Вопрос-ответ

Автор Vitaliy., 18 Лютого 2015, 10:52:08

« попередня тема - наступна тема »

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

Romka

Ты что то перепутал, ти спрашивал прошивку на 1,2 - я дал.
Моя прошивка вот http://romtech.narod.ru/SL13_tun_MIKAS11.rar для 1.3
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

vladishtm

Цитата: Romka від 23 Січня 2020, 21:05:50
Ты что то перепутал, ти спрашивал прошивку на 1,2 - я дал.
Моя прошивка вот http://romtech.narod.ru/SL13_tun_MIKAS11.rar для 1.3
Та хз? може я й попутав. Що з старого чайника взяти  :rolleyes: 
Значить в тебе 1.3li в якої 111 замінена на 96 і ти кажеш що то зроблено було не зря??
Бо одне діло коли хтось каже "прошивай всі так роблять", а інше коли людина це перевірила сама на свому авто.
Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Romka

Так, 10 років на ній їжжу, робота двигуна схожа на роботу нормального авто, а не ті муки які я терпів 2 роки доки був на гарантії. Як я не мучав СТО нічого не змогли зробити.
Недолік при швидкості 90 на заводскій прошивці вона їла 5,7 - 6 л, а на цій прошивці 6,5-7
Проте на швидкості 120 -140 - 7,0 -7,5.
Slavuta BRABUS 1.3L LPG 4

Володимир

Цитата: vladishtm від 22 Січня 2020, 19:31:26

Адсорбер може вплинути на ХХ тільки у випадку виходу з ладу клапана на адсорбері, тобто він має заклинити у відкритому стані.
Цитата: Romka від 22 Січня 2020, 23:24:25
На 111 прошивке адсорбер ни причем, проблема в прошивке, - закон стабилизации\регулирования ХХ с учетом лямды не верен или не верные параметры.
Там просто мікас сам собі назначає паливоподачу, і назничає її дуже бідною, а на бідній суміші ХХ стабілізувати важко, має бути ідеальна крива кута запалювання іменно під цю суміш.
Цитата: Romka від 22 Січня 2020, 23:38:10На не рівній з ухабами не скрипить!  :wacko:
Буває що в кімнаті скриплять двері при повільному русі, а при швидкому ні, так само і тут, або просто добавляється шуму і через це не чути скрипу.
Цитата: Vadim_K від 23 Січня 2020, 09:22:22
Таке саме буває, також забив.
РХХ пройшов тисяч 10, вік 1,5 року, заводський калузький.
Припускаю, що в якийсь момент Мікас щось не так робить.
Можуть бути глюки в самій прошивці, я коли свою правив, то були моменти коли трохи поїздив, то РХХ тікав на робочому ході в плюс, і було так що коли рушаєш, під час переходу з ХХ на РХ, РХХ робив великий скачок в плюс, і машина робила ривок, аналогічно коли під час руху відпускав газ, то знову був ривок коли машина тормозила двигуном. Після перезапуску двигуна все проходило.
Цитата: Vadim_K від 23 Січня 2020, 12:37:35
Вроде не раз говорил что катаюсь практически на стоковой 111, проблем практически нет.
Недавно тут на порумі пробігали посилання на драйв, то там 111 прошивки були з різними калібровками.
Цитата: vladishtm від 23 Січня 2020, 15:25:32Давайте зробемо гілку статистику по 111  -прошиватись чи просто "детальку" поміняти.
Думаю що прошивати, в прошивці є графік жорсткості РХХ, також є коефіцієнти і зона нечутливості РХХ, графік кута запалювання на ХХ, то треба все настроювати. Ну і для ідеального холостого лямбду на ХХ треба відключити. В мене наприклад коли замість свого мікаса підставляю мікас 10,3 з оригінальною 069 прошивкою, то на газі він холостого не тримає зовсім, оберти починаючи віз запуску плавають. РХХ ще рідний і не чищений.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Romka від 23 Січня 2020, 16:50:22
У меня сейчас РХХ GM производства Мексика, снятый с ваз Балтика 2108 или 09, это не для Ланоса.
После прошивки больше не глох при переходе на хх при движении.
А можно попросить снять его и сфоткать со всех ракурсов.
Особенно интересен таки наконечник.
Можно даже размеры наконечника снять и выдать в студию.

Цитата: vladishtm від 23 Січня 2020, 15:25:32

У мене  РХХ стоїть з металічним накінечником, з захистним циліндріком на осі, фірма ХЗ бамажка промаслилась. Міняв у тому році - проблема  на місці.




Більше всього що Омега Росія.

Стосовно 111 прошивки.
Можливо має значення що в мене мікас 10,3(без плюса) а калібровки 111. Можливо 069 керуюча програма якось не так відпрацьовує, як чиста 111 на Мікасі 10.3+.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Володимир

Цитата: Vadim_K від 24 Січня 2020, 12:24:55Стосовно 111 прошивки.
Можливо має значення що в мене мікас 10,3(без плюса) а калібровки 111. Можливо 069 керуюча програма якось не так відпрацьовує, як чиста 111 на Мікасі 10.3+.
На 069 керуючій програмі нема автокалібрування СО на ХХ, так само як і 096-та цієї функції не має, вона появилась вже на 111-ій.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 24 Січня 2020, 12:36:27
Цитата: Vadim_K від 24 Січня 2020, 12:24:55Стосовно 111 прошивки.
Можливо має значення що в мене мікас 10,3(без плюса) а калібровки 111. Можливо 069 керуюча програма якось не так відпрацьовує, як чиста 111 на Мікасі 10.3+.
На 069 керуючій програмі нема автокалібрування СО на ХХ, так само як і 096-та цієї функції не має, вона появилась вже на 111-ій.

