Адский поезд

Автор Серёга, 15 Листопада 2014, 11:03:30

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

#390
Красава, довел дело до ума, но терпеть 2 года ацкую жару, потом 2 года мерзнуть - железное терпение :wacko:
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Sergik32

або у вас славути "сибірського" виконання, або у мене руки з жопи ростуть, не сумніваюсь навіть, но я замінив 3 пічки але тепла, точніш в трусах не поїздиш, навіть при -10 уже холодно, на показометрі при швидкості температура 87 і не вище. що у вас там за пічки такі моцні
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

так циркуляція то нормальна, мотор вище 87 не гріється
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Sergik32

от цікаво, якщо вживити такий насіс в систему на вихід з пічки, продавить звичайна помпа той ракушок при виключеному насосі?
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 10 Грудня 2019, 08:54:54
або у вас славути "сибірського" виконання, або у мене руки з жопи ростуть, не сумніваюсь навіть, но я замінив 3 пічки але тепла, точніш в трусах не поїздиш, навіть при -10 уже холодно, на показометрі при швидкості температура 87 і не вище. що у вас там за пічки такі моцні
Я як поставив радіатор дааз то також стало жарко, там би і рідний зліт добре грів якби не брак лиття де входять і виходять трубки, але вже були потрачені немалі гроші на новий дааз то поміняв. В твоїх радіаторах були макарони в трубках, також варто було поміряти відстань між пластинками, бо там також намахують.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

а хрін їх знає, стоковий мабуть мав турболізатори, бо він гарно грів, а остальні то гівно
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 10 Грудня 2019, 15:47:40
а хрін їх знає, стоковий мабуть мав турболізатори, бо він гарно грів, а остальні то гівно
То він в тебе потік?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

ага, і у мене було ще 2 па дішофкє куплених, вони нові, але також прокапували, але ДААЗовського серед них не було от і поставив який був, не прокапує, але я думаю що на нього хреніво дує ота улітка, там потік повітря вузьконаправлений, не по всій поверхні.
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 11 Грудня 2019, 08:48:26
ага, і у мене було ще 2 па дішофкє куплених, вони нові, але також прокапували, але ДААЗовського серед них не було от і поставив який був, не прокапує, але я думаю що на нього хреніво дує ота улітка, там потік повітря вузьконаправлений, не по всій поверхні.
В мене на таврії стояв радіатор ДААЗ ще з лейбою маде ін срср, то з включеним дуйчиком від ваз2108 тепла не було, в ноги тепло, а на лобовуху дуло холодним. Але знову ж таки коли вентилятор був виключеним, то продуваємість його на швидкості була на порядок вища, і з шайбою 12 мм над штатним термостатом в мороз через 10 км мені в ноги було вже жарко.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Sergik32

так от в ноги і тепло а в морду ліца фігущки, дме прохолодним. отак як ти пишеш то так і є. походу діла оте завуження для виходу повітря з равлика от воно і псує всю картину
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 11 Грудня 2019, 11:27:07
так от в ноги і тепло а в морду ліца фігущки, дме прохолодним. отак як ти пишеш то так і є. походу діла оте завуження для виходу повітря з равлика от воно і псує всю картину
Там просто вихід з дуйчика дуже близько до радіатора, і дуже жвидкий потік повітря який не встигає розсіюватись, тому в ноги іде змішане тепле з холодним повітря, а догори майже холодне.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Серёга

Привлекла внимание славута, точнее что торчит снизу)) У кого то на домики не хватило денег наверно)))


Мы работаем на работе,которую ненавидим,чтобы купить вещи,которые нам не нужны!

Володимир

Цитата: Серёга від 11 Грудня 2019, 20:43:46
Привлекла внимание славута, точнее что торчит снизу)) У кого то на домики не хватило денег наверно)))



Я думаю що це універсальний варіант, якщо треба використати славуту для грузоперевозок, чувак в гаражі переставляє аморти на інші дирки.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

vladishtm

Цитата: Sergik32 від 10 Грудня 2019, 08:54:54
або у вас славути "сибірського" виконання, або у мене руки з жопи ростуть, не сумніваюсь навіть, но я замінив 3 пічки але тепла, точніш в трусах не поїздиш, навіть при -10 уже холодно, на показометрі при швидкості температура 87 і не вище. що у вас там за пічки такі моцні
Навів ти на мислю. В мене мультіметр з кінчиками термовимірювача. Спробую запихати ті кінчики до радіатора пічки, і понаблюдати за температурою на ньому. Самому цікаво.  Ізжу мало, і  температ. на приборі рідко коли до 90 піднімаеться.  Практично ніколи.  Хіба що "маневрую" коли довго.  Единещо,  у нас ще морозів немає.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

vladishtm

Цитата: Sergik32 від 10 Грудня 2019, 09:15:58
так циркуляція то нормальна, мотор вище 87 не гріється
А причому тут церкуляція по контурам до церкуляції по контуру через радіатор пічки.?
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2