Поворотники

Автор Артём, 25 Вересня 2014, 10:54:31

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Skiper

#45
Цитувати виділенеможливо тому
Примітивна схема реле на двох транзисторах, одновібратор запускається при найменшій перешкоді або просадці/підвищенні напруги.
c67217es-960.jpg
Рішення може бути таким:
впаяти конденсатор між емітером та базою першого транзистора, десь 4,7-10 мкФ, але допускаю й більше до 50 мкф, але це таке... дитяче рішення.
a80a17es-960.jpg
З.І. "Правильне" реле раніше робили на компараторі УР1101ХП32Б або U2043
b45217es-960.jpg 
Якщо нема заводського, то якийсь аналог більш-менш, напр General Motors, маркування 96312545,
ec2854u-480.jpg
або інше (ONNURI GSWD004, GROG 96312545, KAP G09RLYSG00173 тощо)

Slavuta 1.2SI by Skiper
Мы в ответе за тех, кого вовремя не послали за русским кораблём

Олександр 1968

#46
Цитата: vladishtm від 09 Грудня 2023, 19:44:32Гарна мікросхема IL33193N
https://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/259171/IKSEMICON/IL33193N.html

Battery Voltage Range (Normal Operation) Vb мін8.0 - макс18 вольт

Крім функції контроля обрива ламп реле ще й
відслідковує КЗ по нагрузці (конт.6 мікросхеми) При КЗ мікросхема переходить в режим очікування з дуже малим струмом очікування. Як тільки на конт.6 з"явиться напруга більш 2Vbe - реле знову стає активним.
Spoiler
[close]
У всіх цих мікросхем є одні предки-u643b/U2043b.та mc33193.Розроблені для авто німецького автопрома в далекі 70-80-ті.