Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

almetr

как говориться я пасс, это надо к специалистам

ВКБ

Я ще одну здачу зроблю, може візьму взятку. Підключу ще раз ПК до стагу і передивлюсь. настройки. Мабуть підніму порог до 0.8атм щоб не включався. І час затримки.

А може перешити його нафіг?!
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

переший! там 3 хвилини чекати, повзунок повзе все під контролем. Кажуть навіть якщо збій пройде, заново запускаєш, обновляєш і вуаля - працює.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

drone

Кто-то ставил себе подогрев редуктора от малого круга? Нормально работает?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

Володимир

Цитата: drone від 28 Листопада 2020, 20:45:48
Кто-то ставил себе подогрев редуктора от малого круга? Нормально работает?
В мене весь малий круг йде через редуктор, працює відмінно, на 4-му газ включаю за мінуса. Одного літа мив систему то їздив без термостата, то коли двигун добре не прогрітий відчувається нестача тепла, тобто різниця дуже замітна.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

drone

Сейчас задумался над схемой. Получается, что после прогрева двигателя поток через редуктор прекращается если он подключен в малый круг последовательно? Или вы поставили на вход термостата дроссельную шайбу подключив редуктор параллельно "холодному контуру" термостата? Или у вас обратка от редуктора идет параллельно на оба входа термостата?
Больной c синдромом Дауна защитил диплом по истории Украины
"Картина мира вдруг начала сходиться,
Теперь у меня есть мнимая единица"

ВКБ

Цитата: drone від 01 Грудня 2020, 01:12:45
Сейчас задумался над схемой. Получается, что после прогрева двигателя поток через редуктор прекращается если он подключен в малый круг последовательно? Или вы поставили на вход термостата дроссельную шайбу подключив редуктор параллельно "холодному контуру" термостата? Или у вас обратка от редуктора идет параллельно на оба входа термостата?
Це ти про малу трубочку яка з радіатора в бачек,? Так по ній проток завжди.
Особисто у мене підключено паралельно пічці до крану звісно. Поділ на малий і великий іде лише після термостата, великий це до малого додається петля радіатора великого.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: drone від 01 Грудня 2020, 01:12:45
Сейчас задумался над схемой. Получается, что после прогрева двигателя поток через редуктор прекращается если он подключен в малый круг последовательно? Или вы поставили на вход термостата дроссельную шайбу подключив редуктор параллельно "холодному контуру" термостата? Или у вас обратка от редуктора идет параллельно на оба входа термостата?
В мене весь малий круг іде через редуктор, стоїть термостат від ланос 1.4, в проставку врізано кусок трубки для малого круга, з тої трубки патрубок іде на редуктор, а з редуктора до флейти.

Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Почала на розгоні смикатись...вмерає датчик фаз.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Sergik32

з чого такий висновок що ДФ, мо в тебе не пропускає хвільтр, мо засрані магістралі, мо редуктор вже задубів
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

ВКБ

Бо коли глюче відбувається перемикання попарного чи послідовного вприску і в якийсь момент в пару циліндрів не поступає паливо і іде провал.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

На бензині теж мають бути такі ж симптоми.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Я вже чекаю бо більше трьох років ДФ, а більше й не живуть, цючастота нагрів-охолодження завеликий. Треба якось його далі виносить було  конструкторам чи що, вариться завжди до 100 граду сів, який же це датчик витримає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.