Запитання/Відповіді по ГБО

Автор Володимир, 23 Листопада 2014, 15:25:13

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

ВКБ

Газ коли купуємо то він рідкий і платимо за літр. 1 літр перезоде в газрфащу 1:250л.норм. тиску. Роздуми безкоштовні. Авто влаштовує як робоча возілка. Кому не подобається я завжди раджу мені купити нову сучасну щоб їм подобалась і отє*ались. А що стало з метаном...нак моде повітрячко мідмішують...на виході мільончики ..схемотєхнікі ще не перевелись...

В гбо не пойму чому той же стаг не зробив коректор по кутам контролер...толку від того газомозку ...лише ключі і коеф і до пк ...цяцька...Я вільна люлина і маю свободу слова в межах закону без порушення чиїх лібо прав піднімати любе питання...в т.ч.маркетингове. літр зекономленого газу планеті додасть життя...тобто нам... Зараз як бацила пішла і потепління всі згадали що ми в олній екосистемі оказується живемо.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 02 Квітня 2020, 17:10:56
Володя між режимами яка по кутовим картам різниця? Коефііцієнт орієнтовний чи процентаж по різниці бензо і газокутів?
Вибачай, але з того речення я не зрозумів жодного слова. Та й підозрюю що до БК це не має жодного відношення. Тому прохання з теоріями що крутіше газ чи бензин, перейти до відповідної теми.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

ВКБ

Пишу зі смартфону на ходу, помилки технічні по тексту, по іншому немає часу. Думка дійсно ривками бо треба багато писати...але часу немає.
Якщо тут треба "особлива перепустка", тоді може перестану заходити сюди, бо не маю її. Живіть собі спокійно з літературними текстами та чіткою думкою як в наукових статтях...а розхід і нині там, або тайна під семи замками.

Питаю по простому, яка різниця в кутах по досвіду має бути при однаковій потужності максимальній і економії, у відсотках. Як видно 20% газу в літражу більше пале, бо в принципі не готовий ДВЗ під газ по трьом параметрам: Кути, суміш збіднена до 1.15 та ступінь стискання потрібна 11. Почати хочеться з кутів..що йому потрібно тому газу.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Володимир

Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 09:08:14
Пишу зі смартфону на ходу, помилки технічні по тексту, по іншому немає часу. Думка дійсно ривками бо треба багато писати...але часу немає.
Якщо тут треба "особлива перепустка", тоді може перестану заходити сюди, бо не маю її. Живіть собі спокійно з літературними текстами та чіткою думкою як в наукових статтях...а розхід і нині там, або тайна під семи замками.
Перепустка не потрібна, залишайся. Просто дуже багато тексту у повідомленнях, деколи з якимось жаргоном чи скороченнями, не всім зразу зрозуміло про що йде мова.
Цитата: ВКБ від 05 Квітня 2020, 09:08:14
Питаю по простому, яка різниця в кутах по досвіду має бути при однаковій потужності максимальній і економії, у відсотках. Як видно 20% газу в літражу більше пале, бо в принципі не готовий ДВЗ під газ по трьом параметрам: Кути, суміш збіднена до 1.15 та ступінь стискання потрібна 11. Почати хочеться з кутів..що йому потрібно тому газу.
Не потрібно біднити суміш, правильна суміш горить швидше, тому користі від неї більше, так як згоряє вся в циліндрі і запалюється ближче до ВМТ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Romka

Погоджуюсь. Щодо тексту - краще менше, але без такої кількості помилок і флуду. Тяжко розуміти.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Romka

Може комусь буде корисно.
Перестав показувати індикатор газа, світився тільки світлодіод газ чи бензин. У мене StagGoFast 200.
Перевірка датчика на балоні показала, що він на рівень в балоні реагує.
Підключившись ноутом в програмі напругу показує, зн'ятий роз'єм - 0 В. Перевірка індикатора засвічує його.
Таким чином проводка, датчик, індикатор працюють.
Подолав - завантажив заново прошивку блока і все запрацювало.

