй таврії стандарт 93 рв контрольна лампа на панелі засвічувалась коли поворотник гас, тобто працювала інверсійно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр 1968

Цитата: Володимир від 08 Грудня 2023, 13:53:23
Цитата: Олександр 1968 від 08 Грудня 2023, 12:30:29В щитку приладів(стандарт)контрольна лампа підключена між контактом запалення(15)та контактом виходу релє поворотів(49а)Тому дешманські релє блудять деколи.
Не знаю як в славутах стандарт, а на моїй таврії стандарт 93 рв контрольна лампа на панелі засвічувалась коли поворотник гас, тобто працювала інверсійно.

Ну так все правильно.Коли на виході релє з,являється плюс,тоді основна лампа загоряється-на панелі гасне(два плюси на кінцях).І коли на виході релє немає плюса,тоді плюс від запалення через лампу на щитку,через перемикач поворотів,через нитки ламп поворотів приходить на масу.

vladishtm

По факту старе реле поворотники-аварійка в мене вже не чисто  електромагнітне з тепловіком-роз"єднувачем, а електронне (мікросхема)  з термічним шунтом. Таке реле працює як тільки на нього пішло живлення (мікросхема-генератор імпульсів) і (судячи з наявності перекидного контакту реле) живить по черзі силову частину (поворотники) і лампочки контрольки (їх дві на панелі люкс). В силовій  цепі є  резистор - наявність в ньому визначенного струму в силовій цепі задає частоту миготіння - справне коло сигналів чи ні. А те що я купив нове - воно без контролю - пішла напруга - пішло клацать. Там скоріш за все повинна бути схема керування сигналами не така як в нас.
В нас десь так і є,  плюс пя"та функція -контроль цілостності кіл вказівників поворотів (і це дуже правільне рішення).
Spoiler
4 функции прерывателей:
1-Создание прерывистого светового сигнала указателей на одной из сторон автомобиля до и во время осуществления маневра;
2-Создание прерывистого сигнала уже сигнальной лампы, размещенной на приборной панели авто;
3-Формирование прерывистых сигналов абсолютно всех указателей, которыми оборудован автомобиль, при включении аварийной сигнализации;
4-Формирование аналогично прерывистого, но уже звукового сигнала - щелчков - призванного помочь водителю ориентироваться в работе устройств без непосредственного визуального контакта с приборной панелью.
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Ось таке чудо там бликає.Не смійтесь на формат фото.Форум не хоче цей файл загрузити напряму,ні з телефону,ні з планшета

Олександр 1968

А це нормальне на мікросхемі-клоні

vladishtm

Як я  зрозумів з наведених Олександр 1968 схем реле поворотників ( https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=565313
https://slavuta-club.info/forum/index.php?msg=565314)
- перша  "мигаає", як тільки подається живлення, тому під нашу схему
управління поаоротникі/сигналізації не підійде (або переробляти схему щоб живлення на реле попадало тільки або через вимикач попоротників, або вимикач аварійки.). А от чому воно в мене не мигало при напрузі нижче 12В (орієнтовно) :dunno:
Друга (рідне для нас) мабуть теж зразу підтягує реле ( бо живлення попадає зразу через вимикач аварійки), та коло нагрузки не замкнуто, тож "клацання" (а це мабуть і є частина  функції контроля нагрузки) не буде. Можливо попадеться  мені вінницьке від sovek  712.3777 з контролем нагрузки - спробую.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Олександр 1968

Перша схема це та що прекрасно впихається в корпус і продається,як реле без контролю ламп.Лампа там зоображена для наглядності.Це вихід на перемикач поворотів(49а)Обидва реле мають живлення плюсове через кнопку аварійки(або прямий плюс в режимі аварійки,або від запалювання в режимі поворотників).Мінус теж постійний.Запуск релє при появі на виході мінусового навантаження.

vladishtm

Гарна мікросхема IL33193N
https://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/259171/IKSEMICON/IL33193N.html

Battery Voltage Range (Normal Operation) Vb мін8.0 - макс18 вольт

Крім функції контроля обрива ламп реле ще й
відслідковує КЗ по нагрузці (конт.6 мікросхеми) При КЗ мікросхема переходить в режим очікування з дуже малим струмом очікування. Як тільки на конт.6 з"явиться напруга більш 2Vbe - реле знову стає активним.
Spoiler
[close]
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Олександр 1968 від 09 Грудня 2023, 19:27:41)Обидва реле мають живлення плюсове через кнопку аварійки(або прямий плюс в режимі аварійки,або від запалювання в режимі поворотників).Мінус теж постійний.Запуск релє при появі на виході мінусового навантаження.

В мене чомусь те що без контролю "мигати" починало, як тільки напруга збільшувалась при роботі двигуна-генератора до 14В. Я поставив собі РР 14,2В замість стокового -можливо тому. Був би БП5-... якийсь, щоб змінювати напругу через 0,1В поексперементував би з тим реле, а так нах. Рідне пропаяне тепер  наче працює як доктор прописав..... а це хай буде на всякий пожарний.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2