Вважаю що це зашито в калібровках.
У мене на 10.3 Мікасі з 111 калібровками працює ця функція.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

vladishtm

Мужики в мене від ваших розмов голова  :wacko:    :-D Скоро геть заплутаю.  :facepalm:
Тому про приємне. Засунув системника з монітором в салон і скачав свою прошивку.  Діагностичні проги практично всі одразу сконектились.  1,97,7Лоадир трохи позадрачував але почав  читать і на 19200 і на 57600. Тільки владка Мікас10.3+.  Хоча в мене наче Мікас11    Це норма?
Побачив нову для себе інфу версія 0100001217875C    Раніше мені це ніде не вилазило. Куди це, для чого?  Поки що добавлю сюди в підпис.
Далі продовжу у https://slavuta-club.info/forum/index.php?topic=5147.1320;topicseen  там воно більш по темі. Я все ближче до перепрошивки, тому будь ласка помогайте.

Славута 1,3Li 2009
ЭБУ М10.3+  М113111SL132022         
исправ.MIKAS11.0.AEC 02.33.111Dec2

Володимир

Цитата: Vadim_K від 24 Січня 2020, 12:53:04
Цитата: Володимир від 24 Січня 2020, 12:36:27
Цитата: Vadim_K від 24 Січня 2020, 12:24:55Стосовно 111 прошивки.
Можливо має значення що в мене мікас 10,3(без плюса) а калібровки 111. Можливо 069 керуюча програма якось не так відпрацьовує, як чиста 111 на Мікасі 10.3+.
На 069 керуючій програмі нема автокалібрування СО на ХХ, так само як і 096-та цієї функції не має, вона появилась вже на 111-ій.

Вважаю що це зашито в калібровках.
У мене на 10.3 Мікасі з 111 калібровками працює ця функція.
Мікас сам собі править G0xx?
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Володимир

Цитата: Vadim_K від 23 Січня 2020, 12:37:35
Побачити б 307 РХХ, хоч на фото.
РХХ GM відрізняється від нашого розміром конуса, на GM від більший і як би не підходить під наший дросельний вузол. Я свого часу пробував такий собі ставить(з робочого Ланоса знімав). То скажу вам що діла немає - газує на холостому(адаптацію робив). Я пробував на ВАЗовському дросельному вузлі. Можливо на 307 і буде нормально.
Пропуски запалювання залежать не тільки від катушки, там не все так просто.
РХХ GM може відрізнятись від стокового величиною регулювання за один оберт, тому не спішіть тратити великі гроші на новий РХХ від GM, можна для початку поексперементувати з графіком жорсткості РХХ.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Володимир від 25 Січня 2020, 17:08:06
Цитата: Vadim_K від 24 Січня 2020, 12:53:04
Цитата: Володимир від 24 Січня 2020, 12:36:27
Цитата: Vadim_K від 24 Січня 2020, 12:24:55Стосовно 111 прошивки.
Можливо має значення що в мене мікас 10,3(без плюса) а калібровки 111. Можливо 069 керуюча програма якось не так відпрацьовує, як чиста 111 на Мікасі 10.3+.
На 069 керуючій програмі нема автокалібрування СО на ХХ, так само як і 096-та цієї функції не має, вона появилась вже на 111-ій.

Вважаю що це зашито в калібровках.
У мене на 10.3 Мікасі з 111 калібровками працює ця функція.
Мікас сам собі править G0xx?
Так. При ручній зміні G0xx що в більшу, що в меншу сторону Klz в межах одиниці.

Цитата: Володимир від 27 Січня 2020, 10:33:52
РХХ GM може відрізнятись від стокового величиною регулювання за один оберт, тому не спішіть тратити великі гроші на новий РХХ від GM, можна для початку поексперементувати з графіком жорсткості РХХ.

Свого часу читав на Ланос форумі , що таки на сенсі міняли РХХ на GM Мексика. Відгуки були лише позитивні.
Але ж повторюсь. Я свого часу пробував такий (знімав з робочого ланоса), то холостого немає.
Можливо причина в відмінності дросельних вузлів(пробував на дросельному вузлі ВАЗ). Можливо на дросельному вузлі 307 і працює нормально.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Sergik32

якщо зняти свого і поставити нового то нічого не міняється, ще його тра адаптувати під свій авто
Лучше Slavuta может быть Rolls Royce Phantom, всё остальное есть ошибка автопрома.
[img]http://www.calorizator.ru/line/07848Hdf000KPRh9GD0YHRjCDQstC(0LTQuNGC0Ywg0

Володимир

Цитата: Sergik32 від 27 Січня 2020, 11:29:06
якщо зняти свого і поставити нового то нічого не міняється, ще його тра адаптувати під свій авто
Там адаптація зводиться до того, щоби включити запалювання, виключити і дочекатись клацання релле під капотом. Але якщо механічні параметри будуть відрізнятись, то думаю не факт що буде стабільний холостий.
Мої бортжурнали: Славута; Ford Fusion

Vadim_K

Цитата: Sergik32 від 27 Січня 2020, 11:29:06
якщо зняти свого і поставити нового то нічого не міняється, ще його тра адаптувати під свій авто
Володимир вірно сказав. Зрозуміло що робив цю процедуру, навіть декілька разів. Бо думав що проблема в відсутності ХХ саме в цьому.
о96 3о9 98 9о о95 14о 4о 49

Алекс

#7454
Какие шансы с обломанным штуцером прокачки тормозов на правом суппорте ?обломил заподлицо ...
Чем заполнен суппорт Агат новый ?
Славута 1.3Li 2006 г ГБО 4
 ЗиЛ-4331 прицеп ГКБ-8328