Заміна штат. спареної катушки запаленя Мікас 10.3 на ВАЗ катушку

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 16:23:49

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ZaVa

Цитата: ВКБ від 23 Січня 2016, 22:12:18
Не зрозумів, кронштейн заводський міняв колись?
ВВ провода в мене теж такі рідні. Вторі - продають як сенсовські.
Ні, кронштейн котушки не мінявся - ЗАВОДСЬКИЙ.
Хотів брати десяточні ВВ провода, але були тільки "Тесла", по відгукам, що читав за них, то мені не сподобались. І були "КАРГЕН" - ворожі :) СДЕЛАНЫ В РОССИИ- від 2107, а за них  поганих відгуків не бачив, по довжині підійшли - от і взяв їх.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Сволочь

"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

ВКБ

Я там трохи в попередньому повідомлені переплутав. Загальний +12, а остальні чарез мікас на масу замикаються. Але перевірка мультиметром все одно така сама. Тільки два кінця будуть  контакти для мікаса. А на загальний +12В. Тобто загальний чи по мультиметру знайти чи по контрольці на масу зєднати при включеному запаленні.
Сори, забув.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Вано

и у меня такая стоит. Поменяли взамен стоковой (пришел ей...) еще при прошлом хозяине. Работает нормально. Правда недавно проводка отвалилась от нее, оказалось на скрутках и плохо припаянных клеммах была. Заменил. Сейчас все ОК.
///--- Время летит, как стрела --->

sniper

нашел такую схему.
разве реально подключить в место модуля зажигания катушку? вроде разные сигналы по величине
славута 1.3 Li

Сволочь

У нас не МЗ, а КЗ, в корпусе МЗ, только ключи удалены.
"Мечта рабов-рынок, где можно было бы покупать себе господ" Станислав Ежи Лец

Romka

Отчет по замене катушки 48.3705 или 408.3705 на ВАЗовску 2110-3705010-03 Старый Оскол

Старая проходила 1,5 года и начала троить. Особенно на газу.
Эту мне подарили. Но, при использовании катушек производства рф, можно доверять только производства  Старый Оскол.
Купил разъем модуля зажигания 2110, 2111, 2112 1.6 3-х конт

Отрезал от родной катушки разъем и припаял верхний.

Залил эпоксидкой

Второй край для вида разпиновки

Закрепил как советует Костя, но через гайки и шайбы, натянул родные ВВ провода (16 мм диам.), смазав силиконом

Все в сборе

Завел - работает, не троит, на низах появилась тяга. Надеюсь это на всегда.
Спасибо за тему, сделал по руководству.


Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Молодець. мабуть і раду те, що стала на рідний кронштейн.
Міг би сміливо обрізати провода і з термоусадною трубкою і гільзами обжати провода без цих пайок и адаптерів. В дорозі буде надійніше обжим чи добротна пайка.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Так, порадувало співпадіння кріплення достатнього для надійної фіксації.
Відносно перехідника. Мені простіше зробити надійну пайку на перехіднику. Тим більше, що це робилося не біля дому, без гаража, машина мала бути на ходу при невдачі з донором, було часове обмеження в годину. Також тепер наочно видно, як вмикати без визвонювання тестером. Бонус - є  більша універсальність, хоча газелевські котухи ще той хлам. І ні один дріт авто при цьому не постраждав  :-D.
ПС. Температура близько 0, робота на низах добра, троїнь не спомтерігаю. Думаю, можна рекомендувати таку заміну.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Чесно кажучі, підходить будь-яка котушка (не модуль, тобто катушка з ключами ІЖБТ), щоч і на кожну свічку окремо, хо ч і дві котушки, тобто 8 виходів ВВ з них 4-ри на свічки, інші 4-ри на ДВС. Гатить буде веселіше при більшому зазорі свічки. ТОбто у штатній якщо замітив одна котушка на дві свічки, яки чвиркають одночасно, тільки одна в такті стискання а інша в такті випуску, але б.є через два зазори електроду. Якщо постивиш резестивні ВВ проводи та резестивну свічку - довго не виходить котушка і буде лупить всередині себе і спортиться, внаслідок того, що щукає меншій опір і лупе де знайде. У мене стоять резестивні проводи 5КОм і безрезистивні свічки. Бо до цього вбив котушку резестивними свічками 5кОм.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Думаю сопротивление исправной свечи не играет роли по сравнению с сопротивлением воздушного зазора свечи.
Так как одним из наиболее известных и распространенных изоляторов является воздух при атмосферном давлении и нормальной температуре. Для низких напряжений удельное электрическое сопротивление такого воздуха составляет ок. 10^18 Ом*см. Когда напряженность электрического поля поперек однородной воздушной щели достигает 30 кВ/см, проводимость увеличивается, так как начинается фотоионизация воздуха и в конце концов между электродами проскакивает искра.

То есть сопротивление 1 мм зазора свечи равно 10^17 Ом = 100 000 Тера Ом и пробой при 3 кВ.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Трохи не погодюсь. Опір свічки  - 5кОм. Провода 5кОм, а зазору буде при 12,5 атм (у ВТМ а при 25 град. випередження десь 8атм.) суміші 8*3кВ=24кВ + провод та свічка 10кОм=5кВт приблизно. Тобто зазор суттєво відіграє + в логарифмі скоріш. Котушка лупить 40кВт. Котушка працює на грані.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

Знавці катушок та іншого провіддя. Тут Костя пише що резисторні свічки і провода вбивають котушку, тоді питання, з завода стокові також і провода і свічки. Де тоді шукати правду, бо маю на днях поставити котушку замість стокової, а свічки денсо 20тт і провода стокові, це що, я завідома готую груз 200 зі своєї нової котушки?.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ZaVa

Сірьога, яку котушку замовив ??
В мене встановлені ВВ провода від 2107 інжектор ( який опір не в курсі ) та свічки А17ДВМ з зазором 1мм. Не один рік працює і котушка і провода і свічки.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

Володимир

Цитата: Sergik32 від 24 Травня 2017, 15:41:56
Знавці катушок та іншого провіддя. Тут Костя пише що резисторні свічки і провода вбивають котушку, тоді питання, з завода стокові також і провода і свічки. Де тоді шукати правду, бо маю на днях поставити котушку замість стокової, а свічки денсо 20тт і провода стокові, це що, я завідома готую груз 200 зі своєї нової котушки?.
Чим більший опір проводів і свічок, тим більше шансів що проб"є котушку.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion