Малюємо схему ДХО на базі штатних фар в півнакала

Автор ВКБ, 01 Жовтня 2014, 17:09:05

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

доречі, викорстання діода в колі не призводить до зниження споживання потужності ділянкою!
З ШИМ регулятором автомат простіше вийде.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Цитата: Romkaдоречі, викорстання діода в колі не призводить до зниження споживання потужності ділянкою!
З ШИМ регулятором автомат простіше вийде.

Незрозумів по першому.

Як можна дізнатись інтенсивність свічиння для зустрічних водіїв? Постійно треба крутити. Що може бути простіше і дешевше , надійніше реле. НУ ладно, три реле буде надійніше, без другого діоду ниднього. Розірвати ближній 4-м реле.
Яскравість треба дві - для ДХО і для штатного. Навіщо проміжні?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

релешкою вкючаеш шим налаштований на 6 В і все, не треба нічого крутити.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Олександр

Реле з двома групами контактів є наприклад HJQ-13F-12VDC-2Z (http://www.radiocom.vinnitsa.com/rele.php). Правда воно загального призначення, але 12 В

Володимир

Цитата: ВКБТа хотілося б автомат.
То в чому проблема, заживив шим від замка запалювання і маєш автомат, релюшок ніяких не потрібно.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Олександр

Реле треба, бо ДХО включаються при заведеному двигуні і відключаються при включенні основного освітлення. Тоді просто треба щоб верхнє по схемі реле підключало ШИМ до контакту 87 реле 5. Або автомат реалізувати на тому ж контролері, на якому зроблено ШИМ (якщо він на контролері)

ВКБ

Із зауваженями.

Ну або на двопарному реле, буде одним менше.

В режимі ДХО ввімкнено 2 реле, в штатному -1.



А по поводу  доп. реле до ШИМ, моргати дальнім в 100% треба.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: oleksandrРеле треба, бо ДХО включаються при заведеному двигуні і відключаються при включенні основного освітлення. Тоді просто треба щоб верхнє по схемі реле підключало ШИМ до контакту 87 реле 5. Або автомат реалізувати на тому ж контролері, на якому зроблено ШИМ (якщо він на контролері)
ШИМ можна зробити на базі мікроконтролера, на входи якого можна подати сигнали від всіх можливих перемикачів на основі сигналів яких потрібно включати/виключати лампи. Кожну спіраль дальнього світла підключити через діод. За такої компоновки схема ніяк не буде мішати роботі штатної системи.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Цитата: Володимир
Цитата: oleksandrРеле треба, бо ДХО включаються при заведеному двигуні і відключаються при включенні основного освітлення. Тоді просто треба щоб верхнє по схемі реле підключало ШИМ до контакту 87 реле 5. Або автомат реалізувати на тому ж контролері, на якому зроблено ШИМ (якщо він на контролері)
ШИМ можна зробити на базі мікроконтролера, на входи якого можна подати сигнали від всіх можливих перемикачів на основі сигналів яких потрібно включати/виключати лампи. Кожну спіраль дальнього світла підключити через діод. За такої компоновки схема ніяк не буде мішати роботі штатної системи.

Хоть схематично прикинь місце втручання в проводку і який той шим буде взагалі.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

JeepKa

а хтось може кинути фото, як то воно виглядає дальнє в півнакала?
Руки в масле, жопа в мыле - я люблю автомобили!®

ВКБ

Смі можете зробити. Запітати на любу одну ліву чи праву масу фари +12В (+14В), той провід, що на кузов, тільки відкинути контакт ближньої  спіоралі і самі побачите. Тільки на самому ділі в черть накалу, 30Вт споживання, що нічого.
Фото не дає повної картини. Я пробував, нормально, але тільки дальній. Пробував зі знятими фішками лампочок підключенням до зарядки 12В, мімо штатної проводки. Може буде час зроблю і сфоткаю.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ
Цитата: Володимир
Цитата: oleksandrРеле треба, бо ДХО включаються при заведеному двигуні і відключаються при включенні основного освітлення. Тоді просто треба щоб верхнє по схемі реле підключало ШИМ до контакту 87 реле 5. Або автомат реалізувати на тому ж контролері, на якому зроблено ШИМ (якщо він на контролері)
ШИМ можна зробити на базі мікроконтролера, на входи якого можна подати сигнали від всіх можливих перемикачів на основі сигналів яких потрібно включати/виключати лампи. Кожну спіраль дальнього світла підключити через діод. За такої компоновки схема ніяк не буде мішати роботі штатної системи.
Хоть схематично прикинь місце втручання в проводку і який той шим буде взагалі.
Схема приблизно така. На вхід МК додатково підключаємо на вибір або, сигнал від датчика тиску масла, чи сигнал зарадки АКБ, одним словом будь що аби визначити що двигун вже запустився. Як тільки но двигун запустився, з затримкою 5-10 секунд плавно включаємо на пів накала дальнє світло фар. Релюшки ніякі не потрібні, схема не буде мішати ні штатній системі, ні штатна не буде мішати цій. Додатково можна на вхід МК підключити і інші сигнали на вибір, а далі програмуємо МК на будь які варіації, при щому штатна система залишається нечіпана.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Як там з перегрівом діодів? Які за номіналом. Яка приблизно схема шим, чи покупний? На шим зворотній зв,язок по роботі штатної не вказаний, чи шим буде працювати і підпертий струмом штатки?

Дума на шим можливо поставити заборону при вмиканні штатної.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБЯк там з перегрівом діодів?  Які за номіналом.
Десятиамперні діоди не повинні грітись.
Цитата: ВКБЯка приблизно схема шим, чи покупний?
Я думаю що можна використати самий простий РІС з апаратною підтримкою ШИМ, в якості вихідного ключа польовик.
Цитата: ВКБНа шим зворотній зв,язок по роботі штатної не вказаний, чи шим буде працювати і підпертий струмом штатки?
Я намалював приблизну схему, щоби намалювати повні потрібно трохи посидіти за компом.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Володя, а якщо діод потужний вставити в верхню схему для заборони спіралі ближнього, буде грітись? Наприклад на 10А.

НА МК я так розумію можна і від заборони кинути замість діодів?
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.