ПС. Хтось зміг підключити StagGoFast 200 на смартфоні андроїд? Я якщо так, то яка прога?
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ZaVa

Ніхто не зміг. Немає проги для них. Можна лише до Q-box підключитися через блютуз адаптер та прогу Stag Mobile на андроїді.
\"Славута\" 1,2 Li , 2006г ,   М10.3

ВКБ

Як стаг перешивати? Ніколи не цікавився. У мене є глюк в стаг груфаст 200.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Нічого складного, це називається у Stag 200 Easy "Обновить". При натисканні на кнопку випадає менюшка, де буде записана запропонована прошивка, якщо вона новіша чим в блоці. Якщо у вас актуальна версія, то щоб заново перешити потрібно натиснути на піктограму папки і в відкрившомуся вікні вибрати запропонований файлик і потім натиснути оновити.

В шапці програми зазначена актуальна на сьогодні версія програми, як я зрозумів в кожній версіїї програми міститься текуча версія прошивки.
ПС. Дуже шкода, що Stag 200, не можна підрубить до Андроїдних прог. Дивно, що не найшлось ентузіаст, це якось зробити.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Прошивається віндою через кабель USB-RS232?

У мене така проблема, коли авто тепле 40...60 градусів- при завів сразу переходе на газ і глохне, хоча в блоку стаг 200 стоїть пауза 5 сек. Як зробити щоб не глохла, бо треба переходити на бензин щоб завести, а потім на газ. На гарячу такого немає.
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

Так з вінди через шнурок USB - stag, такий https://gbo-s.ws/kabel-lpg-stag-qbox/

Глохне бо бідна суміш газу, ІМХО, якщо з форсами все гуд, то множник не вірний в ГБО, або треба корекцію по температурі дати в + на цій температурі газу чи в мікас мале значення Схх, не те що було при автокалібровці ГБО, то треба його збільшити.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

ВКБ

Але ж на гарячу і до 45 градусів норм . Лише 45-70 градусів проблема. І помітив що пауза в 5 секунд пропадає, тобто наровить вмикати миттво, а я ставив паузу  5 сек. по температурі вмикатись.¿¿¿
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.

Romka

ІМХО, при різкому прояві не зрозумілої роботи ГБО і справному обладнанні, треба оновити прошивку чи перезалити стару.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

almetr

Цитата: ВКБ від 13 Травня 2020, 08:48:30
Прошивається віндою через кабель USB-RS232?

У мене така проблема, коли авто тепле 40...60 градусів- при завів сразу переходе на газ і глохне, хоча в блоку стаг 200 стоїть пауза 5 сек. Як зробити щоб не глохла, бо треба переходити на бензин щоб завести, а потім на газ. На гарячу такого немає.
А если завести холодный мотор, и сразу по достижении 50 градусов, остановить и завестись - заглохнет? А если не заглохнет...

ВКБ

Цитата: almetr від 14 Травня 2020, 13:16:28
Цитата: ВКБ від 13 Травня 2020, 08:48:30
Прошивається віндою через кабель USB-RS232?

У мене така проблема, коли авто тепле 40...60 градусів- при завів сразу переходе на газ і глохне, хоча в блоку стаг 200 стоїть пауза 5 сек. Як зробити щоб не глохла, бо треба переходити на бензин щоб завести, а потім на газ. На гарячу такого немає.
А если завести холодный мотор, и сразу по достижении 50 градусов, остановить и завестись - заглохнет? А если не заглохнет...
Глохнет. Перехожу на бенз или педалирую газ. Педалирование не всегда помогает. Переход на бенз, потом 5 сек и включаю газ, тогда норм.
Такое подозрение что давления мало но разрешение на газ контроллер дает. У меня стоит граница работы на 0.6 атм и переключение на бенз. Т.е. игнорирует контроллер 5 сек.задержку..
Якщо ти в авто, то все в тебе добре -  ти жируєш.